Myssion Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Vad sägs om att lägga upp en ny grupp som behandlar frågor som är relevanta för de som vill göra karriär som pokerspelare. Zyr har ju en tråd om bostadslån, och det finns ju många relaterade frågor såsom försäkring, pension etc som man får lösa på ett annat sätt när man hamnar utanför systemet. Läste precis lite i BeachJohans dagbok där han nämner att starta en tråd om att skänka pengar till välgörenhet, passar kanske också in där. Sedan har man andra saker som planering/utvärdering och sånt, lite djupare diskussioner om BR management osv. Visst skulle allt ovanstående passa in i befintliga grupper, men hade ändå varit bra att ha saker och ting samlat. Citera
Cyntax Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Vad sägs om att lägga upp en ny grupp som behandlar frågor som är relevanta för de som vill göra karriär som pokerspelare. Zyr har ju en tråd om bostadslån, och det finns ju många relaterade frågor såsom försäkring, pension etc som man får lösa på ett annat sätt när man hamnar utanför systemet. Läste precis lite i BeachJohans dagbok där han nämner att starta en tråd om att skänka pengar till välgörenhet, passar kanske också in där. Sedan har man andra saker som planering/utvärdering och sånt, lite djupare diskussioner om BR management osv. Visst skulle allt ovanstående passa in i befintliga grupper, men hade ändå varit bra att ha saker och ting samlat. Jo, och Cyntax har en tråd där han drömmer om att bli spelaragent för pokerspelare. Citera
Nusseman Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Vi tar oss en funderare men en "Poker som yrke"-grupp är ingen dum idé alls. Citera
Myssion Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Såg att du lade upp en ny grupp, skitcoolt! Det går väl att flytta trådar, kan ni inte flytta dit Zyrs tråd om bostadslån med en gång, så det inte är helt tomt... tids nog ska jag börja fylla lite där såklart... Citera
QoS Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Vi prövar lite! http://pokerforum.nu/forum/viewforum.php?f=27 Posta gärna länkar till trådar som passar i gruppen så pillar vi över dom allt eftersom. Enjoy! - QoS Citera
Nusseman Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Såg att du lade upp en ny grupp, skitcoolt! Det går väl att flytta trådar, kan ni inte flytta dit Zyrs tråd om bostadslån med en gång, så det inte är helt tomt... tids nog ska jag börja fylla lite där såklart... Självklart. Vi flyttar in trådar så fort vi hinner Citera
Myssion Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Självklart. Vi flyttar in trådar så fort vi hinner Men snabba på då för böfvelen!!! Ni mods är ju alltid lika dryga, långsamma och ineffektiva!!!! Nä, skämt åsido... Kul att det gick så här fort... nu känner jag mig nästan dum som inte genast har en massa intressanta trådar att starta i gruppen... Citera
baller Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Tycker gruppen har begränsad nytta och egentligen är det snarare en subgrupp till till Ekonomi och Juridik... Antalet ämnen som kommer kunna tas upp i denna grupp och som inte skulle kunna tas upp under rubriken "ekonomi" är väl lätträknade?!? Citera
Hjort Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Antalet ämnen som kommer kunna tas upp i denna grupp och som inte skulle kunna tas upp under rubriken "ekonomi" är väl lätträknade?!? Är ju den känslomässiga biten av att bero av pokern som inkomst, hur man lägger upp sin arbetsdag, och lite sånt då. Citera
Myssion Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Här är Zyr's tråd: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19318&postdays=0&postorder=asc&start=0 Citera
Myssion Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Antalet ämnen som kommer kunna tas upp i denna grupp och som inte skulle kunna tas upp under rubriken "ekonomi" är väl lätträknade?!? Är ju den känslomässiga biten av att bero av pokern som inkomst, hur man lägger upp sin arbetsdag, och lite sånt då. Ja, jag tänkte på mer sådana grejer också. Citera
Myssion Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Denna kanske: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22399&highlight=kontor (Om gemensamt pokerkontor) Citera
QoS Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Myssion, flytt, flytt... keep 'em coming! - QoS Citera
Myssion Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Myssion, flytt, flytt... keep 'em coming! - QoS Ja nu njuter du va, när du får flytta trådar utan att någon klagar... Citera
QoS Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Ja nu njuter du va, när du får flytta trådar utan att någon klagar... Jag vill inte kommentera detta publikt, men om du PMar mig så ska jag visa dig min uppskattning... - QoS Citera
Myssion Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 En till: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22303&highlight=marginal Citera
baller Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 bra, jag skall ta en stund i kväll och se om jag hittar några aktuella trådar för den nya gruppen... Citera
Recommended Posts