Gå till innehåll

BestPoker.com - Reload, 3 stackbara €140


Recommended Posts

Postad
Besta Pokerspelare!

 

 

2. För de som satt in och inte ännu ”clearat” sin bonus kommer det egentliga avtalet med 1200 VIP per bonus att gälla och ytterligare bonus betalas ut vid 2400, 3600 och 4800 VIP-poäng. Vi ger alltså möjligheten till er att cleara den påbörjade bonusen till fullo.

 

3. Denna möjlighet att ”stacka” bonusar existerar alltså nu inte längre utan att vi godkänt det .

 

2. Med andra ord så säger ni att ni inte behandlar alla era kunder på samma sätt stämmer det? De som redan spelat sina 1200 vip kommer att få ut sina pengar men vi andra som har spelat 1000 vip måste spela nu nästan 5000 vip för att få samma förutsättningar??

Om så är fallet kan jag bara för min egen del säga att jag ej längre kommer att spela hos er.

 

3. Vad menar ni att det inte existerar utan att ni godkänt det? Det existerar alltså om ni godkänner det? Kan ni inte godkänna det då för de spelare som ännu inte hunnit spela sina 1200 vip?

 

Precis min åsikt. Man kan inte gå ut med att "50% av våra kunder får det dom har rätt till medan ni andra kan ta er i brasan". Sådant fungerar inte, man måste vara konsekvent. Jag kräver att mina bonusar också ska clearas på samma vis. Hitills hade ni skött det bra, men här kom tyvärr ett felsteg. Hoppas att ni inser att man inte kan komma med olika besked till samma kundbas.

 

Tack för mig

 

du kanske skulle kunna börja printa ihop en artilkel, som vi kan posta runt på alla svenksktalade forum på internet som behandlar ämnet poker och posta den till aftonbladet och expressen då dessa fått upp ögonen för onlinepoker.

 

sen kanske vi kan hjälpas åt att översätta och posta på alla engelskspråkiga forum om poker, ifall de ska behandla oss olika?

  • Svars 662
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag skulle vilja ha en redogörelse på vad era jurister kommit fram till. Istället för att ni bara säger att vissa spelare får pengarna och andra inte vill jag veta varför.

 

För mig så spelar det ingen roll vad som händer nu, BOJKOTT av B2B är det för mig. Vill inte se, höra eller känna av dom mera...

 

Hoppas skeppet sjunker :evil:

Postad
okey är de så här ni vill ha de så ska jag göra allt i min makt för att sprida den här histiorien över internet. vet att hur mycke en pokersite lägger ner på reklam, så tänk igen och tänk om.

 

 

ni ska få ännu lite mer tid på er, men vi är många här på forumet som här förbannade minst sagt att vi ska behandlas olika, inte vet ja men aftonbladet kanske skulle uppskatta ett lite mail om hur ni behandlar era kunder?

 

Men sluta hota som en annan trams-gangster och försök föra en vettig dialog istället.

Postad
För de som satt in och inte ännu ”clearat” sin bonus kommer det egentliga avtalet med 1200 VIP per bonus att gälla

 

Märklig formulering. Då det, helt legitimt och med godkännande från t.ex. supporten på Martinspoker.com, har varit möjligt att stacka bonusar på andra B2B så ser jag inte hur det "egentliga" avtalet skulle vara utformat så att man inte kan stacka...

 

 

På vilka andra B2B sidor förutom maritnspoker.com kan man stacka två eller flera bonusar?

och Bestpoker har väl aldrig gått utmed att man skall kunna stacka flera bonusar?

Postad

Fattar inte ur det kan komma fram till ett sånt beslut, helt sjuk att vi som gått in under samma förutsättningar inte får våra bonusar efter 1200 vip som dem som clerat den nån/några dagar inna det e ju hel sjukt, ett undanflykts försök till att rädda så mkt som möjligt, det e wicked som fan...

 

Alla har vi gått in under samma avtal, men vi som itne clerat den blir annars behandlade och får en riktig röbeta till deal om man gämför mot de som betalats ut...

 

helt galet bestpoker

Postad
Besta Pokerspelare!

 

 

2. För de som satt in och inte ännu ”clearat” sin bonus kommer det egentliga avtalet med 1200 VIP per bonus att gälla och ytterligare bonus betalas ut vid 2400, 3600 och 4800 VIP-poäng. Vi ger alltså möjligheten till er att cleara den påbörjade bonusen till fullo.

 

3. Denna möjlighet att ”stacka” bonusar existerar alltså nu inte längre utan att vi godkänt det .

 

2. Med andra ord så säger ni att ni inte behandlar alla era kunder på samma sätt stämmer det? De som redan spelat sina 1200 vip kommer att få ut sina pengar men vi andra som har spelat 1000 vip måste spela nu nästan 5000 vip för att få samma förutsättningar??

