Tokmas Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Satt och lirade lite NL CG (€0,5/1) på martinspoker idag, sitter på knappen och får upp 44. BB höjer upp till 4BB, en från mitten position höjer upp till 10 BB och jag kryssar i rutan "call" så att klienten ska syna automatiskt åt mej såfort det blir min tur. Direkt efter att jag gjort detta så ångrar jag mej och trycker på foldrutan istället, men precis när jag trycker på foldrutan så autosynar klienten åt mej. Floppen kommer 224 rainbow och jag blir överlycklig. BB höjer upp till drygt 3/4 pott och killen mellan honom och mej synar. Direkt när han synat så autofoldar dock mina kort utan att jag gjort något beslut på floppen. Tydligen så måste jag precis ha hunnit kryssa i fold rutan när jag synade preflop så att det låg kvar till floppen. Någon annan som råkat ut för detta? Blev iaf jävligt förbannad när det hände för hade nog kunna bli en jävligt fin pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxefux Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Hände mig på Expekt. Inte kul när jag satt på en bra hand. Fast potten var liten så det är inte så mycket att bråka om. Dock gillar jag det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Lite då och då när jag spelar på B2B försvinner korten. Jag ser inte mina kort utan måste fatta besluten blint. Efter nån minut kommer alla kort jag har missat upp samtidigt. Det flyger kort över hela skärmen. Lite irriterande när man kollar på HHs efteråt när det visar sig att man har lagt en floppad nötstege på BB eller lagt KK och QQ preflop. En gång när jag satt på BB blev det check ner till river när jag inte såg mina kort. På sista gatan kom det upp massa kort och fi bettade ut. Jag höjde då jag såg att jag hade klonkat en stege. Hans par stod dock då dom hålkorten jag hade framför mig var från förra handen. Aning irriterande då det händer lite titt som tätt. Har aldrig haft några problem med några andra klienter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Det kallas lagg och det är just därför förvalsrutorna är rätt "farliga" att använda då detta kan hända. Tryck på knapparna när de dyker upp så slipper du problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts