BestPokerDanne Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Att bonusen skulle vara oskäligt bra håller inte som argument, vilket redan påpekats av tidigare inlägg. Avsaknad av information angående bonus/ar på hemsidan är inte alls ovanligt i dessa sammanhang, ofta finns diverse specialbonusar att tillgå på spelsajter som inte står på den aktuella sidan. T.ex står det väl inget om PF:s signup på er hemsida? Om det är 24hnetworks som har gjort misstag borde de rimligtvis ta konsekvenserna och ersätta Bestpoker samt se till att ingångna avtal ej bryts. Detta är precis vår förhoppning. Vi har ständig diskussion hur vi ska lösa detta med 24hnetworks. Vårt mål är att göra alla kunder belåtna. Den stackbonus som postades här på PF.nu har vi inget med att göra. Det var helt enkelt någon som uppfann buggen i systemet och trodde det var en bonus, vilket det inte var. Bara pokerforum140 bonusen är en bonus som går att cleara. Inte flera på varandra. Ni som kunder har inte gjort nåt fel. Vi ska kämpa för att få det så rättvist som möjligt, allt i en dialog med 24hnetworks. Vi har inte orsakat detta problem, men det är vår skyldighet att reda upp problemet. MVH, BestPoker Citera
ladatarzan Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Avtalet gäller X€ för 1200VIP, det har inte framkommit att bonusarna inte går att kombinera med andra erbjudanden. "Vi har aldrig gått ut med att dessa bonusar kan stackas på varandra, således finns inget avtal!" Citera
johan1986 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Håller med ovanstående talare. Sitter för övrigt och komponerar ihop en liten text om vad som försigår här som jag senare tänkte publicera på BW och andra pokerforum. Då hoppas jag att folk förstår vilken kaliber bestpoker verkar hålla. Ni har tyvärr helt tappat mitt förtroende. Hoppas ni inser hur många eventuella kunder ni kommer att förlora på det här. Klart EV- skulle jag säga. Kan vi inte lugna oss lite med hot osv det ser bara tråkigt ut. Att ni nu stoppat utbetalningar till alla som satt in pengar och spelat ihop 1200 vip är riktigt dåligt och det kommer INTE gynna kundtillströmmningen det kan jag lova er!! Åter igen, ALLA kommer att få POKERFORUM140 bonusen utbetalad! Tror att alla förstått det men det är inte problemet. Citera
dannnne88 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Jag förstår verkligen bestpoker att dom stänger koderna så ingen mer kan använda dom men att dom inte betalar ut till de som satt in med koderna är skamligt, som zed zed sa så går man ju med på ett avtal när man sätter in på bestpoker och således borde ni eller 24h betala ut till de som satt in med koderna redan Citera
zed_zed Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Om det är 24hnetworks som har gjort misstag borde de rimligtvis ta konsekvenserna och ersätta Bestpoker samt se till att ingångna avtal ej bryts. Sant, men det är inget som ska påverka parter som slutit avtal med bestpoker. Dom får stå för sina avtal och lösa det bäst dom kan. Sen att om bestpoker anser att 24hnetworks är boven i dramat så skulle det inte skada om dom då inte samtidigt tog ställning i frågan och sa att kunderna agerat fel! Citera
savage28 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 återigen så har många kunder vid insättningen fått bekräftelse på att de spelar mot bonus. jag tor också att en del spelare har gått upp i nivå i tron att de spelar mot en fin bonus eller kanske köpt in sig på någon turnering. det är ju riktigt surt att man som kund ska behöva lida för ert misstag Citera
BestPokerDanne Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 VIKTIGT att förtydliga: Dessa 3 stackade reloads var ingen bonus som Bestpoker körde med Pokerforum.nu som kampanj. Denna bonus har andra spelare tipsat om på forumet. Helt rätt. Denna bonus var en bugg. Citera
