blukah Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Anders lär ju bli stämplad som gay på touren, spela i lila skjorta och en massa killar som springer fram och säger att de älskar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Hur går det för Anders Andersson????? När ska de sända d på tv? SNälla säg hur mycket har han och hur d e med honom Börjar misstänka att det är Anders mamma som döljer sig bakom "grotesk". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Hur går det för Anders Andersson????? När ska de sända d på tv? SNälla säg hur mycket har han och hur d e med honom Börjar misstänka att det är Anders mamma som döljer sig bakom "grotesk". Nej du . Jag e hans fru, älskar honom jätte mycket och saknar. Förra EPT har jag hejat hela dan och skrev till Nusseman varje minut att gå o hälsa. Tycker att d hjälper honom att spela. Han e en bra spelare och nu spelar han äntligen för fullt. Jag vet hur mycket d betyder för honom och jag hejar för fullt. Hjälp mig att hälsa honom bara och heja med mig. Anders e verkligen bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Har ni chipcount för Samir Shaktoor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Hur går det för Ola då? Har inte sett några counts på hans stack på länge nu. Håller han på att flörta med de kvinnliga dealarna så att han inte har tid att säga hur mycket han har? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Mats och Djens får se till att klonka nu.. heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Hur går det för Ola då? Har inte sett några counts på hans stack på länge nu. Håller han på att flörta med de kvinnliga dealarna så att han inte har tid att säga hur mycket han har? Uhm, Ola åkte ut igår. Han spelade i heat 1, idag är heat 2 =) Flirtar gör han mest med datorn just nu .. Samir har vi inga counts på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 http://poker.se/images/artikel/20060209084541.jpg Här sitter min älskling!!!!!!!!!! Tv bord. Heja nu med mig folk!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Hur mycket rake är det i stand and go turneringarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Nu är tyvärr Anders A ute :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Nu är tyvärr Anders A ute :\ NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Otroligt!!!!!!!!!!!!!!! AK mot A10 super blockat e den andra dessutom och fick en 10!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Hittar ni samir? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallas2000 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Baudugi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19337&highlight=badugi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 ja det har varit lite dött, får gå och lägga sig ovetandes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kentAA Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Efter följt Iremats dagbok så tror jag han kommer klonka hem detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Ja, det verkar gå bra för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xander Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Djens på 52 k!!! GOOOOOOOOO DJENS !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Ojoj hur tusan kan Iremmats och Djens klonka så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nAArch Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Irem och Djens dundrar ju på fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Ojoj hur tusan kan Iremmats och Djens klonka så bra? Det är ju deras specialitet ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 "Vad skall han ha?", typ (ref: djens dagbok) Go for it dudes. Kul att det går bra för dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 "Vad skall han ha?", typ (ref: djens dagbok) Jag har hört det där från ector och nusse långt innan djens dök upp på forumet. Also, go Djens & co! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Har ni någon koll hur det går för Sebastian Reviere?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 "Vad ska han ha är nog emst taget från storfisken RilleG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts