jenn Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 yes så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Trader Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 ...och utan tidsbegränsning? Börja känna mig en aning tjatig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jenn Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 yes utan tidsbegränsning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 Men om jag inte minns fel var det folk som spelade 2400 VIP utan att få något extra vid 2400! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzo Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Min andra €140-bonus fick jag märkligt nog ut efter ca 2100 VIP totalt, dvs. det krävdes bara ca 900 VIP för den. Blir ju intressant att se när man får ut den tredje... Spelet har dock gått åt helvete de senaste dagarna så jag är trots bonusarna inte värst mycket plus Jag funderar därför på att skita i resten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 jag hade tur, några dagar efter att de sa att de dragit en gräns fick jag ut alla bonusar.. konstigt, men glad blev jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Min andra €140-bonus fick jag märkligt nog ut efter ca 2100 VIP totalt, dvs. det krävdes bara ca 900 VIP för den. Blir ju intressant att se när man får ut den tredje... Spelet har dock gått åt helvete de senaste dagarna så jag är trots bonusarna inte värst mycket plus Jag funderar därför på att skita i resten... B2B! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Min andra €140-bonus fick jag märkligt nog ut efter ca 2100 VIP totalt, dvs. det krävdes bara ca 900 VIP för den. Blir ju intressant att se när man får ut den tredje... Spelet har dock gått åt helvete de senaste dagarna så jag är trots bonusarna inte värst mycket plus Jag funderar därför på att skita i resten... B2B! jag hade tur, några dagar efter att de sa att de dragit en gräns fick jag ut alla bonusar.. konstigt, men glad blev jag... B2B! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Någon som fått ut reloadbonusen som skulle betalas ut efter 30 dagar? Gjorde insättningen för den samtidigt som jag stackade de 3 andra reloadbonusarna som skulle betalas ut direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
s8n Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 yes utan tidsbegränsning Ett väldigt sent svar men det kanske är någon mer än jag som lade de här bonusarna på hyllan så länge. Det visade sig att det var 30 dagars tidsbegränsning. Har ganska nyss spelat 1200 VIPs och fick då veta att det minsann inte blir ngn bonus. Tid spenderad på B2B till ingen nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dalex Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Been there, done that Spelade in ett gäng med VIP för dessa 3 "reloads", backade en del på spelet så tog en break och mailade supporten för att kolla status. You do not have any active/pending bonuses.... Tack för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jofre Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 För att få t-shirten räcker det att man blir medlem på sidan och gör en minimum insättning? Eller måste man sätta in en viss summa eller skicka något mail eller är det någon salgs kod? Tacksam för svar... MVH Fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 De stackbara är väl slut för länge sedan, då ska tråden låsas eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts