Benganiolo Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Tja! Kom på en intressant sak under mitt tråkiga (men pengagivande) multitablande) Hur sitter (ligger?) ni när ni spelar poker online? Själv halvligger jag lite slappt i en kontorsstol med bena uppe på skrivbordet, ser nog rätt dumt ut Har provat sitta rakt men efter ett tag blir jag rastlös så den stilen är inget för mig. Sååå vilken teknik tillämpar DU? Lägg gärna in en bild Citera
Mr.Tony Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 sitter i en kontorsstol, men handen på pungen Citera
Benganiolo Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 hehe snackar om när det är POKER på skärmen och inte lättklädda FLICKOR! Du behöver inte skicka in bild Citera
OgGiE Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 sitter i en kontorsstol, men handen på pungen Så du blir också upphetsad av poker. Skönt att man inte är ensam ;P Citera
Mr.Tony Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Blir riktigt pilsk av pokern ;P Tips, A A kmr alltid om du har ett stadigt grep om påsen Citera
Hjort Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Jag ligger mestadels i sängen. Är tämeligen säker på att det inte är så smart. Citera
Benganiolo Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Du somnar väl inte med "betting-knappen" intryckt Hjort? Citera
Jeppann Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Sitter med vänstra handen på 1-2-3 knapparna, o högra handen på musen, lungt avslappnat bakåtlutad i stolen. Citera
Zporty Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Sitter som en långdistans-cyklist: framåtlutad med en mogen banan mellan skinkorna. Citera
Albert Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Ligger nästan kuvad med benen böjda lagda över varandra eller så sitter som precis som statyn "Tänkaren". Citera
Hjort Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Du somnar väl inte med "betting-knappen" intryckt Hjort? Jo, men det brukar gå bra ändå. Det skiljer sig ändå inte så mycket från mitt vanliga spel. Citera
Emilio Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Sitter i stolen och försöker sitta rakryggad och spänna på mig liksom för att inte bli trött och för att hålla mig energisk så jag håller igång tankeverksamheten. Jag har en tendens att bara slöspela och slaska om jag sätter mig bekvämt bakåtlutat och då känner att ögonlocken blir tunga direkt och gäspningarna kommer. Citera
suitednotie Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Jag och mina vänner sitter i likadana stolar när vi multi-tablar tillsammans... Citera
bjort Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Jag har också funderat en hel del på detta på sistone. Brukar komma på mig själv med att ha benen uppe på skrivbordet och halvligga i kontorstolen.. känns som ryggen tar en del stryk av det. Googlade lite och hittade en nice kombo: fåtölj till skärmen hade vart fint att bara kunna luta sig tillbaka och svänga fram skärmen. Plus att det finns kylfack i fåtöljen så man kan ta fram en kall hallonsoda om man blir sugen Sen kan man ju komplettera med en sån här: trådlös keypad Citera
Chipleader_87 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Haha jag sätter på en playlist på cirkus 1-2 timmar o sedan sitter ja o gungar nonstop i min fåtölj till pokern Citera
Chris_ Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Jag ligger ner i min fotölj med fötterna på tvbordet. Ena handen på musen, den andra på bollarna via fickan i mjukisbrallorna, vilka fö. är ett måste. Citera
King High Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Tack vare att min mamma är balettlärare har jag lärt mig många knep. Jag brukar oftast sitta i en gungstol med båda benen bakom huvet, sådär som balettjejer brukar sitta. Armarna har jag mellan kroppen och benen. I högerhanden ligger en trådlös joystick som jag använder som kombinerad mus/keybord och i vänsterhanden har jag oftast en bokhylla, full med en massa pokerböcker. Eller vänta...när jag tänker efter så brukar jag oftast sitta på en kontorsstol med fötterna uppe på skrivbordet till vänster om datorn. Inte bra för ryggen har jag märkt. P.S. När jag får för ont i ryggen sitter jag på en badboll. Citera
chapman Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 sitter i en kontorsstol, men handen på pungen Känner igen det där. Ju mer poker jag spelar desto sämre blir min redan bristfälliga karaktär, vilket kan skönjas av sittställningen. Halvligger i en IKEAstol modell Allak med benen på en träpall längsmed skrivbordet och nacken vriden 90grader mot skärmen. Citera
Zamora25 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 halvligger på kontorsstol och fixar en riktig fin datarygg som kommer glädja mig när jag är 70 (ironi) och har fötterna på natduksbordet som är bakom skrivbordet. Citera
Loooser Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Jag köpte mig nyligen en begagnad kontorsstol för 3000 kr som förut hette Sverige stolen. Är väll inte toppennöjd med den men klart bekvämmare än min förra. Den går inte att luta tillbaks jättelångt annars är den perfekt. Går att låsa i bakåtlutat läge etc etc. Hur jag sitter på den? Oftast som en potatis med fötterna vilande på en stol Citera
RayIV Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Har en skinnfåtölj som datorstol och sitter oftast normalt i den, i princip helt uppfälld. Händer att jag viker bak och halvligger när jag spelar FL (sällan) men av någon anledning klarar jag inte det när det är big bet. Citera
summlan Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 har samma pungberoende jag med.. kommer på mej med å ha den i handen hela tiden när ja spelar. vete tusan va de beror på. men de har ju gått bra hittills så ja vågar inte bryta trenden. eller så blir de framför tvn i soffan me laptopen på bröstet.. men då kommer ja inte åt å klämma på kulorna, vilket resulterar i sämre spel. Citera
hobbq Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 sitter ofta på toa och lirar då slipper man onödiga avbrott i spelandet. Citera
Goatse Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 sitter ihoptryckt i stolen som en säck potatis ungefär, måste nog göra något åt det för det börjar kännas i kroppen såhär Citera
macrus Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Sitter i en väldigt underlig ställning i skrivbordsstolen. Väldigt nedsjunken och slappt samtidigt som jag har fötterna på sängen. Ser otroligt slappt ut. Citera
Recommended Posts