RayIV Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Okej, följande problem uppstod idag: Jag loggar in i heypokerklienten. Letar fram ett gäng underbara bord. Öppnar borden. Klickar på "Seat Open" för att sätta mig. INGET händer. Efter kanske 10 sek får jag ett alertwindow som säger "Could not reserve the seat." Har provat att starta om datorn men får samma problem. Även installerat om klienten men fortfarande samma sak. Lite jobbigt när man för en gångs skull är nykter en fredagkväll för att grinda in lite pengar av fylleslaskare... Citera
strappen Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Funkar inte för mig heller. Försökte anmäla mig till €5 turbofreezeouten 9:30. €500 garanti 30 spelare så det är nog många som har problem med det nu.(eller bara en:B2B) Provade sen sökö (ej turnering) och fick samma felmeddelande som du. Citera
J_T Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Varför i hel... är det bara vissa som kan regga sig? Nu har det strulat i flera dagar, dags för nån ansvarig att ta lite ANSVAR! Citera
HeyJohan Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Upplevde samma sak igår kväll. Kan ni som inte kan regga er PM:a mig era användarnamn så ska jag be supporten se om det finns någon gemensam nämnare mellan er. Skicka informationen enligt följande: Användarnamn Webläsare Dator Det här otyget måste upphöra! Mvh Johan Citera
Recommended Posts