Gå till innehåll

NLT - Trn, 26/10, Expekt 10k Freeroll!


Hector

Recommended Posts

Jo, jag körde över mitt bord fullständigt och var väl chipleader efter en halvtimme. De synade allt.

 

Sen hände något med mitt nät. Dog i 30 sekunder typ var fjärde minut. Eftersom jag overbettade friskt blev det dyrt, bland annat min raise 2k med KK blev reraisad allin av en 6k-stack och då dog nätet. Raisade kraftigt med AK, A på floppen, en kille går allin. Nätet dör.

 

Har väl ungefär 20k mindre än jag borde. Lägger ner om det fortsätter. Tur att det är Freeroll...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#272

 

all-in med AQ mötte A8 och två åttor på floppen såklart.

 

Jag kom visst 267:a. Mitt nät dog ungefär kvart i åtta och kom just igång igen. Hade naturligtvis åkt ut. Surt, hade 10k efter ca 5 minuter och 30k efter en halvtimme. Köpte rebuy direkt och sen plockar jag upp JJ. Höjer kraftigt, en syn och en allin efter det. Jag synar och tredje killen synar. De har AJ och T8. Nästa hand får jag AJ. Höjer och får en syn. Floppen kommer J högt, jag höjer och han går allin. Jag synar och han har 77. 10k på mindre än 5 minuter. Sen kör jag helt över bordet. De spelar tillbaka mycket, vilket leder till att jag tar deras pengar om jag träffar. Till exempel synar jag raise med 75s, floppen kommer J55, han höjer 500, jag raisar till 1500, han går allin och visar AK!!!

 

Synd att det inte gick att spela mer, hade haft en bra chans. Var ju i rätt turnering det hände i alla fall. Första freerollen jag spelar på evigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faaaan...åkte som typ 167:a. Hade Q2 i BB och ingen raise...floppen kommer 225 rainbow, jag checkar och han bettar. Synar och en åtta kommer...checkar han bettar, jag raisar...han synar. Syn...en sjua dyker upp, jag bettar och han går all in. Jag synar och han visar pocket sjuor.

Där gick 3 timmar åt helvete... :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...