spyse Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Fi har varit väldigt lös och aggresiv. Hur göra när skrämselkort kommer på turn? Jag sätter honom på två låga kort så chansen att han sitter med ett drag som gick in är stort, alt tvåpar. - Speer sitting in seat 1 with $43.56 - Cipisor sitting in seat 2 with $16.00 - fatbaldyman sitting in seat 3 with $39.91 - spyse sitting in seat 4 with $42.35 - luo_8 sitting in seat 5 with $13.90 - bigbuk sitting in seat 6 with $14.07 [Dealer] Speer posted the small blind - $0.10 Cipisor posted the big blind - $0.20 ** Dealing card to spyse: , fatbaldyman called - $0.20 spyse raised - $0.80 luo_8 folded bigbuk folded Speer folded Cipisor folded fatbaldyman called - $0.80 ** Dealing the flop: , , fatbaldyman checked spyse bet - $1.50 fatbaldyman called - $1.50 ** Dealing the turn: fatbaldyman bet - $3.40 spyse ?? Citera
Tiggr Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Varför skulle han ha två låga kort. Och hur kan tvåan skrämma enda handen den hjälper är A-4 och det känns inte så troligt. Citera
psatiw Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Varför skulle han ha två låga kort.Och hur kan tvåan skrämma enda handen den hjälper är A-4 och det känns inte så troligt. Färg kanske? Givet readen och din position så ta en syn, tycker jag. Låt han inte köpa på alla skrämselkort som kommer. Citera
Tiggr Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Jamen readen är ju helt galen jag kan inte se hur det kan vara möjligt att sätta någon på en hand efter det här spelet. Sen tror jag att 99 av 100 inte slänger ut ett sådant bett när dom fyller flushen på denna nivån. Citera
spyse Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2006 Varför skulle han ha två låga kort.Och hur kan tvåan skrämma enda handen den hjälper är A-4 och det känns inte så troligt. Färg kanske? Givet readen och din position så ta en syn, tycker jag. Låt han inte köpa på alla skrämselkort som kommer. Om jag synar och han pangar på på rivern med något som ser ut som ett valuebet typ $5-7 syna då med? ett bet på $0-4 är klart jag synar +$8 så skulle jag folda men det är där emellan jag undrar över, förutsätter att rivern är blank. Citera
Bernt Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Varför skulle han ha två låga kort.Och hur kan tvåan skrämma enda handen den hjälper är A-4 och det känns inte så troligt. Färg kanske? Givet readen och din position så ta en syn, tycker jag. Låt han inte köpa på alla skrämselkort som kommer. Om jag synar och han pangar på på rivern med något som ser ut som ett valuebet typ $5-7 syna då med? ett bet på $0-4 är klart jag synar +$8 så skulle jag folda men det är där emellan jag undrar över, förutsätter att rivern är blank. som du säger, stor chans att du ställs inför ett valuebet på river, så när du bestämmer dig att syna turn blir du ju comittad för en syn av valuebet. Bestäm om du leder på turn, ibland gör du det, oftast inte, om inte annat drar han ut dig på sitt drag, jag lutar åt fold utan read! Tyvär jäkligt tajt! Hur resonerar ni andra !? Citera
Recommended Posts