aoh Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Auto Rebuy Auto Rebuy är en funktion som gör det möjligt för pokerklienten att automatiskt göra rebuys om du får slut på marker. Du måste göra två aktiva val om du vill använda funktionen. Först måste du fylla i rutan ”Auto Rebuy” i lobbyn vilken gör att du får upp en ruta vid borden. Andra steget är att fylla i rutan ”Auto Rebuy” vid bordet. Klienten kommer komma ihåg ditt val när du öppnar ett nytt bord eller startar om klienten. Varje gång en ”Auto Rebuy” är genomförd kommer följande meddelande synas för dig: “Auto Rebuy has added €XXX to your chip stack”. Nya val gällande chat Vi kommer att lägga till en ny meny under “Options” i lobbyn. Menyn “Chat Options” innehåller tre olika val. - "Enable chat timestamp" gör så att du kan se vilken tid chatmeddelanden är skrivna. - "Disable observer chat" avaktiverar chatmeddelanden från spelare som inte sitter vid dina bord. - "Disable chat" blockerar alla chatmeddelanden. Lokal lagring av Hand History Du kan nu lagra Hand History lokalt på din dator. För att göra detta behöver du: Sorteringsordning Vår pokerklient kommer komma ihåg din valda sorteringsordning i lobbyn mellan sessioner. Citera
gdaily Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 ÄNTLIGEN!! Dito Speciellt autorebuy Citera
Mongokongo Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Japps, håller med! Nu är det bara lite stats, justering av lobbyn m.a.p. köplatshanteringen och en vip-shop som är akut... Citera
SweCyrus Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Är det bara min klocka i chatten och dealern som har en stark förkärlek till TT:02:SS.... Alltså timmarna och sekunderna är rätt men minuterna är alltid 02. Citera
baller Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 klockan funkar inte det stämmer... Citera
Bisox Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Det är fixat nu. bara att starta om klienten. Citera
blukah Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 så kan man logga handhistory.. äntligen! Citera
Baloos Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Gryyyymt! HH på disken och rail-bird censur, bra jobbat! Citera
rictur Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Kul att det rör på sig. Jag saknar främst hand-by-hand vid slutet av turneringar. Men det kommer väl. Tror alla pokerspelare saknar små saker på olika siter, och den fullständigt optimala siten finns nog inte. Citera
blukah Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 ta bort raden med en massa ----- mellan varje handhistory tack! Citera
Matteprof Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 När hand by hand kommer ska jag nog banne mig börja lira lite dyrare turneringar på B2B Citera
raptorjr Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Är klienten segare nu? Startade upp för att testa lite. Tar säkert 2 minuter att bara få fram lobbyn. Välja ett bord i listan för att kolla vilka som lirar där(öppnar inte bordet) tar nog 4-5 sekunder. Lirar jag nån annanstans(typ Prima) så kan jag lätt lira 4 bord samtidigt. Med 24h så maxar processorn 100% från den sekunden jag startar klienten, och allt går skitsegt. Citera
baller Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Det låter konstigt, det går lätt att spela 6-8 bord utan några processer/cpu problem (om man nu vill det dvs) Citera
hocer Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 La märke till att man nu kan välja USD när man gör uttag. Kan man nu slippa conversion fees möjligtvis? Citera
Ving Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 La märke till att man nu kan välja USD när man gör uttag.Kan man nu slippa conversion fees möjligtvis? Det vore helt fantastiskt. Då skulle jag bara lira på 24hPoker. Nu drar jag mig för att föra över för mycket pengar då mitt Neteller är i dollar och B2B kör med Euro. Blir en jäkla massa växlingsavgift rakt ner i Netellers kassa hela tiden. Jag stödjer hellre 24h! Citera
Recommended Posts