lfx Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 En av de absolut bästa signup-bonusarna någonsin. KOD: martindeposit BONUS: 100% upp till €600 TYP: SIGNUP KRAV: €10/50VIP. 3000 VIP för full bonus GILTIGHETSTID: Till vidare Betalas ut 90 dagar efter sign-up. Insättningsgränsen till B2B-sajter brukar ligga på €200, så för att kunna få ut full bonus behöver du maila supporten och få den höjd. Detta brukar aldrig vara några problem. http://www.martinspoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Hur är det med martinspoker, är utbetalningarna snabba? kan man ta ut direkt till VISA eller är det bankuttag som gäller om man inte har NETeller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Uttag är relatvit snabba från alla b2bskins. Du kan välja att casha ut pengar till ditt VISA kort. Dock tillämpas sk chargeback vilket gör att du enbart kan ta ut det belopp du satt in till ditt kreditkort. Så har du satt in €600 till martinspoker så kan du enbart ta ut €600 till ditt VISA. Resten kan du plocka ut via andra uttagsmetoder. Detta rekomenderas dock ej då det oftast endast brukar vara ett avgiftsfritt uttag inom en viss tidsperiod, och användandet av ovan metod skulle resultera i två uttag och därav en avgift. Det bästa är att casha ut allt till ditt bankkonto eller Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Funkar novreload fortfarande? har hört de e 200 euro för 600 vip? funkar den på martinspoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Någon som fått sin signup? Är ju dag 92 idag om man signade 1a november. Min har inte kommit Fanns ju ingen kod första dagrna, men dom som mailat supporten har fått bekräftat att dom skulle få den... jag har inte mailat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 En av de absolut bästa signup-bonusarna någonsin.KOD: novdeposit BONUS: 100% upp till €600 TYP: SIGNUP KRAV: €10/50VIP. 3000 VIP för full bonus GILTIGHETSTID: Till vidare Betalas ut 90 dagar efter sign-up. Insättningsgränsen till B2B-sajter brukar ligga på €200, så för att kunna få ut full bonus behöver du maila supporten och få den höjd. Detta brukar aldrig vara några problem. http://www.martinspoker.com Will be paid out after 90 days with €20.00 per VIP 100.När jag skapade mitt konto och gick in under deposit står det: Beloppsgräns €1500,00 €4000,00 €8000,00 Kvar att sätta in €1500,00 €4000,00 €8000,00 Men är det bara 200€ per gång med Visa? Funkar novreload fortfarande? har hört de e 200 euro för 600 vip? funkar den på martinspoker?Den funkar fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Asså jag förstår mig inte på det här med bonusar så bra men om jag skulle sätta in 100$ på Martinspoker så behöver jag få ihop 1000 vip för att få min bunus är det rätt eller? MVH nolfie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan_chef Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Måste jag ha kvar 600 euro på kontot hos Martins hela tiden medan jag spelar de 3000 VIP-poängen? Eller kan jag ta ut kanske 300 euro nästan direkt och ändå vara berättigad till bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 johan: nej det är nog inget problem, jag har gjort så någon gång på gammal b2b-bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tertep Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Längtar tills jag får min bonus någon gång i mars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 När man skapar ett nytt konto på MartinsPoker har man 200€ som insättningslimit med Visa. Hur ska jag då kunna fixa maxbonusen? Mejlade supporten och berättade att jag spelat en massa på U2Poker, men fick som svar att man måste spela mera! Märkligt, jag har ju t.o.m. använt mitt Visa på U2poker en gång, det borde ju betyda att det faktiskt är mitt kort och bedrägeri är uteslutet? Jag har dessutom plockat ut nästan 2000€ i vinster, men det räcker alltså inte... vem ska man prata med egentligen? En iq-befriad support i Estland är som att snacka med en burk sardiner = frustrerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag har aldrig fått höjd deposit limit ! Inte på bestpoker iallafall, men kan jag ändå få den höjd på martins...lr ? En av de absolut bästa signup-bonusarna någonsin. KOD: novdeposit BONUS: 100% upp till €600 TYP: SIGNUP KRAV: €10/50VIP. 3000 VIP för full bonus GILTIGHETSTID: Till vidare Betalas ut 90 dagar efter sign-up. Insättningsgränsen till B2B-sajter brukar ligga på €200, så för att kunna få ut full bonus behöver du maila supporten och få den höjd. Detta brukar aldrig vara några problem. http://www.martinspoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Idag damp min signup bonus från martinspoker in på mitt account, 600€ friska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Längtar tills jag får min bonus någon gång i mars Väntar på min som jag borde fått redan Komer den inte i morgon måste jag maila supporten. Förhoppnuingsvis tror dom att 90 dagar = 3 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 1. Har MartinsPoker någon kontaktperson på forumet? 2. Kan man göra flera insättningar på sammanlagt 600€ och få hela bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 1. Har MartinsPoker någon kontaktperson på forumet?2. Kan man göra flera insättningar på sammanlagt 600€ och få hela bonusen? Fråga 2 är ganska säket NEJ. Fråga 1 är med största sanorlikhet NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 1. Har MartinsPoker någon kontaktperson på forumet?2. Kan man göra flera insättningar på sammanlagt 600€ och få hela bonusen? Fråga 2 är ganska säket NEJ. Fråga 1 är med största sanorlikhet NEJ. Hade jag en pokersajt skulle jag erbjuda 10.000 € i sign-up bonus men bara ha 200 som "deposit limit". Otroligt dumt detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Broccoli Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Låter väldigt konstigt att vissa inte får höjd deposit limit för sitt cc. Jag har aldrig haft något problem med det och jag är väl uppe i närmare tio olika B2B-konton nu. F.ö. kan man ju alltid göra en bankkontoinsättning istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Hur många har fått sin bonus? Inte jag, men kompisen fick sin. 1-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredd0 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Jag registrerade ett konto på martinspoker för ca 1 månad sen och tänkte uttnytja bonusen men jag gjorde inte det. Nu undrar jag om det går att sätta in 600€ och ändå kunna utnyttja bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cibol Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 En fråga ang martins bonusar. Kan man stacka TRE st koder: novdeposit, novreload och decreload? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
deadfish Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 En fråga ang martins bonusar.Kan man stacka TRE st koder: novdeposit, novreload och decreload? Förmodligen inte nu längre. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=334032 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
melcor Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Jag fick min depositbonus men tyvärr bara 360 euro. 3000 VIP räckte inte till hela när jag körde reloads samtidigt. Lite synd att man inte visste det tidigare för har ju varit klar med bonusen ett bra tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 jag körde typ alla samtigt men jag lirade fan 4200 VIP oxå!! har fått 2 reloads och väntar på signupen borde komma när som helst eftersom jag blev klar runt 4-5 nov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Nu envisas dom med att jag bara ska få €520 i bonus eftersom jag fixade en reload nånstans mitt i. Jag har svarat tillbaka med att inkludera samtliga 3 emails dom skrivit till mig där de klart och tydligt givit mig informationen att €600 kommer finnas på mitt konto den 3 februari utan behov av fler VIPpoäng. Får se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts