Saint_Bjorn Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Oftast vid skrivbordet, framåtlutad med armbåge på bordet och hakan i handen. Har utvecklat grym elefanthud på armbågen nu. Jäkligt synd att jag inte har kvar mina gamla hockeygrejer men funderar allvarligt på att köpa nya armbågsskydd (ihopvikt tyg funkar ganska bra men jobbigt när jag ändrar ställning). Citera
Machista Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Jag har det enda rätta: En skinnfåtölj inköpt på Mio för drygt 4 000 kronor med inbyggt fotstöd och som går att luta steglöst ända ner till liggande position. Armstöden är platta och breda och perfekta för lasermusen. Ha inte haft ont nånstans sen jag köpte den eftersom det går att variera lutningen efter humör. Ruggigt lik denna (utom bruden då). http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=72&random=&cid=&src=Search Givetvis trådlöst tangentbord till lasermusen. Citera
Gregg Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Har för mig att Doyle Brunson sagt att när det är turneringsdags sätter han sig jäkligt obekvämt för att hålla fokus. Själv... Tja. Varierar lite mellan alla era sätt! Pungen är dock skön att klämma på, ger en känsla av välbefinnande och makt. Nån som kör med pungtricket live? Citera
thekid Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Sitta upp? Jag ligger i soffan o lirar framför teven. Goatse: Underbar illustration. Don't quit your daytime job Citera
Svinto Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Halvligger i en IKEAstol modell Allak med benen på en träpall längsmed skrivbordet och nacken vriden 90grader mot skärmen. Jag körde med samma stol och ställning i ett halvår innan det började kännas rejält i nacken. Det är antagligen ganska ansträngande för nacken att hålla upp huvudet när man sitter bakåtlutad. Citera
wallenberg79 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Min flickvän brukar ligga ner och styra "musen" men sin fot, det ser väldigt lustigt ut Citera
Svinto Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Min flickvän brukar ligga ner och styra "musen" men sin fot, det ser väldigt lustigt ut Undrar hur många som är sugna på att leverera en vitsig kommentar nu. Citera
Macroman Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Du somnar väl inte med "betting-knappen" intryckt Hjort? Jo, men det brukar gå bra ändå. Det skiljer sig ändå inte så mycket från mitt vanliga spel. Har det hänt att du somnat med "call"-knappen intryckt? Och i så fall hur gick det... Citera
Nickefik Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Nån som kör med pungtricket live? Undrar varför kvinnofolket tycker vi pojkar/killar/män är som vi är? Citera
two_aces Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Står nästan alltid upp, eller går omkring. Kan inte sitta ner, blir för rastlös. Styrketränar samtidigt ibland också, funkar rätt bra, dock ej när man multitablar. Citera
spear island Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag brukar sitta absolut tyst och stilla och MÖJLIGEN dricka försiktigt ur en kopp kaffe, när frugan INTE är hemma däremot då kan jag drista mig till att till och med sätta på ljudet, lyssna på skön musik, skrika när jag klonkar, skrika när någon annan jä¤#& ski¤#&g klonkar osv osv Citera
kalle111 Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Ingen som vet hur man ska göra för att sitta rätt? jag håller med ett tidigare inlägg om att man blir väldigt rastlös av att sitta upp ordenkligt. Det måste väl finnas nån idealstol för detta? Jag menar de som jobbar vid sina datorer 8h/dag klarar ju sig. Citera
HerrDaniel Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Skönaste är helt klart att lägga upp några kuddar mot sänggaveln och "sittlligga" med laptopen i knät! Citera
JockePett Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Med tanke på föreslagen klädkod (mjukisbrallor), potatissäcksposer och allt pungkramande som förespråkas hoppas jag att det är är online-poker vi pratar om. Tror inte man hade kunnat komma undan med en hemmamatch i adidas-slicksen på Cosmopol. Själv börjar det oftast upprätt i kontorsstolen för att avslutas liggandes raklång med soffkudde bakom huvudet och fötterna ovanpå skrivbordet. Gravt obekvämt under längre stunder och väldigt rörelsehämmande. Brukar ta någon minut eller så att trassla sig loss från möblerna om det skulle ringa på dörren. Citera
brut Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Sitter och gungar sönder stol 5 för tillfället. Dricker och röker. Springer och gör kaffe, spiller vin och kaffe på golvet och skrivbordet. (är inte särskilt populär hemma pga detta) Citera
Steppwolf Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Sitter i soffan som chimp och hänger över mitt alldeles för låga soffbord tills tjejen gått och lagt sig. Då ligger jag som en kung med en varm hand runt pung. Men eftersom jag sitter och häcker på kontorsstol hela dagarna har jag fått lära mig hur man sitter ergonomiskt riktigt. Stolen skall vara tippad framåt och du skall sitta allra längst fram på den så du blir tvingad att svanka som en riktig stjärtis. Sedan skall du ha både tangentbord och mus framför bröstkorgen så du inte fuckar upp nacken genom att håla armarna ut åt sidan något. Optimalt är ett höj och sänkbart bord så du kan dra upp det stå ofta. Fet chans. Citera
-LuckyFred- Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 sitter ofta på toa och lirar då slipper man onödiga avbrott i spelandet. Standard. Citera
Mr X Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Fördelen med en laptop är att man kan ta med sig den in på toan när man behöver gå dit. Nackdelen är att man kan bli sittande ett tag så att eventuell sambo undrar vad man egentligen gör där inne Citera
giftermalet Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Jag sitter med benen i kors på soffan med lappen på soffbordet. Sedan sitter jag vanligt. Efter det ligger jag på höger sidan i soffan, för att sedan vända mej på vänster sida. Ibland sitter jag på golvet en sväng innan jag återgår till benen i kors på soffan. 4-5 ställningar således.... Citera
ulaf Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Ingen som sitter bakochfram? Om stolen möjliggör det är det helt klart en grym ställning. Hakan vilandes på ryggstödet tills tänderna känns som vore de vinklade 90 grader inåt. Har bland annat sett legato använda denna ställning, och den är populär på WSOP hart jag för mig. Citera
Recommended Posts