Gå till innehåll

Vilka Partyskins finns det?


Daxxar

Recommended Posts

Borde egentligen inte svara eftersom detta efterfrågas hela tiden men så här ligger det till:

 

Partypoker - ligger på sitt nätverk för sig själv

 

Dessa siter ligger för sig på "gamla partynätverket"

 

Multipoker

Intertops

Pokernow

Empirepoker

 

Jag tror dock att alla utom Empire ska flyttas över till det nya partynätverket (eftersom party nu äger dessa tre siter) inom en snar framtid men kan inte säga när exakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde egentligen inte svara eftersom detta efterfrågas hela tiden men så här ligger det till:

 

Partypoker - ligger på sitt nätverk för sig själv

 

Dessa siter ligger för sig på "gamla partynätverket"

 

Multipoker

Intertops

Pokernow

Empirepoker

 

Jag tror dock att alla utom Empire ska flyttas över till det nya partynätverket (eftersom party nu äger dessa tre siter) inom en snar framtid men kan inte säga när exakt.

Jag har för mig att jag läst att Multipoker som varumärke skulle skrotas. Troligen är det så att Party (iGlobalMedia) köpt Multi och dom andra för att flytta över spelarna och sen skrota alla skins.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har för mig att jag läst att Multipoker som varumärke skulle skrotas. Troligen är det så att Party (iGlobalMedia) köpt Multi och dom andra för att flytta över spelarna och sen skrota alla skins.

 

iGlobalMedia har bytt namn till PartyGaming. (inte så tokviktigt i diskussionen men ändå)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...