TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag hade otrolig otur i början och förlorade hand efter hand. nu är jag nere på 2.5k typ usch skit spel! ZTV visas den på Kom igen nu Bein, ryck upp dig!!! /TF Citera
Trolldeg Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag är nog sämst i hela turneringen... Citera
overmuch Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag är nog sämst i hela turneringen... Nää då.... Citera
ampixo Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Åhh vad irriterande när folk tror att en naken låg är stål. Sen får dom dra ut mitt set med runner-runner flush. Får in 7k på flop mot 2 st med samma lågdrag. Jag får igen 3.5k då handen är slut.... Citera
QoS Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Vilken rigg alltså! Sitter med JJA2, floppen kommer KKx, turn J och jag går all-in. Möter QQKx, tänker med det var ju bra det här. Och så kommer river K... RIGGAT! - QoS Citera
Ekenstar Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Åhh vad irriterande när folk tror att en naken låg är stål. Sen får dom dra ut mitt set med runner-runner flush. Får in 7k på flop mot 2 st med samma lågdrag. Jag får igen 3.5k då handen är slut.... Ännu roligare med folk som tror botten tvåparet är stål när floppen är tre låga kort Citera
Trolldeg Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Undra hur dåligt jag spela min sista hand... heh... 2500 marker utg blinds 50-100. Har AA4x med suit på Ax. Vad ska man göra? Citera
Stahl Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Där kom den efterlängtade dubblingen. Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag hade otrolig otur i början och förlorade hand efter hand. nu är jag nere på 2.5k typ usch skit spel! ZTV visas den på Kom igen nu Bein, ryck upp dig!!! /TF Lite bättre. 4k nu var uppe på 6k men sen överspelade man sitt 2par och lågdrag mot någon snubbe som drar in färgen Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Bein, bara och hänga kvar! Fattar knappt själv vilket flyt jag haft med korten ikväll... Först klonkar man in en ny nokia 7260 på retry:en se är man plötsligt chippo på denna... kan inte vara bra för karman /TF Citera
Loveless Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Det där gick ju inte som planerat... Citera
ampixo Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Checkraisar med skräp + lågdrag för jag är helt säker FI har AA. Tyvärr hade han ju AA2x och tog en syn. Jag får inte klonka mitt 2par och så va sagan slut. Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Är kvar fortfarande! 5600 har man! Varit nere för räkning men rest mig flera gånger! Ska fylla på mitt fanta glass och urinera nu. Kommer du ITM på denna ska jag fan ha procent HeyTF haha GL ! Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 GFa nu ändrade jag bara för det var stahl så då kan jag inte överdriva min badbeat historia. Förlorade 2 händer i rad. den andra var rätt kasspelad fick AKK9 och satsade allt på ett floppat A och Stahl synar med bra low och färgdrag och sätter den såklart, men det jag tiltade lite på var bordet innan. (tror jag kanske var 2 bord innan bytte mkt) Där jag hade kunnat vunnit en 16 k pot något fast foldade bästa handen. Usch Lesen Arsenalruilez Citera
Stahl Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 GFa nu ändrade jag bara för det var stahl så då kan jag inte överdriva min badbeat historia. Förlorade 2 händer i rad. den andra var rätt kasspelad fick AKK9 och satsade allt på ett floppat A och Stahl synar med bra low och färgdrag och sätter den såklart, men det jag tiltade lite på var bordet innan. (tror jag kanske var 2 bord innan bytte mkt) Där jag hade kunnat vunnit en 16 k pot något fast foldade bästa handen. Usch Lesen Arsenalruilez för att inte nämna att jag hade en halv miljon stegdrag. Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 GFa nu ändrade jag bara för det var stahl så då kan jag inte överdriva min badbeat historia. Förlorade 2 händer i rad. den andra var rätt kasspelad fick AKK9 och satsade allt på ett floppat A och Stahl synar med bra low och färgdrag och sätter den såklart, men det jag tiltade lite på var bordet innan. (tror jag kanske var 2 bord innan bytte mkt) Där jag hade kunnat vunnit en 16 k pot något fast foldade bästa handen. Usch Lesen Arsenalruilez för att inte nämna att jag hade en halv miljon stegdrag. japp du kunde inte folda den iaf då du hade satt lowen på floppen va? Citera
Stahl Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 japp du kunde inte folda den iaf då du hade satt lowen på floppen va? Turn var stört nice. Gav mig nutlow, wrap och färgdraget. Var bara att trycka in smeten och se lycklig ut Citera
marcamannen Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Då har man klarat av Omaha hi/low debuten. Åkte som åtta med AA23ss (vilket jag skall ha förstått är ett monster?), all-in preflop. Hade inga klonkskills... Citera
chcar Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Slutade femma efter att ha blivit utkastad från finalbordet två gånger. Ni som var med förra veckan tycker säkert att jag förtjänar det... (utkastningarna alltså ) Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Slutade femma efter att ha blivit utkastad från finalbordet två gånger. Ni som var med förra veckan tycker säkert att jag förtjänar det... (utkastningarna alltså )Blev utkastad samtidigt som dig och hann svära lite medans jag startade om burken Men du var inte kvar när jag kom in igen... Är nu shortstack på en 4e plats... /TF Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Bidde en fin 3e plats till slut efter att vi bägge klonkat trissen på turn och jag åkte på kickern... Men med vinsten i retry:en så får det räknas som en fin kväll /TF Citera
jezaja Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 lfx spelar ut o blir utklonkad helt enkelt Två frirullar o en AA4xs vs A22x Citera
Recommended Posts