Gå till innehåll

All In grindar NL400 -- NL1000

All in

Recommended Posts

• Svars 743
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

grattis som fan... :lol: vart du lite förvånad över fi syn i sista handen ? :shock:

Vad hände i sista handen? Kan du inte post några intressanta händer från turneringen All in?

hehe japp de blev jag..

Jag raisade med A8s på knappen, han reraisade ganska svagt.. jag synar bara. (tänkte ställa in men blev misstänksam över hans svaga reraise).

Flop xxA med två ruter. Jag hade spader. Jag checkar han bettar 40% pot ungefär, jag trycker in degen och han synar med QKo utan ruter.. :S

han lär väl ha tänkt: "va ska han ha lixom?" =)

Har inga fler HHs för tillfället då mitt PT inte fungerar.. :( men sk kolla om jag hittar några som är lagrade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättekul att du vann turneringen. Inte för att vara negativ eller nåt, men kommer detta bli en turneringsdagbok eller kommer du forsätta med CG?

Ganska länge så tyckte jag att det här var en av de bättre dagböckerna med väldigt trevliga HHs. Men nu de senaste sidorna är det mest en massa gratulationer och lite spridda turneringshänder. Kanske inte så intressant?

Vore synd om ursprungsformen av dagboken gick förlorad.

Länk till kommentar

Jättekul att du vann turneringen. Inte för att vara negativ eller nåt, men kommer detta bli en turneringsdagbok eller kommer du forsätta med CG?

Ganska länge så tyckte jag att det här var en av de bättre dagböckerna med väldigt trevliga HHs. Men nu de senaste sidorna är det mest en massa gratulationer och lite spridda turneringshänder. Kanske inte så intressant?

Vore synd om ursprungsformen av dagboken gick förlorad.

tackar.

ok ja jag förstår.. största anledningen till att jag inte postat några HHs är för att mitt PT inte fungerar och jag förstår mig inte på primas HH funktion :) Och så har jag lirat en hel den unibet och förstår mig inte på hur jag får fram HHs där heller :) men ska försöka posta en del igen..

Länk till kommentar