Gå till innehåll

För er som fortfarande inte fattar att allt är riggat...


nucleus

Recommended Posts

RIGG

 

Bakgrund:

En kompis har precis flyttat till münchen för att jobba som übermensch och raketforskare. Hör av honom på msn igår och jag hävdar att München är nog allafall fritt från rigg eftersom inte så många spelar där har dom inte orkat rigga upp stället än. Önskar honom lycka till med jobbet och pokerliret.

 

Big brother har tydligen precis startat på 5:an men dom finns på andra ställen med för någon har hört vad vi sa. Idag får han in en ny klädhängare på jobbet och ni kan ju gissa vilken...

 

:roll:

 

EDIT: Eller ingen edit egentligen men varför funkar varken förvals-taggarna för URL eller när man knåpar in det på gammalt hederligt vis...

 

EDIT_II: Nu ska länken funka också så att ni får klarhet i vad som menas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev:

 

[A HREF="http://www.ikea.com/[...]"]RIGG[/A]

 

Men url-kommandon funkar inte. Du måste använda forumets inbyggda, dvs URL-versionen. Detta forum tycker dessutom inte om fnuttar....

 

Så, det du skrev (antar jag), [ u r l = "adress"] länk [/u r l] går icke. Utan testa utan fnuttar, såhär:

 

RIGG

 

Dock verkar länken vara dålig... så det hela var lite misslyckat! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev:

 

 

 

Dock verkar länken vara dålig... så det hela var lite misslyckat! ;)

 

Det jag menar, fan blir ju tokigt nyfiken på vad det var för länk, jag läste typ såhär

 

Polaren flyttar till munchen sen Bigbrother blabla fixa den riktiga länken nu nucleus så man får se sammanhanget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakgrund:

En kompis har precis flyttat till münchen för att jobba som übermensch och raketforskare. Hör av honom på msn igår och jag hävdar att München är nog allafall fritt från rigg eftersom inte så många spelar där har dom inte orkat rigga upp stället än. Önskar honom lycka till med jobbet och pokerliret.

 

Big brother har tydligen precis startat på 5:an men dom finns på andra ställen med för någon har hört vad vi sa.

Förstår inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte trots att länken funkar. Vad i helvete har detta med münchen och Big Brother att göra?

 

Dagen efter de snackade om riggning så fick hans kompis in en ny klädhängare på jobbet som hette "rigg". Big brother-referensen handlar ju om att det kändes som att någon hade hört vad de sa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte trots att länken funkar. Vad i helvete har detta med münchen och Big Brother att göra?

 

Dagen efter de snackade om riggning så fick hans kompis in en ny klädhängare på jobbet som hette "rigg". Big brother-referensen handlar ju om att det kändes som att någon hade hört vad de sa

Bra förklarat.. Allt blir så mkt roligare efter att man förklarat varför det är roligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...