Cleburne Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 En fråga till alla erfarna spelare där ute: Jag har har spelat på olika sajter inom b2b och gillar verkligen klientens utformning, men vill gärna prova lite andra sajter också. Jag har provat Eurobet, men där gick det knappt att spela - alldeles för rörigt. Vilka andra sajter har en liknande utformning som b2b? Gärna lite schysta bonusar också förstås. Citera
richardd Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Du kommer ju inte få samma känsla någonstans, men jag gillade interpokers interface efter att ha spelat på 24:an och expekt. Imo så finns det inget som spöar partys interface. Citera
wedo Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Håller med om B2Bs känsla och har inte hittat någon liknande någon annanstans. Dock är Pokernexus värt att prov, eller bodog. Har gillat de klienterna ganska mycket. Citera
Bubbla Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Håller med om B2Bs känsla och har inte hittat någon liknande någon annanstans. Dock är Pokernexus värt att prov, eller bodog. Har gillat de klienterna ganska mycket. Bodog efter uppdateringen är inte att leka med! Inte kul att spela mer än ett bord där. (Kanske har jag missat någon inställning men tror inte det) Men alla har ju sin egen uppfattning. Själv tycker jag party är bäst. Men jag gillar inte b2b så du kanske inte skall lysstna på mig. Eller det är mest lobbyn jag ogillar iof... Citera
Recommended Posts