Gå till innehåll

Bonusar på Prima?


ea_0707

Recommended Posts

Se till att ta kontakt med någon på Prima eller din pokersajt kanske lite snällt om det omgående. Tidigare så har Prima varit riktigt elaka när det gäller sånt här och låst konton till höger och vänster. Jag vet inte om de är likadana fortfarande, men tidigare så var de helt oresonliga när de väl tagit ett beslut.

 

Men misstag kan ju alla göra, men när det gäller pengar så suger det balle att bli av med dem p g a något så löjligt som olika användarnamn.

 

Huruvida man kan ordna upp det här eller inte vet jag inte, men det borde ju gå att fixa. Jag kanske har skrämt upp dig nu och det är inte meningen, men jag vet att Prima gjorde lite som de ville förr i tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet bara att man inte får ha mer än ett pokeralias på prima, vad som händer om man har det vet jag inte, tyvärr, någon annan som vet det här kanske.

 

Jag hade en gång i tiden 2 alias på Prima pga att jag var ny och inte hade en aning om att flera siter bildade nätverk osv. Det blev en hel del strul när jag skulle signa på en ny Prima-site, dom krävde en förklaring annars skulle mitt konto låsas. Dock var dom väldigt schyssta efter att jag förklarat hur det låg till, och hjälpte till att stänga det andra kontot. Men en varning fick jag ändå så om det händer igen så är det buy-buy. Jag rekomenderar verkligen inte att medvetet försöka fuska till sig bonusar genom öppna flera konton, det lär dom märka och då är dom nog inte lika sammarbetsvilliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet bara att man inte får ha mer än ett pokeralias på prima, vad som händer om man har det vet jag inte, tyvärr, någon annan som vet det här kanske.

 

Jag hade en gång i tiden 2 alias på Prima pga att jag var ny och inte hade en aning om att flera siter bildade nätverk osv. Det blev en hel del strul när jag skulle signa på en ny Prima-site, dom krävde en förklaring annars skulle mitt konto låsas. Dock var dom väldigt schyssta efter att jag förklarat hur det låg till, och hjälpte till att stänga det andra kontot. Men en varning fick jag ändå så om det händer igen så är det buy-buy. Jag rekomenderar verkligen inte att medvetet försöka fuska till sig bonusar genom öppna flera konton, det lär dom märka och då är dom nog inte lika sammarbetsvilliga.

 

Köp-Köp??

Bye-Bye??

 

Har också haft två kontot på samma sätt som du i mini tidigare dar när jag inte visste vad Rake och pokernätverk var och då skapa jag ett konto på Expekt (har jag för mig) samt någon amerikansk Prima-sida där man fick 10$ gratis eller något.

 

Sen så senare var jag tvungen att skriva i mitt Alias när jag regga på en ny Prima-sida och då tänkte jag att det var lika bra att ta bort det ena Alias-kontot och alltid köra på samma!

 

Drog iväg ett mail till dom och förklara och det var inge större problem ...

 

Bara du inte gör det med flit för att sno åt dig samma bonus om och om igen!

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...