rai Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 mitt läge ser ut så här, har "investerat" förlorat 300€ för att få 540€, ingick ett bonusavtal som bestpoker bekräftade när ja satt in pengarna, såg de som en bra affär att även om ja backar runt 300 så skulle ja plussa runt 200€, men nu mitt i avslutar de avtalet och iställat för 240 "garanterade" plus så backar ja 300€ eftersom bestpoker avslutade sitt avtal de bekräftade skriftligt i cashiern när ja satte in pengar. Bugg eller inte, det är väl ändå inte kundens fel oim det är utan leverantören, varför ska du kunden bli blåst på sina pengar? Citera
johan1986 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Att bonusen skulle vara oskäligt bra håller inte som argument, vilket redan påpekats av tidigare inlägg. Avsaknad av information angående bonus/ar på hemsidan är inte alls ovanligt i dessa sammanhang, ofta finns diverse specialbonusar att tillgå på spelsajter som inte står på den aktuella sidan. T.ex står det väl inget om PF:s signup på er hemsida? Om det är 24hnetworks som har gjort misstag borde de rimligtvis ta konsekvenserna och ersätta Bestpoker samt se till att ingångna avtal ej bryts. Detta är precis vår förhoppning. Vi har ständig diskussion hur vi ska lösa detta med 24hnetworks. Vårt mål är att göra alla kunder belåtna. Den stackbonus som postades här på PF.nu har vi inget med att göra. Det var helt enkelt någon som uppfann buggen i systemet och trodde det var en bonus, vilket det inte var. Bara pokerforum140 bonusen är en bonus som går att cleara. Inte flera på varandra. Ni som kunder har inte gjort nåt fel. Vi ska kämpa för att få det så rättvist som möjligt, allt i en dialog med 24hnetworks. Vi har inte orsakat detta problem, men det är vår skyldighet att reda upp problemet. MVH, BestPoker BRA SAGT! Det är ju så här det ska gå till och då tycker jag ingen klagar mer på BestPoker förrän de förhandlat klart med 24h. Såna här saker är säkert inte lätta att lösa och BestPoker har mitt fortsatta förtroende! Citera
sdf.danne Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Hej, är ny kund på BestPoker och tycker att er site verkar väldigt bra, fortsätter gärna spela hos er men har lite frågor som ni antagligen har besvarat redan men ändån inte tycker är helt glasklara. Ni säger att 24h har gjort fel och er mjukvara därigenom sagt att "€140 will be credited when you have completed the 1200 VIP requirements" för sammanlagt 4 olika koder. Vad är det som verkligen kommer hända då jag satt in sammanlagt €560 och enligt er mjukvara fått beskedet (i fyra olika meddelanden kanske men ändån) att när jag spelat 1200 VIP (som jag inte tycker är inget jobb alls utan en hel del) kommer få en bonus på 100% av de pengar jag satt in, alltså €560? Förstår att ni rättar till eventuella fel och hindrar fler från att använda dessa felaktiga koder, men exakt hur kommer ni göra med alla oss som i god tro (för 100% bonus är inte någon orimlig bonus utan bara en bra bonus som gjorde att jag lockades till er) satt in totalt €560 ? Kommer vi "bara" få signup bonus på $140 när vi spelat våra 1200 VIP eller kommer ni fullfölja enligt den information som fanns tillgänglig när vi skapade våra konton, alltså att ge oss alla €560 efter 1200 VIP som jag förstår väldigt många redan fått? Vill gärna få ett glasklart svar på detta innan jag bestämmer mig för om jag vill fortsätta spela ihop dessa 1200 VIP eller inte. Tack på förhand Daniel Citera
Tyret Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 återigen så har många kunder vid insättningen fått bekräftelse på att de spelar mot bonus. jag tor också att en del spelare har gått upp i nivå i tron att de spelar mot en fin bonus eller kanske köpt in sig på någon turnering.det är ju riktigt surt att man som kund ska behöva lida för ert misstag Nu råka man plussa lite på de VIPs man hunnit med, men instämmer helt, är nog en hel del som backat och då hade jag lackat ur rejält. Men det pratas ju om en lösning, så alla får väl försöka kyla ner sig lite och avvakta. Poker är ju trots allt för hett i Sverige att inte skrivas om i tidningar. Citera
