Gå till innehåll

MartinsPoker.com - Signup, 100% upp till €600


Recommended Posts

Postad

Är det fler än jag som signade innan dom la ut koden på hemsidan? Jag får nämligen ingen bonus alls!

Kompisen signade samtidigt som mig (Innan koden kom) när koden dök upp på sidan mailade han och frågade om han skulle få bonusen. Och det var inga problem svarade dom, så då tänkte jag att då behöver ju inte jag maila för det är grönt. Men han fick bonus inte jag. Och supporten vägrar svara på mitt andra mail där jag förklarar hur det gick till.

Vad göra?

  • Svars 207
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hej,

 

Det stämmer att villkoren för att få sina bonusar utbetalda har ändrats. Det

är alltså inte möjligt att samla ihop VIP-poäng till flera bonusar samtidigt.

 

Du gjorde din första insättning 2005-11-10 och har sedan dess tjänat in 3060

VIP-poäng. Du har även mottagit två bonusar som krävde 600 VIP-poäng per

styck. Det innebär att du har fått ihop 1860 poäng som räknas mot

novdeposit bonusen.

 

För att få hela bonusen på €600 krävs det alltså att du tjänar ytterligare 1140

VIP-poäng innan 2006-02-08 då bonusen utbetalas.

 

Om du inte skulle komma upp i den summan så kommer bonusen att

betalas ut med €20 per 100 VIP-poäng.

 

Om du har fler frågor kring detta så tveka inte att höra av dig igen!

 

Mvh,

 

Customer Support Service

 

Martinspoker

 

Så jävla sjukt. Imo mycket värre än bestpoker historian.

Postad

Rätt Kasst ja, för 1 vecka sedan fick jag bekräftat att jag va klar med bonusen, nu krävde dem 500VIP till. Alla B2B sidor verkar gå under samma stuk att ändra vilkor hej villt...

Postad

Kan inte vara kul att få ett sånt svar!

 

 

Hur fungerar det med signup-bonusen, om vi säger att jag "bara" tar 2000VIP under dessa 90 dagar, får jag ut en del av den då eller är det allt eller inget som gäller?

Postad

Hi,

 

We apologize for the inconvenience.

 

The paragraph stated below are from the general Terms and Conditions you

agreed to when you opened your account. Referring to the paragraph, we

reserve the right to change the bonus requirements at any time.

 

 

Terms and Conditions, Bonus Rules:

 

 

5. Martinspoker reserves the right to cancel or withdraw a promotional offer as

well as changing the criteria for taking part of the offer at any time

regardless

of any information given in conjunction with the offer. Martinspoker reserves

the right to close any account that is suspected to be involved in bonus abuse

and confiscate funds in such accounts.

 

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

Postad

Undrar hur sjuk deras "Terms and Conditions" är egentligen. Alla sidor har garanterat samma. Men jag har aldrig varit med om att dom utnyttjar dom på detta sätt.

 

Kanske gular kniven nu pga detta. :)

 

(Här kommer det på svenska också.)

 

 

Hej,

 

Vi beklagar den inträffade situationen. Vi hänvisar till våra regler som du

accepterade när du registrerade dig på Martinspoker:

 

5. Martinspoker förbehåller sig rätten att när som helst avbryta eller återkalla

ett kampanjerbjudande eller ändra förutsättningarna för erbjudandet oaktat

vad som kommunicerats i samband med erbjudandet. Martinspoker

förbehåller sig även rätten att avsluta användarkonton som misstänks vara

inblandade i missbruk av kampanjerbjudanden samt att konfiskera

innestående medel.

 

Mvh,

 

Customer Support Service

 

Martinspoker

Postad

Jahapp, blir väl till att spela ihop 1200VIP i helgen då... Trots att Martinspoker flera gånger bedyrat att reload-bonusarna inte skulle påverka novdeposit.

 

Jag ska få novdeposit den 10e feb, så jag har iaf tid till det.

 

Tydligt att Bestpoker är mer angelägna om att ha en som kund, så jag kommer spela där (om jag vågar spela på b2b öht) i fortsättningen.

Postad
Jahapp, blir väl till att spela ihop 1200VIP i helgen då... Trots att Martinspoker flera gånger bedyrat att reload-bonusarna inte skulle påverka novdeposit.

 

Jag ska få novdeposit den 10e feb, så jag har iaf tid till det.

 

Tydligt att Bestpoker är mer angelägna om att ha en som kund, så jag kommer spela där (om jag vågar spela på b2b öht) i fortsättningen.

 

Du menar väl inte på allvar att du tänker fortsätta att spela på dessa två siter om de inte reder upp det här????

Postad

baloobas skrev du och fick svar på svenska? Det står att man skall skriva på engelska. Vore bra om man kunde skriva på svenska för min svenska är klart bättre än min engelska. Och jag är så sjukt arg på dom så jag inte ens kan tänka engeska.

Aftonbladet någon? Jag är på direkt.

Postad
Jahapp, blir väl till att spela ihop 1200VIP i helgen då... Trots att Martinspoker flera gånger bedyrat att reload-bonusarna inte skulle påverka novdeposit.

 

Jag ska få novdeposit den 10e feb, så jag har iaf tid till det.

 

Tydligt att Bestpoker är mer angelägna om att ha en som kund, så jag kommer spela där (om jag vågar spela på b2b öht) i fortsättningen.

 

Du menar väl inte på allvar att du tänker fortsätta att spela på dessa två siter om de inte reder upp det här????

