Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Måste säga att den är minst sagt värdelös. En väntetid på över 10 min är bedrövligt. Senast jag kollade var det 36 pers före mig o det är väl mer än 10 min. Snarare en halvtimme eller något.

Postad
Så går man iväg i 5 min och så visar det sig att det nu blivit min tur. Tyvärr kom jag lite för sent:

--------- craig b has left this chat session. ---------

Den där craig b är snabb lite för snabb! Jag var bara borta 10 sekunder och ser texten ovan! Lite småsur blev jag för jag ville veta varför min client stänger ner table som jag spelar STT där jag var på andra plats av 3 (med god marginal!) sen för jag en ruta som säger Starta om clienten om 3 sec. När jag var tillbaks såg jag att jag fick 3 priset. grrrrr

Postad

Vad tusan händer på sportingbet!?!? Blivit utkastad från 2 st sh nl $0.25/$0.50 bord nu på 5 min... borden bara försvinner och pengarna verkar också ha gått upp i rök. Ska jag vara orolig? :?

Och visst tusan är live-supporten nere pga tekniska problem :evil:

Postad
Vad tusan händer på sportingbet!?!? Blivit utkastad från 2 st sh nl $0.25/$0.50 bord nu på 5 min... borden bara försvinner och pengarna verkar också ha gått upp i rök. Ska jag vara orolig? :?

Och visst tusan är live-supporten nere pga tekniska problem :evil:

Pengarna brukar dyka upp så småningom... Att du ens kommer in på klienten ordentligt är ju fusk gör inte jag :( kan bara spela förmiddagar och då ALLTID med problem som du beskriver

Postad
Joanne: Hello JahGarn, my name is Joanne, How may i help you?

JahGarn: hey, i was just wondering how many raked hands ive played so far?

Joanne: one moment please

JahGarn: alright

--------- Joanne has left this chat session. ---------

Grym support efter 20 minuters väntan. :roll: