All in Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Grattis! Den vinsten måste vara vändpunkten, nu kommer du slakta cashborden också tack!! jaa fan, slaktningen av cashborden började jag med redan i förrgår spelat riiktigt bra i två dagar nu, såå.. nu vänder det helt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 om än lite sent ett jättegrattis till vinsten =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilttAA Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 grattis som fan... vart du lite förvånad över fi syn i sista handen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 grattis som fan... vart du lite förvånad över fi syn i sista handen ? Vad hände i sista handen? Kan du inte post några intressanta händer från turneringen All in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fosen28 Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 hur mkt fick du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 hur mkt fick du? Hmm, det står liksom på sidan innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 hur mkt fick du? Han vann $23,899.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 grattis som fan... vart du lite förvånad över fi syn i sista handen ? Vad hände i sista handen? Kan du inte post några intressanta händer från turneringen All in? hehe japp de blev jag.. Jag raisade med A8s på knappen, han reraisade ganska svagt.. jag synar bara. (tänkte ställa in men blev misstänksam över hans svaga reraise). Flop xxA med två ruter. Jag hade spader. Jag checkar han bettar 40% pot ungefär, jag trycker in degen och han synar med QKo utan ruter.. han lär väl ha tänkt: "va ska han ha lixom?" =) Har inga fler HHs för tillfället då mitt PT inte fungerar.. men sk kolla om jag hittar några som är lagrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Kan tillägga att min polare Gretko hade 25% i mig. Vi bytte procent i varandra i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Nice klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Ett riktigt stort grattis är du helt klart värd efter den klonken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Grattis! Nu fick du tillbaka i tur, efter all otur du klagat på senaste månaden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Om jag klagar lite på min otur här, får jag också klonka då? För att gardera mig om så är fallet, JAG HAR SÅN OTUUUUUR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 haha tack allihopa! jaa nu har ja fått tillbaka turen kanske det hjälpte att klaga här tror jag Ska klonka lite ikväll igen.. ska köra 75an på b2b och 40k guarenteed på paradise! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Storgrattis all in:en! Själv blev jag lyriskt när jag vann 1,5k, 20k skulle jag nog svimma om jag vann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Storgrattis all in:en! Själv blev jag lyriskt när jag vann 1,5k, 20k skulle jag nog svimma om jag vann Bättre än mig i alla fall, i slutet skulle jag bara sitta och skaka och säkert lyckas med missclick i var och varannan hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 åkte ur 40k garantin.. men är chipleader i 75an just nu.. 19 kvar.. ska klonka! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Leder med 81,9k, tvåan har 36k... ska hålla i nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 meeeeeen... åkte i feting pot med AQo vs AJo.. riverklonkade J. SÅÅÅ tråkigt. kom 5a iaf å fick 600.. men tråkigt iaf.. tot +1200 idag.. så är väl nöjd iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 snygg vinst jimmy!! och ett minigrattis till gretko oxå /bus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 snygg vinst jimmy!! och ett minigrattis till gretko oxå /bus hehe tack så mkt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 snygg vinst jimmy!! och ett minigrattis till gretko oxå /bus Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Jättekul att du vann turneringen. Inte för att vara negativ eller nåt, men kommer detta bli en turneringsdagbok eller kommer du forsätta med CG? Ganska länge så tyckte jag att det här var en av de bättre dagböckerna med väldigt trevliga HHs. Men nu de senaste sidorna är det mest en massa gratulationer och lite spridda turneringshänder. Kanske inte så intressant? Vore synd om ursprungsformen av dagboken gick förlorad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 15 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Jättekul att du vann turneringen. Inte för att vara negativ eller nåt, men kommer detta bli en turneringsdagbok eller kommer du forsätta med CG?Ganska länge så tyckte jag att det här var en av de bättre dagböckerna med väldigt trevliga HHs. Men nu de senaste sidorna är det mest en massa gratulationer och lite spridda turneringshänder. Kanske inte så intressant? Vore synd om ursprungsformen av dagboken gick förlorad. tackar. ok ja jag förstår.. största anledningen till att jag inte postat några HHs är för att mitt PT inte fungerar och jag förstår mig inte på primas HH funktion Och så har jag lirat en hel den unibet och förstår mig inte på hur jag får fram HHs där heller men ska försöka posta en del igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts