Ekenstar Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Min andra PLO8 hand som jag postade: [Omaha H/L] (0.20|0.40 Pot Limit - Cash Game) Real Money Andra handen jag spelar vid bordet. - RiverRescue sitting in seat 1 with $2.87 - josevador sitting in seat 2 with $4.10 - KirMake sitting in seat 3 with $15.19 - Soliton sitting in seat 4 with $55.78 - mamablue sitting in seat 5 with $35.09 [Dealer] - Ekenstar sitting in seat 6 with $44.70 - hakon18 sitting in seat 7 with $37.50 - rollerolle sitting in seat 8 with $30.00 [sitting out] - veeshero sitting in seat 9 with $28.80 - punkprincess sitting in seat 10 with $4.98 Ekenstar posted the small blind - $0.20 hakon18 posted the big blind - $0.40 ** Dealing card to Ekenstar: veeshero called - $0.40 punkprincess raised - $0.80 RiverRescue folded josevador folded KirMake called - $0.80 Soliton called - $0.80 mamablue called - $0.80 Ekenstar called - $0.80 hakon18 called - $0.80 veeshero called - $0.80 ** Dealing the flop: Nötfärgdraget, nötlågdraget och öppet stegdrag. Går för checkraisen då jag sitter i sb och lillstacken höjde preflopp och inte har så mycket kvar. Ingen annan visar någon styrka efter honom. Ekenstar checked hakon18 checked veeshero checked punkprincess went all-in - $4.18 KirMake called - $4.18 Soliton called - $4.18 mamablue folded Ekenstar raised - $25.08 hakon18 folded veeshero folded KirMake went all-in - $10.21 Soliton called - $25.08 ** Dealing the turn: Ekenstar went all-in - $19.02 Soliton called - $19.02 Träffar stegen och skyfflar in resten av stacken. Kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Nä, kan inte se att det finns något att kommentera. Vad är det du tror som skulle kunna vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Nä, kan inte se att det finns något att kommentera. Vad är det du tror som skulle kunna vara fel? Skulle väl vara om jag var för aggresiv. Upplösningen av handen: KirMake shows: Soliton shows: punkprincess shows: ** Dealing the river: Soliton satt med nötstegen på floppen och var rätt passiv med den så det var väl kanske ba att jag inte gav honom något utrymme att folda om ett klöver hade kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Som jag ser det spelar du i princip helt rätt. Men jag hade nog tagit det något försiktigare i denna hand för att din hand innehåller ett extra klöver som minskar outsen på färgdraget, din andra låg, 6.an är lite hög som back up om en 2.a träffar på turn eller river. Edit. Hade ställt så tidigt som möjligt med det motståndet som kom fram i senaste posten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Skulle väl vara om jag var för aggresiv. Nä, du gör ju ingen isoleringshöjning mot ett stort bet eller något annat som inte vore så lyckat så det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts