Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

SonyEricsson K750i, klockren mobil!

samma som W800 bara mjukvara som är annorlunda (men den går att ändra)

dessutom är k750 snyggare...

EDIT: varför SE ej klassar den ena som W vet jag ej, fråga dem. men det är samma lur...finns på swec länk ang byta mjukvara

Postad

Är det samma mobil är det ju givet. Men om det är samma musikmässigt sett, varför klassas den inte som W?

SonyEricsson K750i, klockren mobil!

samma som W800 bara mjukvara som är annorlunda (men den går att ändra)

dessutom är k750 snyggare...

• 5 months later...
Postad
Nån som sitter på en Samsung SGH-Z710? Skulle vilja ha eran åsikt isåfall..

http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/634533/details#

Köpte nyligen mobil, Tyckte denna samsung kändes "äcklig" i handen och var inge vidare trevlig, men kan inte säga alltförmycket då jag inte köpte den. Köpte en sony ericsson W300i, helt OK, bra walkman. Ingen supermobil(läs lite halvtaskig kamera) men klart värd 2.5-2.8k. Ju mer dom kostar ju bättre är dom i princip.

Postad

Okej, vilka butiker kan man hitta den? Ser fräsch ut på bild, sedan är kameran på 3.2 Megapixlar vilket är ett stort plus.

Det som betyder nåt är utseende, storlek och kamera, sedan ska den helst vara "vikbar" som ovan modell.

Några fler tips på fler i samma style?

Postad
jag är nöjd med min k800i.

måste nog revidera mina tidigare lovord om K750i, har haft den i över ett år och ska redan byta ut "joysticken" för andra gången. ok att det gått på garanti men tydligen är detta ett "typfel" på SE:s modeller med denna joystick. (både enl swec samt återförsäljare som fixat min)

därför är iaf jag lite skeptisk till den modell du nämner, finns det ingen bra utan joysticken? den bara samlar damm och så segar den ihop efter en del användning...

Postad

Jo, joystickarna är nog det dummast SE kunde hitta på. När man har telefonen i fickan jämt så är det klart att joysticken kommer gå sönder, den är inte ens speciellt bra att navigera med...

• 1 month later...
Postad

nån med en SE W300I som kan utala sig, bu eller bä??? funderar nämgligen på att köpa en sådan. har nu en K750i som jag tröttnat på "joysticken" som bara krånglar :(

den verkar ha allt man behöver samt att man slipper den där jobbiga joysticken

• 4 months later...
Postad

Jag har nollkoll på mobiler och abonnemang och sånt. Det jag vet är att min nuvarande mobil inte funkar, så jag behöver skaffa en ny. Någon här som kan rekommendera nått fördelaktigt abonnemang med en bra telefon?