Om så är fallet kan jag bara för min egen del säga att jag ej längre kommer att spela hos er.

 

3. Vad menar ni att det inte existerar utan att ni godkänt det? Det existerar alltså om ni godkänner det? Kan ni inte godkänna det då för de spelare som ännu inte hunnit spela sina 1200 vip?

 

Precis min åsikt. Man kan inte gå ut med att "50% av våra kunder får det dom har rätt till medan ni andra kan ta er i brasan". Sådant fungerar inte, man måste vara konsekvent. Jag kräver att mina bonusar också ska clearas på samma vis. Hitills hade ni skött det bra, men här kom tyvärr ett felsteg. Hoppas att ni inser att man inte kan komma med olika besked till samma kundbas.

 

Tack för mig

 

du kanske skulle kunna börja printa ihop en artilkel, som vi kan posta runt på alla svenksktalade forum på internet som behandlar ämnet poker och posta den till aftonbladet och expressen då dessa fått upp ögonen för onlinepoker.

 

sen kanske vi kan hjälpas åt att översätta och posta på alla engelskspråkiga forum om poker, ifall de ska behandla oss olika?

 

Det skulle jag säkert kunna göra, men jag ser hellre att vi håller en öppen och vettig dialog med Bestpoker innan jag tar upp pennan och skrider till verket. Trots allt har dom det säkert värre än oss just nu och det är ingen idé att komma med hot. Sådant leder aldrig någonvart.

Postad
2. För de som satt in och inte ännu ”clearat” sin bonus kommer det egentliga avtalet med 1200 VIP per bonus att gälla och ytterligare bonus betalas ut vid 2400, 3600 och 4800 VIP-poäng. Vi ger alltså möjligheten till er att cleara den påbörjade bonusen till fullo.

 

Hur blir det för dom som faktiskt har clearat sina bonusar men inte fått betalt? Jag clearade mina bonusar 31/1 men har inte fått betalt för dessa?

 

Självklart kommer dessa att betalas ut.

Något annat vore ju rätt skumt.

 

Ge bara Bestpoker lite tid.

 

Clerade min den 31/1.

Postad

Jag betackar mig för eran selektiva generositet. Tar nog ett bra tag innan jag spelar på B2B igen. Är inte bonusen jag gått miste om, har även spelat bort en del pengar, men det var lugnt så länge bonusen backade upp.

Postad

Känns särskilt sjukt när Bestpoker först skriver: Ni har inte gjort något fel. Ni har handlat i god tro. Alla kommer få sina pengar.

 

Sen kovänder man och säger: De som var snabba och satt och grinda 12h i sträck har ej gjort något fel och kommer självklart få sina välförtjänta pengar. Ni som spelat lite långsammare, ett par timmar varje kväll, har missbrukat en bugg i vårat system, och får således inga pengar.

 

Snyggt jobbat Worstpoker!

Postad
2. För de som satt in och inte ännu ”clearat” sin bonus kommer det egentliga avtalet med 1200 VIP per bonus att gälla och ytterligare bonus betalas ut vid 2400, 3600 och 4800 VIP-poäng. Vi ger alltså möjligheten till er att cleara den påbörjade bonusen till fullo.

 

Hur blir det för dom som faktiskt har clearat sina bonusar men inte fått betalt? Jag clearade mina bonusar 31/1 men har inte fått betalt för dessa?

 

Självklart kommer dessa att betalas ut.

Någon annat vore ju rätt skumt.

 

Ge bara Bestpoker lite tid.

Det som är skumt är att det är skillnad på folk och folk.

 

Jag skulle inte vara säker förrän jag såg pengarna på mitt visa eller neteller. Ska bli intressant att se hur best poker svarar ang detta beslut ang deras sekeltiva generositet (tack tertep). Visst är alla pengagiriga mendet känns ju grymt att vissa får och vissa inte fast man ingått samma avtal, det enda som i stort sett skiljer är tiden man lagt ner på pokern den senaste veckan. Själv kommer jag torska på denna deal eftersom jag backat (som vanligt på B2B) men med bonusen i bagaget skulle det bli nån hundring över ändå.

Postad
Känns särskilt sjukt när Bestpoker först skriver: Ni har inte gjort något fel. Ni har handlat i god tro. Alla kommer få sina pengar.

 

Sen kovänder man och säger: De som var snabba och satt och grinda 12h i sträck har ej gjort något fel och kommer självklart få sina välförtjänta pengar. Ni som spelat lite långsammare, ett par timmar varje kväll, har missbrukat en bugg i vårat system, och får således inga pengar.

