HeyJohan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Erbjudande för POKERFORUM.nu's medlemmar i februari MICROSOFT DESKTOP WITH FINGERPRINT READER Grymt bra tangentbord med den trevlig fingeravtrycksläsaren för den där suveränt geekiga känslan Ord pris: 4.000 VIP Pris för PF-medlemmar: 3.000 VIP FIRST POKER PRENUMERATION (1 ÅR) Bra sport kräver bra tidning. Ord pris: 3.000 VIP Pris för PF-medlemmar: 1.500 VIP SONY ERICSSON W550i Grymt läcker telefon. Ord pris: 16.000 VIP Pris för PF-medlemmar: 12.000 VIP Produkterna beställer du som vanligt i Hey Shop. Citera
Nidot Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Guu vad jag blev less då jag beställde tangentbordet i förrgår Citera
HeyJohan Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Beställde du det från oss? Har vi dragit VIP:en redan? Mvh Johan Citera
ladatarzan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Tur att man väntade med att beställa tangentbordet. Jag börjar bli rätt trött på min sladdmus och hur grymmt är det inte med fingeravtrycks läsare på tangentbordet, något som bara för ett par år sedan var förbehållet FBI och NASA. Fortsätt så här Heypoker, ni har ideen och servicen nu väntar vi bara på att B2B skall investera lite i ett par ordentliga servrar! Citera
benknackan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Hmmm undra om man ska ta och beställa lite pokertidningar då 50 % från normal priset är ju i alla fall väldigt schysst deal Citera
sten666 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Hmmm undra om man ska ta och beställa lite pokertidningar då 50 % från normal priset är ju i alla fall väldigt schysst deal Tidningen är fruktansvärt dålig, skulle inte betala 50 VIP för en prenumeration på den. Kanske som dasspapper möjligtvis. Citera
Steelin74 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Tidningen är verkligen skandal , trots det köper jag den varje månad Citera
Nidot Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Beställde du det från oss?Har vi dragit VIP:en redan? Ja tyvärr, de drogs 2006-01-31 20:20 Citera
HeyJohan Postad 1 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2006 Ok, PM:a mig ditt användarnamn så sätter vi in mellanskillnaden. Du ska ju inte behöva fullpris när du beställer produkten några timmar innan vi sänker priset. Mvh Johan Citera
benknackan Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Har ett par nummer av tidningen jag också ... men så dålig är den väl inte ? Vafan annars ska jag göra för mina nästan 6 K vip ? ... Tangentbordet verkar schysst juh men köpt ny dator i Jan så då behöver jag inte det ... Citera
nevee Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 first poker duger bra som underhållning på skithuset, tycker ni e lite hårda. Citera
Nidot Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Nån som har fått det att funka med att logga in på hemsidor med hjälp av fingeravtrycks läsaren? Program och så funkar men då jag ska logga in på en hemsida kommer det fram "Creat fingerprint logon" varje gång. Citera
Beerick Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Nån som har fått det att funka med att logga in på hemsidor med hjälp av fingeravtrycks läsaren?Program och så funkar men då jag ska logga in på en hemsida kommer det fram "Creat fingerprint logon" varje gång. Jag var just påväg att beställa tangentbordet men då läste jag här att det tyvärr inte fungerar så bra med Firefox. Citera
ladatarzan Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Fick mitt tangentbord igår, i Explorer verkar det funka men i firefox går det dock inte lika bra. Har problem med MSN också, den verkar inte vilja skriva in lösenordet utan bara anv. namnet. I övrigt är jag nöjd med grejerna. Att kolla mejlen går riktigt smidigt bara att trycka på knappen "mail" och skanna ett finger, klart. Citera
Blixten Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Jag undrar om det är någon som fått sin First poker tidning än ? Jag har väntat på min ett tag Citera
baller Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Februari ett par minuter till Citera
Prislapp Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Jag undrar om det är någon som fått sin First poker tidning än ? Jag har väntat på min ett tag Den kommer, men håller med om att det tog ett jävla tag. Hade hunnit get upp hoppet om den både en och två ggr Citera
Nidson Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Nu har det varit mars sjuuuuukt länge! Nya erbjudanden pliiis! Citera
HeyJohan Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 Åhhh vad jag skäms... Nu ligger de i alla fall uppe: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24344 Mvh Johan Citera
Bikern Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Jag är oerhört besviken att jag inte fått nått nummer av First Poker - Magazine ännu, beställde prenumerationen 1:a Feb....inget har dykt upp ännu(3:e Mars)! Citera
HeyJohan Postad 4 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2006 Har inte kollat mina PM som kommit in idag än, men om du inte har skickat mig ett så gör det nu, med ditt användarnamn. Jag ska kolla upp vad det är som har hänt med din prenumeration. Det nummer som du skulle har är det som kom ut precis i dagarna (vi kan så klart inte få dem utskickade retroaktivt), men att det är försenat till dig gör mig lite fundersam. Mvh Johan Citera
Rush_Of_Joy Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Hur stor del av potten går till rake igentligen? Jag misstänker att om jag spelar på micro/låg-limit borden så kommer jag inte långt i VIP samlandet. Det vore ju alldeles för lätt för fiskar och fattiga stackare som jag, att kamma hem prylar. Citera
jaroiten Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Hur stor del av potten går till rake igentligen? Jag misstänker att om jag spelar på micro/låg-limit borden så kommer jag inte långt i VIP samlandet. Det vore ju alldeles för lätt för fiskar och fattiga stackare som jag, att kamma hem prylar.Ifall jag tolkar ditt inlägg rätt så tycker du alltså att en för liten del av potten blir rake? I så fall, tänk om och tänk rätt! 5% max €3 Citera
Recommended Posts