 

Bedrövligt agerande. Hoppas att det får konsekvenser också och att konsumentera agerar och inte bara snackar en massa. Jag anser att det ligger på gränsen till bedrägeri och garanterat falsk marknadsföring. Därvid finns det ganska tydliga lagar iallafall i Sverige, men dom är väll inte tillämpliga tyvärr.

Postad

Som sagt så friskriver sig pokersidorna allt ansvar via T&C. Dem kan göra hur dem vill angående bonusarna mot kunderna tyvärr. Sen om dem får behålla några spelare är ju en annan fråga.

Postad

Det går att skriva på svenska till supporten.

 

Btw så har jag redan mailat till aftonbladet. Antagligen så bryr dom sig inte. Men jag kände att jag var tvungen.

 

Tycker detta är så fruktansvärt dåligt. Kan garantera att dom kommer bli svartlistade på tex bonuswhores efter detta. Men det bryr dom sig nog inte om. Skulle inte förvåna mig om detta varit planerat hela tiden. Därför dom låste pengarna i 90 dagar.

Postad
Jahapp, blir väl till att spela ihop 1200VIP i helgen då... Trots att Martinspoker flera gånger bedyrat att reload-bonusarna inte skulle påverka novdeposit.

 

Du menar väl inte på allvar att du tänker fortsätta att spela på dessa två siter om de inte reder upp det här????

 

Det finns fortfarande tillräckligt med värde i att spela 1200VIPs på B2B för €240. Enklare än så kan det inte bli. Att jag sedan är besviken på att siten inte följer det de lovat (i massor av mail till olika spelare som frågat angående bonusarnas natur), det är en helt annan sak.

Postad
Om Martinsppokersupporten svarat ja på ett mail med en specifik fråga, "är det okej om jag clearar flera bonusar samtidigt", så skall den som frågat hållas skadelös. Det kan likställas med ett separat avtal som dom gjort med den specifika spelaren som frågat. Andra som "hängt på" skall inte ha bonusen.

 

Har dom svarat "ja" på samma fråga ställda av ett flertal (>10 st) så skulle jag anse att dom ansett att det vore en allmän hållning, och då skall bonusen gälla för alla.

 

Bra skrivet av gdaily i bestpoker-tråden. Martinspoker-supporten har i varje fall slutat svara på mail. De första mailet fick jag svar på efter 5minuter. Det andra med argumentation osv. skickade jag för 2 timmar sen. Inget svar.

Postad

:twisted:

 

Vad tror ni om detta 8-)

 

This is my idea of it.

 

I gonna fire up a B2bB site with a 2000 euro sig up bonus that is cleared with 500 euro/200 VIP and is paid out after 60 days yu guys wanna play at my site?

 

Gr8 I guess so then after 59 days I change the terms and conditions for it to 10 euro/1000 VIP and earn a hell lot of money.

 

This is planed by their site all the bonuses were to good to be true. Why else right now before the most of us gonna get our first deposit bonuses paid out?

 

Fakking fraud.

Postad

Så jäkla sur på Martinspoker just nu. Man har ju haft lite på känn att nåt sånt här kunde hända när de skulle hålla i pengarna i 90 dagar. Redan det måste vara nåt sorts rekord? Sen har många skickat brev och fått lugnande svar att det visst går att kombinera bonusarna.

 

Sen får jag för lite pengar 2a februari och får som svar att jag borde ha kollat reglerna som ändrats 1a februari.. ja men tjena! Bara färdiga mallbrev får man också. De borde ge en chansen att spela in VIP-poängen som saknas åtminstånde.

Om man berättar det här för nån så låter det ju verkligen som att de planerat allt det här även om jag vet att det antagligen inte är så.

 

Kan se rubriken på aftonbladet framför mig:

"Kniven lurar pokeramatörer på pengar" ;)

Postad

Alltså va f-n är detta???

Jag mailade dem för två veckor sedan när jag spelat in tillräckligt med VIPs för att kolla när jag skulle få signupen och att allt var klart.

 

Fick detta då:

 

Hi,

 

We can confirm that you have cleared the sign-up bonus.

You will receive the sign-up bonus on 2006-03-15 at 08:45 (CET).

 

Should you require any more assistance then please don't hesitate to

contact

us again.

 

Best regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

Är inte så insatt juridiskt osv, men står väl säkert i deras "rules" att de har möjligheten att ändra saker och ting, men hur f-n kan det påverka oss som är klara med signupen?

Mejlade dom nyss och fick samma ironiska svar som ni andra. Har en bekant som är mycket högt uppsatt på en tidning, ska ta kontakt med honom senare under dagen.

Postad

Det är lite roligt ändå att denna förändring gäller för vissa och inte för andra. Har en kompis som fått sign-up bonusen 1 feb och även en som fått den 2:a feb och dom fick hela sign-up bonusen. Mailade dom och jag måste spela 1200 nya vip. Känns stabilt att det gäller samma för alla. Sen förstår jag inte riktigt hur man kan ändra regler bak i tiden? Okej att man gör en förändring i ett avtal men då ska väl förändringen gälla från den tidpunkten och inte tillbaka flera månader i tiden efter att supporten lovat att man kan stacka bonusarna?

 

Nåja, man e ju rätt körd mot pokerjättarna. Det är väl bara börja trycka en massa poker igen även om man e otrooligt osugen på att lira.

Postad

Jag kan inte så mycket om juridik men...

 

Att själva bonusvillkoren kan ändras är jag med på (sedan att de ändras dagen innan de ska betalas är ju lite sjukt), men hur "bindande" är ett svar som vissa har fått från supporten, t.ex. "din bonus kommer att betalas ut då och då blablabla"? Kan ett sådant svar liksom counterfeita bonusvillkoren?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...