Myssion Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Gäller denna fortfarande? Är koden novreload? Går den att kombinera med sign-upen så att man tar bonusarna samtidigt? Hur många vip (läste 600)? Någon som har fullständig info? Citera
nevee Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 to jan 12 Kreditkortsinsättning € 200.00 sö jan 15 Insättningsbonus € 200.00 Fungerade då iallafall, med 600 VIP. EDIT: Och även parallellt med Firstdeposit-bonus. Citera
AoZ Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 to jan 12 Kreditkortsinsättning € 200.00sö jan 15 Insättningsbonus € 200.00 Fungerade då iallafall, med 600 VIP./i] 200€, 100% max låter trevligt. Vad är det för kod på den? Utbetalning direkt man nått upp till 600vip eller vad? Enormt bra isåfall! Citera
eyedol Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Då bör det alltså funka att sätta in 200 för reloaden och 120 för signupen och sen få 340 i bonus efter 600 VIP? Citera
AoZ Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Då bör det alltså funka att sätta in 200 för reloaden och 120 för signupen och sen få 340 i bonus efter 600 VIP? Kod för reloaden mottages tacksamt ! Citera
marten08 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 är också grymt tacksam för ett svar på eyedols fråga då det vore ganska perfekt för min rulle. Citera
nygreen Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 går det att fixa Sign up koden Och reload koden samtidigt lr ?? Tacksam för svar. Citera
marten08 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 precis vad jag undrar men det verkar inte vara någon som har testat på senaste. Är väl bara att testa antar jag. Citera
J4nus Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Då har man fått bonusen utbetald, riktigt skönt med €1000 för 3000 VIP (gjorde nån reload undertiden också). Kan verkligen rekomendera er att göra den, ni som inte gjort den än! Citera
nygreen Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Okey, nice tänkte också cleara sign up bonusen dära Men vet du om jag kan fixa reload bonusen samtidigt som sig upen lr? Behövs bara 3000vip då för båda Tacksam för svar / nygren Då har man fått bonusen utbetald, riktigt skönt med €1000 för 3000 VIP (gjorde nån reload undertiden också). Kan verkligen rekomendera er att göra den, ni som inte gjort den än! Citera
AoZ Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Ingen som kan dela med sig av koden för reload bonusen!? Signup bonusen är väl den 600€ som står på martinspoker.com ? Citera
ninreb Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 tror koden var novreload och decreload . men ska du verkligen försöka använda koder som inte är giltiga nu efter allt som hänt i bestpoker affären?? well well. Citera
J4nus Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Okey, nice tänkte också cleara sign up bonusen dära Men vet du om jag kan fixa reload bonusen samtidigt som sig upen lr? Behövs bara 3000vip då för båda Tacksam för svar / nygren Hi, Kindly note that it is indeed possible to do two bonuses at the same time. The VIP points will be calculated towards both bonuses. Best Regards, Customer Support Service Martins Poker Så lät det tidigare från supporten, jag antar att det fortfarande gäller. Men det är givetvis inget jag kan garantera, men det funkade bra för mig iaf. Citera
eyedol Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Koden är novreload precis som Myssion skrev. Har satt in pengar för bägge bonusarna och de verkar vara ok. Citera
Albert Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Koden är novreload precis som Myssion skrev. Har satt in pengar för bägge bonusarna och de verkar vara ok. Är den andra koden decreload? Citera
vafantroru Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 testa själv, e de svårt eller? Citera
Albert Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 testa själv, e de svårt eller? Vafantroru? Citera
baller Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jo dom gäller fortfarande och koden är som sagts...decreload dock: "you tried to use the 'decreload' bonus posted on these forums (which was never posted on their site, was infact a bonus on offer at another B2B site and only 'worked' on depositing because of a software glitch). And they haven't paid it. Good. Why should they?" Så antingen har du tur eller så får du ingen bonus... Citera
M_G Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 På hemsidan står det iofs bara om signup-bonusen på max €600 och den är novdeposit Man clearar iaf €20/100VIP för er som inte vet. Citera
nygreen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Okey, tack Okey, nice tänkte också cleara sign up bonusen dära Men vet du om jag kan fixa reload bonusen samtidigt som sig upen lr? Behövs bara 3000vip då för båda Tacksam för svar / nygren Hi, Kindly note that it is indeed possible to do two bonuses at the same time. The VIP points will be calculated towards both bonuses. Best Regards, Customer Support Service Martins Poker Så lät det tidigare från supporten, jag antar att det fortfarande gäller. Men det är givetvis inget jag kan garantera, men det funkade bra för mig iaf. Citera
Albert Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 decreload fungerar inte så ni andra vet och ej heller novdeposit. Citera
vafantroru Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Albert, du har ju inte många rätt alltså...... Novdeposit funkar klockrent....... Citera
Espen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Han mena antagligen novreload som funkade fint i Januari. Citera
vafantroru Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 novreload håller jag på att cleara i detta nu, fick i allafall vid insättningen ett besked om att 200 euro skulle utbetalas efter 600 vip. Men de stämmer tydligen inte? vart fick du den infon ifrån Albert? Citera
Albert Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 novreload håller jag på att cleara i detta nu, fick i allafall vid insättningen ett besked om att 200 euro skulle utbetalas efter 600 vip. Men de stämmer tydligen inte? vart fick du den infon ifrån Albert? Precis som Espen skrev. Jag råkade skriva in deposit istället för reload. Ber om ursäkt om det orsakat problem. EDIT: Skit i det jag har skrivit ni andra som inte satt in cash. Jag har mixat ihop någon av koderna. EN av dem har fungerat för mig! Citera
Recommended Posts