Watoz Postad 5 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag ser ingen logik i hans spel i att trycka in 260€ när de ligger cirka 180€ i potten med tex KQ/KJ lr liknande, han borde väl ändå syna ner med dessa händer då han enbart får syn av bättre händer om han inte tänker bluffa. Visst kan d vara en ren bluff, men jag representerar ju endå en stark hand hela vägen. Å skulle jag han sätta mej på ett missat färgdrag skulle han väl ändå bara syna ner mej? Citera
Staahla Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Sluta checkraisa dina set på floppen. Led ut istället. Citera
aglo Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Sluta checkraisa dina set på floppen. Led ut istället. Håller med. Varför ska du checkraisa där? Mycket bättre att leda ut. Det blir svårare för avarage-fi att sätta dig på en så stark hand och dessutom ligger det ett färgdrag ute. Jag hade synat på river med en stark orolighetskänsla och sen postat ett inlägg på forumet och frågat om jag verkligen måste betala av där. Citera
omni Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Glimne skulle vara stolt över dig! Citera
bossbaver Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 A4os sitter geten på.. lätt! fetsyn! Citera
bossbaver Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 A4os sitter geten på (om mitt inlägg inte redan lagts in) syn, synare, FET SYN! Citera
Recommended Posts