blukah Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Vet ni vem av svenskarna som spelar högst live? Antar att det är Erik123 eller Kniven. Någon som vet vem och hur högt? Det har säkert diskuteras tidigare men jag kunde inte hitta tråden iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lill-z Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Micke Thuritz lirar på 50/100 på b2b, nickar Svantekung, fast jag har inte sett till honom på nån månad...sen lirar Fuat ganska högt på prima har jag för mig, rätta mig nån om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JEPpoker Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Micke Thuritz lirar på 50/100 på b2b, nickar Svantekung, fast jag har inte sett till honom på nån månad...sen lirar Fuat ganska högt på prima har jag för mig, rätta mig nån om jag har fel... Är du läskunnig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lill-z Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 aha live såg det nu sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Skulle tro att det är Erik123, men har inga belägg för det. Bengt Sonnert körde ganska högt mot Ram Wasvani i Monaco. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Han som lirar i "Highstakes"-serien lirar väl ganska högt. Alaei eller vad han nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 han e nordamerikan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Crister Johansson snodde 60k av någon jänkare på HU 300/600 lr var det 500/1000 Fixed Limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts