melliz Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Så det är här alla Pokerrävarna håller till.. Undrar lite om det räcker om man är medlem i Nyköpings pokersällskap eller får man skaffa sig ett till medlemskap ? Tänkte titta förbi nu i helgen, men jag är så yr så jag vet inte var telegrafen ligger. En liten vägbeskrivning skulle jag vilja se här på forumet. Annars se vi nog i helgen. En annan viktig sak.. hur är det med drickat i telegrafen finns det att köpa ? //Melliz Citera
StivBators Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Melliz: 1. Nej, det räcker inte. Du måste lösa ett medlemskap för "nyköpings texas holdem" också. 100sek för 2006. 2. telegrafen= golfcenter. Mittemot tegerups grill, eller Yakups grill (vad fan det nu heter). 3. dricka finnes att köpa. /pattan Citera
sigh1 Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 erm... tegerups och yakups grill säger mig nada. Hade nämligen tänkt titta förbi nån dag snart, är det möjligen i gamla skatehallen(gamla telia, bakom laka)? Citera
Reaper Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 erm... tegerups och yakups grill säger mig nada.Hade nämligen tänkt titta förbi nån dag snart, är det möjligen i gamla skatehallen(gamla telia, bakom laka)? Det är rätt lokal Citera
Martinout Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Så vitt jag vet så finns det cola och dyl. att inhandla. Dock inga starkare prylar.. Citera
bossbaver Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 melliz = martin måndagsinnebandy the fish? Citera
Recommended Posts