ladatarzan Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Pratar du om NL20 nu alltså? Jag tänkte spela SH, 3 bord typ, vet inte om jag klarar 4. Hur många bord körde du och hur många timmar menar du med "en del"? På ett ungeför bara. 1h/dag eller 3h/dag? Jag lirade in bestpoker bonusen genom att spela på 4st 0.25/0.50 8 pers bord i princip hela tiden, då tog det 17 timmar ungefär. Nånstans runt 60-70 VIP/timme fick jag in på de borden. Detsamma gäller för martinspoker då det är samma regler som gäller. Kanske kan vara en måttstock. 60-70 VIP per timme och bord eller totalt? 15-25VIP per timme och bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Om jag lägger in 600€ men bara har spelat ihop 1000 VIP efter 30 dagar. Vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Om jag lägger in 600€ men bara har spelat ihop 1000 VIP efter 30 dagar. Vad händer då? €200 betalas in på ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Pratar du om NL20 nu alltså? Jag tänkte spela SH, 3 bord typ, vet inte om jag klarar 4. Hur många bord körde du och hur många timmar menar du med "en del"? På ett ungeför bara. 1h/dag eller 3h/dag? Sorry glömde nämna att jag spelar 6 bord SH NL20 när jag spela ihopa 3000 VIP. Men du ska klara det på 3 bord men det tar ju lite längre tid. Men det är bara tokspela på helgen och ta några timmar mitt i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 På NL20 gör jag ca 20 vip per bordstimme. Blir ett jävla nötande får man väl säga:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fa3wwf Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 vilken nivå bör man spela om man vill cleara dena bonus så lätt som möjligt men på så låg nivå som möjligt. Går 1-2 FL eller 0.25-0.50 NL lättast att cleara bonusen på, hur är motståndet på dessa nivåer? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 På NL20 gör jag ca 20 vip per bordstimme. Blir ett jävla nötande får man väl säga:) Vad kan man tänkas få per timma och bord på 0.25/0.5 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 På NL20 gör jag ca 20 vip per bordstimme. Blir ett jävla nötande får man väl säga:) Vad kan man tänkas få per timma och bord på 0.25/0.5 ? Asså du har hittat tråden men totalt missat vad som skrivits ett par enstaka inlägg ovan? Pratar du om NL20 nu alltså? Jag tänkte spela SH, 3 bord typ, vet inte om jag klarar 4. Hur många bord körde du och hur många timmar menar du med "en del"? På ett ungeför bara. 1h/dag eller 3h/dag? Jag lirade in bestpoker bonusen genom att spela på 4st 0.25/0.50 8 pers bord i princip hela tiden, då tog det 17 timmar ungefär. Nånstans runt 60-70 VIP/timme fick jag in på de borden. Detsamma gäller för martinspoker då det är samma regler som gäller. Kanske kan vara en måttstock. 60-70 VIP per timme och bord eller totalt? 15-25VIP per timme och bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 oj hade läst det men glömt bort=/ sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 oj hade läst det men glömt bort=/sorry Teflonminne kallas det . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skuggan Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 är det någon som vet hur länge bonuserbjudandet räcker. var det bara för november eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 25 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 är det någon som vet hur länge bonuserbjudandet räcker. var det bara för november eller? Tack för påminnelsen. Koden som stå ri första inlägget är fel. Koden som gäller nu är martindeposit och den gäller tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K-Not Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 är det någon som vet hur länge bonuserbjudandet räcker. var det bara för november eller? Tack för påminnelsen. Koden som stå ri första inlägget är fel. Koden som gäller nu är martindeposit och den gäller tills vidare. Och hur många € ger den per 100 vip? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Är maxinsättningen 200€ med Neteller också eller gäller det bara Visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Är maxinsättningen 200€ med Neteller också eller gäller det bara Visa? Gäller bara visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzo Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Är maxinsättningen 200€ med Neteller också eller gäller det bara Visa? €200? De måste ha minskat CC-gränsen rätt nyligen då för när jag signade upp i slutet på december fick jag en maxgräns på €1500/dag direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fa3wwf Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 är det någon som vet hur länge bonuserbjudandet räcker. var det bara för november eller? Tack för påminnelsen. Koden som stå ri första inlägget är fel. Koden som gäller nu är martindeposit och den gäller tills vidare. Och hur många € ger den per 100 vip? den ger 20€/100 VIP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 är det 7euro i potten för att få en vip? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supra Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 är det 7euro i potten för att få en vip? Jawohl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 är det 7euro i potten för att få en vip? Jawohl! antar att det betyder Ja eller så kallar du mig djävul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Jag har inte fått min bonus som jag skall och fick detta som svar. Dom kanske har slut på pengar nu Hi, Due to technical difficulties bonus payouts have been delayed. This problem will be solved as soon as possible and you should receive the bonus on Tuesday at the latest. We apologize for any inconvenience this delay may cause. Best Regards, Customer Support Service Martins Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PoL0 Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 måste man ha lagt nå pengar i potten för att få en VIP? eller räcker det att bara ha fått kort den omgången? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 måste man ha lagt nå pengar i potten för att få en VIP?eller räcker det att bara ha fått kort den omgången? Räcker att få kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 snabb fråga. signade med gamla depositkoden, har jag då även 90 dagar på mig att cleara eller är det kört efter 30? har nämligen inte lirat in med än 1000 vip och första 30 dagarna är ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mooy Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Jag har inte fått min bonus som jag skall och fick detta som svar. Dom kanske har slut på pengar nu Hi, Due to technical difficulties bonus payouts have been delayed. This problem will be solved as soon as possible and you should receive the bonus on Tuesday at the latest. We apologize for any inconvenience this delay may cause. Best Regards, Customer Support Service Martins Poker Bra att du postade. Så slipper jag störa supporten med frågan. Tror inte att de har problem med pengar. annars skulle dom nog inte sätta ut ett datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts