hf89fc Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 när jag frågar supporten så vet dom inte vad man ska ha betfred-pointsen till?? Någon som har haft användning för sina poäng??l Dom är för att kunna köpa in sig i vissa turneringar. Hur lång tid tog det att få in sina pengar på neteller efter man tagit ut dom från sidan ? 20min till 2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zlop Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Jag har just nu ca 300$ på mitt pokerkonto och har tänkt att försöka bygga lite rulle nu. Är det här den bästa bonusen att lira med så pass liten rulle jag har just nu? Rullen är så pass liten som den är för att jag dumm som jag var försökte på alldeles för höga limits och spelade bort en hel del, men jag tror jag skulle klara av att lira på 0.25/05 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Jag har just nu ca 300$ på mitt pokerkonto och har tänkt att försöka bygga lite rulle nu.Är det här den bästa bonusen att lira med så pass liten rulle jag har just nu? Rullen är så pass liten som den är för att jag dumm som jag var försökte på alldeles för höga limits och spelade bort en hel del, men jag tror jag skulle klara av att lira på 0.25/05 iaf. jag tog denna bonus med ca 250$ rulle så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zealous Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Jag spelade precis till mig denna bonus på 0,25/0,50FL borden... Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Nytt Fantastiskt erbjudande !! You've got a bonus! To welcome you back to Betfred Poker I've created a bonus of $15. To find your bonus go to 'My Account' and simply click 'Bonuses'. Your bonus will be released as you accumulate points. To generate points you just need to play at my cash game tables like you used to. Find out exactly how to earn points. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Nytt Fantastiskt erbjudande !! You've got a bonus! To welcome you back to Betfred Poker I've created a bonus of $15. To find your bonus go to 'My Account' and simply click 'Bonuses'. Your bonus will be released as you accumulate points. To generate points you just need to play at my cash game tables like you used to. Find out exactly how to earn points. grattis 15$, vilket fantastiskt erbjudande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 fick samma erbjudande, visst är de en nodeposit bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 fick samma erbjudande, visst är de en nodeposit bonus? "Your bonus will be released as you accumulate points. To generate points you just need to play at my cash game tables like you used to. Find out exactly how to earn points." Verkar inte som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 fick samma erbjudande, visst är de en nodeposit bonus? "Your bonus will be released as you accumulate points. To generate points you just need to play at my cash game tables like you used to. Find out exactly how to earn points." Verkar inte som det. Jo men det verkar ju som att du får 15$ i kontot och måste spela ett visst antal händer för att få casha ut, som alla andra nodeposit bonusar. Tyvärr så kan jag inte kolla om det är så då mitt konto blivit avstängt pga säkerhetsskäl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Jag har fått två stycken sådana under senaste två veckorna. en på $100 och en senast idag på $50. För varje 500 poäng jag samlar ihop så släpps $10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tnek Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 "I haven't seen you at Betfred Poker's cash tables for a while and I wanted to give you a fantastic bonus to welcome you back!" Har lirat där 3-4 ggr i veckan i ungefär en månad nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Fan att de inte ska finnas mer såna bonusar för andra rum. Har inte fått ett enda erbjudande från XXX så jävla snålt >( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azilko Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Jag undrar lite om hur alla ni multitablade. Eftersom jag inte hittade något sätt att minimera bordsstorleken så skrev jag till deras chatsupport. På killen där lät det dock som om hhan inte visste ngt sätt att fixa det på, och att man alltså får ha dom i normalstorlek, vilket ju är nästan hels skärmen, och sen överlappa dom? Är det så, isf är det ju itne alls lika bra längre. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Jag undrar lite om hur alla ni multitablade. Eftersom jag inte hittade något sätt att minimera bordsstorleken så skrev jag till deras chatsupport. På killen där lät det dock som om hhan inte visste ngt sätt att fixa det på, och att man alltså får ha dom i normalstorlek, vilket ju är nästan hels skärmen, och sen överlappa dom? Är det så, isf är det ju itne alls lika bra längre. Tack på förhand. Jag körde fyra-fem stycken bord i normalstorlek. Tycker det inte är några problem att överlappa dom. Fast kör du 800x600 så kan det ju bli lite knas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nhily Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Hej! spelar det nån roll om man vid registrering har valt Svenska krona som preference? Blir det då växlingsförluster vid neteller överföring på dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Hej!spelar det nån roll om man vid registrering har valt Svenska krona som preference? Blir det då växlingsförluster vid neteller överföring på dollar. Vet ej, men kan tänka mig att det vare sig går att sätta in eller ta ut med neteller om man valt sv kr som preference. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Hej!spelar det nån roll om man vid registrering har valt Svenska krona som preference? Blir det då växlingsförluster vid neteller överföring på dollar. Går inte ens att sätta in pengar via neteller om du valt svenska kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demogorgon Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Betfred har nu ändrat bonusen till 100% max $250, $10 per 500 Betfred points vilket är mycket sämre än 2500 raked hands. En av historiens bästa bonusar har gått i graven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Iguana- Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Hade inte bestpoker varit så sega med min cashout hade jag satt in 250 där igår, nu vart man ju bara körd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 nu måste det ju vara en av historiens sämsta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Fortfarande helt okej bonus faktiskt, men det finns ju bättre. I samma nätverk finns ju massor av högre bonusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Skitbra. Jag som tänkte göra den här, och så ändrar de villkoren. HELVETE >/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 då jag spelade bonusen för ett par månader sedan fick jag båda.. jag fick 250$ bonusen för 2500raked och fick samtidigt 10$ för varje 500p. Kan säga att den andra är jävligt seg, spelade 4bord ungefär 1.5h för att få 500p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axlsson Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Fler som märkt att det känns som betfred "myglar" om hur många raked hands man har spelat? Frågade nyss och då hade jag tydligen spelat 300 händer mindre än förra gången jag frågade och hade grindat 2 timmar efter det också. De ändrade sig när jag påpekade det men känns lite skumt endå Ja märke exakt samma sak! Jag hade spelat 2240 händer och skulle spela 2280 för att få bonusen. jag spelade 40 händer och när jag frågade igen sa dom 1826!!!! Jag påpekade att det inte kunde stämma och han bara svarade: "Oh sorry, my mistake"....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts