Gå till innehåll

Internetcafé med poker i Göteborg


Sagge

Recommended Posts

Tack för hjälpen, om det nu var till någon hjälp..

 

 

Men det visar på en intresant syn på spel och poker....

 

Om en person frågar efter bästa shoppinggatan i Göteborg, skall den då besvaras med att han/hon borde hålla sig ifrån shoppingen någon dag om man är så shoppinggalen?

 

Om någon frågar erfter bästa puben, borde den personen då hålla sig ifrån puben/ölen ett par dagar?

 

Han/hon som undrar över var SATS i Gbg ligger då han/hon funderar på att träna lite när han/hon är på tjänsteresa, visar den personen tecken på att vara träningsnarkoman?

 

Eller gäller detta bara hobbyn poker? Är det bara pokerspelare som skall syssla med sin hobby på hemaplan?

 

Personligen visste jag inte om detta. Jag trodde att det var bättre att jag spenderar en kväll på ett internetcafé där jag har kul, än att göra det framför TV:n på hotellet (svar ja, hotellet saknar uppkoppling, bor billigt :-) )

 

 

 

Någon annan som har något annat förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe vilka dryga svar man får här ibland allså :S

 

Ok kan tyvärr varke nnamn eller adress men kan förklara vart de ligger :)

 

Ta någon spårvagn (7,3,1) till vasaplasten. Sen så går du uppför backen så finns det 2 it cafe där. Det är bara o fråga nån yngre, de flesta vet. En är lite gömd och en annan ligger på huvudgatan. Kostar typ 15:-/timmen

 

Ska kika på eniro och kolla om jag hittar adressen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...