Gå till innehåll

Vad tycker ni om 24h's förbättringar (8/2)?

Recommended Posts

Postad

Auto Rebuy

Auto Rebuy är en funktion som gör det möjligt för pokerklienten att automatiskt göra rebuys om du får slut på marker. Du måste göra två aktiva val om du vill använda funktionen. Först måste du fylla i rutan ”Auto Rebuy” i lobbyn vilken gör att du får upp en ruta vid borden. Andra steget är att fylla i rutan ”Auto Rebuy” vid bordet. Klienten kommer komma ihåg ditt val när du öppnar ett nytt bord eller startar om klienten. Varje gång en ”Auto Rebuy” är genomförd kommer följande meddelande synas för dig: “Auto Rebuy has added €XXX to your chip stack”.

Nya val gällande chat

Vi kommer att lägga till en ny meny under “Options” i lobbyn. Menyn “Chat Options” innehåller tre olika val.

- "Enable chat timestamp" gör så att du kan se vilken tid chatmeddelanden är skrivna.

- "Disable observer chat" avaktiverar chatmeddelanden från spelare som inte sitter vid dina bord.

- "Disable chat" blockerar alla chatmeddelanden.

Lokal lagring av Hand History

Du kan nu lagra Hand History lokalt på din dator. För att göra detta behöver du:

Sorteringsordning

Vår pokerklient kommer komma ihåg din valda sorteringsordning i lobbyn mellan sessioner.

Postad

Kul att det rör på sig.

Jag saknar främst hand-by-hand vid slutet av turneringar.

Men det kommer väl.

Tror alla pokerspelare saknar små saker på olika siter, och den fullständigt optimala siten finns nog inte.

Postad

Är klienten segare nu? Startade upp för att testa lite. Tar säkert 2 minuter att bara få fram lobbyn. Välja ett bord i listan för att kolla vilka som lirar där(öppnar inte bordet) tar nog 4-5 sekunder.

Lirar jag nån annanstans(typ Prima) så kan jag lätt lira 4 bord samtidigt. Med 24h så maxar processorn 100% från den sekunden jag startar klienten, och allt går skitsegt.

Postad
La märke till att man nu kan välja USD när man gör uttag.

Kan man nu slippa conversion fees möjligtvis? :)

Det vore helt fantastiskt. Då skulle jag bara lira på 24hPoker. Nu drar jag mig för att föra över för mycket pengar då mitt Neteller är i dollar och B2B kör med Euro. Blir en jäkla massa växlingsavgift rakt ner i Netellers kassa hela tiden. Jag stödjer hellre 24h! :)