elvisero Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Jag har en Dell Laptop som har nat ar pa nacken men inte ar lastgammal. Den klarar latt av 3 pokerbord plus lite musik och dylikt. Jag gillar att sitta/ligga i sangen och lira. Nu ar det sa att nar jag ar i sangen ror mig lite ibland, och det ar da problemet uppstar. Jag anvander en mus som funkar pa alla underlag, halvskrynkliga lakan m.m. Nar jag ror mig borjar musen "luta" at nagot hall. Pekaren "faller" da ner mothornet av skarmen och stannar dar, man kan dra upp pekaren till mitten men sen faller den ner igen direkt. Om det har hander maste jag sitta helt stilla i typ en minut, sa att det slutar luta och man kan borja styra igen. Detta ar ju minst sagt frustrerande om man sitter i en monsterpott och blir autofoldad for att man rorde pa sig. Min polare sa att det hade nagot att gora med touchpaden i mitten, och da undrar jag om jag pa nagot satt kan avaktivera den eller om det pa annat satt gar att losa. Blir valdigt tacksam for hjalp, jag vill ha det mysigt nar jag spelar poker! Citera
dr noob Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 WindowsXP: Kontrollpanelen -> System -> Hardware-tabben -> device manager-knappen -> Mouse and other pointing devices -> Dubbelklicka på Synaptics eller alps som borde stå där. Nytt fönster kommer upp... Driver-tabben Uninstall/reinstall/update.... _________________________________ ELLER pröva ladda hem en driver på synaprics eller alps hemsidor ELLER bänd upp datorn och ryck ur "sladden" från Tpadden Citera
jezaja Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Går o stänga av touchpaden i BIOS på dellburkar, har haft samma problem ibland med min förra dell. Citera
Recommended Posts