Luap Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Hej, är ny kund på BestPoker och tycker att er site verkar väldigt bra, fortsätter gärna spela hos er men har lite frågor som ni antagligen har besvarat redan men ändån inte tycker är helt glasklara. Ni säger att 24h har gjort fel och er mjukvara därigenom sagt att "€140 will be credited when you have completed the 1200 VIP requirements" för sammanlagt 4 olika koder. Vad är det som verkligen kommer hända då jag satt in sammanlagt €560 och enligt er mjukvara fått beskedet (i fyra olika meddelanden kanske men ändån) att när jag spelat 1200 VIP (som jag inte tycker är inget jobb alls utan en hel del) kommer få en bonus på 100% av de pengar jag satt in, alltså €560? Förstår att ni rättar till eventuella fel och hindrar fler från att använda dessa felaktiga koder, men exakt hur kommer ni göra med alla oss som i god tro (för 100% bonus är inte någon orimlig bonus utan bara en bra bonus som gjorde att jag lockades till er) satt in totalt €560 ? Kommer vi "bara" få signup bonus på $140 när vi spelat våra 1200 VIP eller kommer ni fullfölja enligt den information som fanns tillgänglig när vi skapade våra konton, alltså att ge oss alla €560 efter 1200 VIP som jag förstår väldigt många redan fått? Vill gärna få ett glasklart svar på detta innan jag bestämmer mig för om jag vill fortsätta spela ihop dessa 1200 VIP eller inte. Tack på förhand Daniel Som det verkar nu är dem inte villiga att betala ut mer än signupbonusen + febreload. De här två tillsammans gör totalt €260 efter 1200 VIPs om jag inte misminner mig. Det här kan väl ändå bestpoker verifiera? Citera
jelle Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Värt att ta upp i diskussionen med 24hnetworks är att denna stackbara bonus(aka bugg) förekommit även på andra B2B skins MEN blivit borttagen långt tidigare än på Bestpoker.... Citera
Bestpoker Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Klargörelse Vårt mål är att alla kunder som gjort en insättning med dessa koder ska få sina bonusar utbetalda, om spelaren uppfyller kraven. Detta är således vårt mål att ALLA kunder som har ingått denna "bugg" tom idag skall få sina pengar. Detta är som sagt något vi måste övertyga 24hnetworks om. Vi ska dock göra allt för att alla bonusar utbetalas till de spelare som signat med dessa. Vi vill få denna situation så rättvis som möjligt för er spelare. Vi återkommer så fort vi fått klargörelse i detta. hoppas ni förstår, MVH, BestPoker Citera
Ezkash Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Hmm, har oxå några frågor... De som har fått ut bonusen, kan de spela vidare på Bestpoker utan ev bestraffningar? Att pengar försvinner i efterhand t ex... När kan man vara säker på att ett bonusavtal gäller på Bestpoker? Bekräftat via Cashiern gäller inte, om man mailar supporten och får ett positivt svar, kan man vara säker då? Citera
TotalFarsa Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Som det verkar nu är dem inte villiga att betala ut mer än signupbonusen + febreload. De här två tillsammans gör totalt €260 efter 1200 VIPs om jag inte misminner mig. Det här kan väl ändå bestpoker verifiera?De har ju skrivit att de, tillsammans med 24Hnetworks, tittar på en lösning. Vad mer begär du? /TF Citera
Ifeelfishy Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Jag har backat ngt sjukt. Jag vet inte vad det är, men B2B är alltid knepigt att spela på. Men om jag nu inte får min bonus, så känns det inte alls lika "lättsamt" att ha backat då man egentligen gått + genom bonusen... Och om inte bonusen hade funnits, hade iallafall inte jag spelat där... Men det är väl bara att vänta och se vad som händer... Citera
