Gå till innehåll

Shahin86s tolvdagarsutmaning


Shahin86

Recommended Posts

  • Svars 474
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja ni... vad ska man säga.

 

Vann en pot här, en pot där, sen var man lillplus (=

 

Sån tilt att Gud ska visa mig att slaskande på 15/25 Omaha PL ska belöna sig, jag som var fett nöjd med min disciplin.

 

Dom pottar med ganska sjuka händer för att få bort en, men det är svårt o släppa nötterna.

 

Började ju natten med 200 euro på 2/4, tog upp det till 1200. Gick o la mig för att vakna o gå in med 800 på 5/10 som blev 2200. Sen spela jag HU o plussa 2-3k där.

 

Till slut hamna jag på 15/25 och det blev väl 9k där kanske.

 

Byta till Omaha dagbok? (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ni... vad ska man säga.

 

Vann en pot här, en pot där, sen var man lillplus (=

 

Sån tilt att Gud ska visa mig att slaskande på 15/25 Omaha PL ska belöna sig, jag som var fett nöjd med min disciplin.

 

Dom pottar med ganska sjuka händer för att få bort en, men det är svårt o släppa nötterna.

 

Började ju natten med 200 euro på 2/4, tog upp det till 1200. Gick o la mig för att vakna o gå in med 800 på 5/10 som blev 2200. Sen spela jag HU o plussa 2-3k där.

 

Till slut hamna jag på 15/25 och det blev väl 9k där kanske.

 

Byta till Omaha dagbok? (=

 

Tänk om man kunde göra sina egna $200 till över $15k på en kväll/natt.. sjukt imponerande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tvivlar på det 8-)

 

 

 

Vinnare Topp 10 senaste 24h

1. PARAB0LA €21,994

2. _YWH_ €19,677

3. -ANTONIUS- €12,243

4. NEW_YORK €11,389

5. Furbs €9,322

6. puskas54 €8,681

7. Malmskovic €7,384

8. JESPER1975 €7,109

9. Fakenick €6,943

10. vivaldi €6,054

 

nu sitter han med ca 12000€ :shock: på ett 10-20 heads up bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också hört att jag gulat, men det är inget jag vet om.

 

Jag la ner projektet i 2 dagar eftersom b2b var mer nere än uppe just då. Sen plussa jag så galet mycket så jag ville inte tappa det värdet genom o lira 75 euros HU (=

 

Så man kan väl säga att jag misslyckades, men det var värt det... klonkade bl.a 60k garanterat på b2b, 12k inkasserade där...

 

Blivit ungefär 40k eurosar på ungefär en vecka tror jag, även om det känns att man backar varje dag, ganska stora swings.

 

Edit; Nej jag är inte Shahin84, och jag spelar enbart på b2b, med undantaget Stars vissa söndagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också hört att jag gulat, men det är inget jag vet om.

 

Jag la ner projektet i 2 dagar eftersom b2b var mer nere än uppe just då. Sen plussa jag så galet mycket så jag ville inte tappa det värdet genom o lira 75 euros HU (=

 

Så man kan väl säga att jag misslyckades, men det var värt det... klonkade bl.a 60k garanterat på b2b, 12k inkasserade där...

 

Blivit ungefär 40k eurosar på ungefär en vecka tror jag, även om det känns att man backar varje dag, ganska stora swings.

 

Edit; Nej jag är inte Shahin84, och jag spelar enbart på b2b, med undantaget Stars vissa söndagar.

 

Okej tänkte väl det..

 

40k eurosar på en vecka, kan väl ändå inte höra till det normala? Eller? Kanske vill ge lite detaljer om denna enorma uppswing? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte det är så normalt, aldrig vunnit så mycket under så kort tid förut iaf. (=

 

Jag vann ju först 15k under en kväll med Omaha, sen vann jag 12k på en Texasturnering (60k garanterat). Sen har det blivit lite till under vägen. Men det skiftar ganska mycket, blir stora vinster/förluster varje dag... Fråga mig imorrn så är jag säkert gul (=

 

Spelar mest 10/20 HU Texas och lite Omaha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte det är så normalt, aldrig vunnit så mycket under så kort tid förut iaf. (=

 

Jag vann ju först 15k under en kväll med Omaha, sen vann jag 12k på en Texasturnering (60k garanterat). Sen har det blivit lite till under vägen. Men det skiftar ganska mycket, blir stora vinster/förluster varje dag... Fråga mig imorrn så är jag säkert gul (=

 

Spelar mest 10/20 HU Texas och lite Omaha.

 

Men ta ett smart beslut och casha ut 25K euro då.. skönt att sitta på en hög med pengar som man inte behöver vara så rädd om.. (tjänades ju trots allt in på några timmar :P).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...