Jeppann Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Måste säga att den är minst sagt värdelös. En väntetid på över 10 min är bedrövligt. Senast jag kollade var det 36 pers före mig o det är väl mer än 10 min. Snarare en halvtimme eller något. Citera
vafantroru Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 fick vänta i 4300 sek, vicket är bra mycket mer än en timme =) tur att man hade saker att göra så länge Citera
JEPpoker Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 De flesta sajter erbjuder enbart support via mail. Då är svarstiden ofta mer än 24 timmar. Citera
therussian Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Tidigare ikväll stod det att average wait var 640 sek, efter 2600 sek utan att ha fått hjälp gav jag upp. Man känner sig ganska fånig när man väntat i 45 min på att få veta hur många rakeade händer man spelat. Citera
Jeppann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 Uppe i 1 h nu o det verkar ha hakat upp sig eller något med 3 pers framför mig Citera
Jeppann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 Så går man iväg i 5 min och så visar det sig att det nu blivit min tur. Tyvärr kom jag lite för sent: --------- craig b has left this chat session. --------- Citera
Klabbe99 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Så går man iväg i 5 min och så visar det sig att det nu blivit min tur. Tyvärr kom jag lite för sent: --------- craig b has left this chat session. --------- Den där craig b är snabb lite för snabb! Jag var bara borta 10 sekunder och ser texten ovan! Lite småsur blev jag för jag ville veta varför min client stänger ner table som jag spelar STT där jag var på andra plats av 3 (med god marginal!) sen för jag en ruta som säger Starta om clienten om 3 sec. När jag var tillbaks såg jag att jag fick 3 priset. grrrrr Citera
Benganiolo Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Vad tusan händer på sportingbet!?!? Blivit utkastad från 2 st sh nl $0.25/$0.50 bord nu på 5 min... borden bara försvinner och pengarna verkar också ha gått upp i rök. Ska jag vara orolig? Och visst tusan är live-supporten nere pga tekniska problem Citera
benknackan Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Vad tusan händer på sportingbet!?!? Blivit utkastad från 2 st sh nl $0.25/$0.50 bord nu på 5 min... borden bara försvinner och pengarna verkar också ha gått upp i rök. Ska jag vara orolig? Och visst tusan är live-supporten nere pga tekniska problem Pengarna brukar dyka upp så småningom... Att du ens kommer in på klienten ordentligt är ju fusk gör inte jag kan bara spela förmiddagar och då ALLTID med problem som du beskriver Citera
Benganiolo Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Har gått 45 min nu! Hände samma sak igår kom jag på, men då var pengarna tillbaka nästan direkt.. jobbigt Citera
Benganiolo Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 fortfarande inte fått tillbaka mina pengar och supporten har inte svarat på mitt mejl... edit: pengarna är inne nu men det tog ett bra tag! Citera
RayIV Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Joanne: Hello JahGarn, my name is Joanne, How may i help you?JahGarn: hey, i was just wondering how many raked hands ive played so far? Joanne: one moment please JahGarn: alright --------- Joanne has left this chat session. --------- Grym support efter 20 minuters väntan. Citera
Recommended Posts