rai Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Klargörelse Vårt mål är att alla kunder som gjort en insättning med dessa koder ska få sina bonusar utbetalda, om spelaren uppfyller kraven. Detta är således vårt mål att ALLA kunder som har ingått denna "bugg" tom idag skall få sina pengar. Detta är som sagt något vi måste övertyga 24hnetworks om. Vi ska dock göra allt för att alla bonusar utbetalas till de spelare som signat med dessa. Vi vill få denna situation så rättvis som möjligt för er spelare. Vi återkommer så fort vi fått klargörelse i detta. hoppas ni förstår, MVH, BestPoker Detta svar jag har väntat på Ligg på 24h hårt nu, säg att ni fått massa dålig reklam osv pga deras bugg, de får inte komma undan med det för lätt Citera
Stoffe Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Klargörelse Vårt mål är att alla kunder som gjort en insättning med dessa koder ska få sina bonusar utbetalda, om spelaren uppfyller kraven. Detta är således vårt mål att ALLA kunder som har ingått denna "bugg" tom idag skall få sina pengar. Detta är som sagt något vi måste övertyga 24hnetworks om. Vi ska dock göra allt för att alla bonusar utbetalas till de spelare som signat med dessa. Vi vill få denna situation så rättvis som möjligt för er spelare. Vi återkommer så fort vi fått klargörelse i detta. hoppas ni förstår, MVH, BestPoker Håll oss uppdaterade! Citera
Krilla Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Någon mer än jag som fått in bonusen på kontot men inte kan föra över till neteller. För två dagar sedan skulle jag föra över ca. 70% av pengarna till neteller, fortfarande står det att utbetalningen inte är godkänd. Citera
matte med slice Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Bestpokers val att bryta ett avtal rakt av är moraliskt oförsvarbart och kanske också juridiskt fel. Hej, Vi har aldrig gått ut med att dessa bonusar kan stackas på varandra, således finns inget avtal! Måste förstå att detta är en bugg orsakat av 24hnetworks system. Vi kommer göra allt för att lösa denna obehagliga situation. Våra kunder är väldigt viktiga för oss. MVH, BestPoker Det finns i högsta grad ett avtal. På varje instättning står det att X Euro kommer att betalas ut efter X antal VIP. Det står ingenting om "stackningar" eller annat utan rätt och slätt att X Eur betalas ut efter X VIP. Grundprincipen är att avtal skall hållas och aviker ni från det så är det upp till er. Men jag är övertygad om att ni löser det här på ett snyggt sätt eftersom ni säger att era kunder är viktiga för er. //Matte Citera
Bestpoker Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Detta svar jag har väntat på Ligg på 24h hårt nu, säg att ni fått massa dålig reklam osv pga deras bugg, de får inte komma undan med det för lätt Du har absolut rätt. Som sagt, vi är lika besvärade av detta som Er spelare. Ni har inte gjort nåt fel. Trots att denna bugg inte har orsakats av oss så ursäktar vi för hela situationen. Vi ska göra allt för att ni spelare och BestPoker ska få rätt i denna situation. Håll ut allihopa. mvh, BestPoker Citera
APC Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Ge mig en sponsrad plats till WSOP i sommar så ska jag nog kunna förlåta.... Citera
aikman Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Ge mig en sponsrad plats till WSOP i sommar så ska jag nog kunna förlåta.... hehe.. jag vill oxxå ha en Citera
Bojen Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Hm, jag körde de tre "reload" samt feb.reloaden, fixade 1200 VIP igår kväll.... Fick in 140€ idag på kontot. Och jag signade upp på mitt Bestpokerkonto för länge sedan. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.