 

Snyggt jobbat Worstpoker!

 

Det roliga är att vi Svenssonlirare som inte spelar hela tiden oftast är dom som stannar på en sajt utan att hoppa omkring mellan olika sajter.

Med andra ord slog bestpoker sin trogna kundgrupp på näsan med man belönar dom stora bonushororna. Bra tänkt

Postad

På vilka andra B2B sidor förutom maritnspoker.com kan man stacka två eller flera bonusar?

och Bestpoker har väl aldrig gått utmed att man skall kunna stacka flera bonusar?

 

Det kan(kunde) man antagligen på alla sajter. Det gick på 24h så då borde det funka på dom andra med.

Postad

Kan ni som har fått eran bonus vänligen visa lite solidaritet med oss som clearade den ett halvt dygn för sent. Spar på era hurra-rop över Best Poker och sätt er in i hur ni hade känt om ni varit i våran situation.

Postad

Alltså, många av er missuppfattar ju hela situationen.

 

Bestpoker har så vitt jag kan förstå varit tvungna att stå för 24hnetworks misstag helt själva vilket förmodligen varit kännbart ekonomiskt. 24hnetwork har helt sagt ifrån sig ansvaret trots att det var i deras system buggen fanns. Bestpoker har alltså valt att trots felet helt stå för kostnaderna för buggen för alla spelare som redan fått bonusen utbetald, men kan inte stå för den för alla som inte fått ut bonusen än.

 

Som jag tidigare sa. Den frustration spelare känner på Bestpoker är inget emot den frustration Bestpoker känner mot 24hnetwork om de frånsagt sig kompensation till Bestpoker. Jag kan inte vara sur på Bestpoker (kanske för att jag fick ut mina pengar o redan fått in dem till min bank)

 

 

Men gör en leverantör fel och låter underleverantören stå för kostnaden tycker jag personligen det är horribelt.

 

Ungefär som att man köper en dator hos OnOff genom ett utförsäljningserbjudande. Efter 2 veckor återkallar OnOff datorerna på grund av att DELL märkt att just den modellen börjar brinna. Låt oss då anta att kunden inte får tillbaka sina pengar när de lämnar in datorn till OnOff. Vem blir de sura på, jo på OnOff. Men varför ger inte OnOff tillbaka sina pengar, jo för att Dell frånsäger sig allt ansvar på datorerna och vägrar kompensera OnOff.

 

Vem är då skurken i dramat.. jo DELL, men vem blir kunden sur på jo OnOff.

 

Svagt av 24hnetwork anser i alla fall jag, men det är mina personliga 2 cents och under förutsättningen att de vägrar kompensera Bestpoker för sin systembugg...

Postad
text

 

Varför inte bara skicka tillbaka dina bonus pengar förutom de 140€ som var till sign up?

 

Jag har spelat på Bestpoker i säkert ett år så jag körde bara reloadbonusar, sign-up:en gjorde jag när Bestpoker lanserade sin pokerklient. Jag har under året helt spelat utan cashback eller bonusar på Bestpoker, var gul och började spela igen när jag såg reloadisarna.

 

Nu är jag dock gul igen där :D

Postad
Det roliga är att vi Svenssonlirare som inte spelar hela tiden oftast är dom som stannar på en sajt utan att hoppa omkring mellan olika sajter.

Med andra ord slog bestpoker sin trogna kundgrupp på näsan med man belönar dom stora bonushororna. Bra tänkt

 

 

Du får ju din bonus om du stannar kvar, eller har jag

missuppfattat det hela.

Postad
Alltså, många av er missuppfattar ju hela situationen.

 

Nej, förstår precis.

 

Jag kan inte vara sur på Bestpoker (kanske för att jag fick ut mina pengar o redan fått in dem till min bank)

 

"Kanske" tolkar jag som "helt och hållet".

 

Ungefär som att man köper en dator hos OnOff genom ett utförsäljningserbjudande. Efter 2 veckor återkallar OnOff datorerna på grund av att DELL märkt att just den modellen börjar brinna. Låt oss då anta att kunden inte får tillbaka sina pengar när de lämnar in datorn till OnOff. Vem blir de sura på, jo på OnOff. Men varför ger inte OnOff tillbaka sina pengar, jo för att Dell frånsäger sig allt ansvar på datorerna och vägrar kompensera OnOff.

 

Vem är då skurken i dramat.. jo DELL, men vem blir kunden sur på jo OnOff.

 

Och då tycker du att det är rätt kunden får stå för det? Hänger inte med riktigt här..

Postad
Alltså, många av er missuppfattar ju hela situationen.

 

Bestpoker har så vitt jag kan förstå varit tvungna att stå för 24hnetworks misstag helt själva vilket förmodligen varit kännbart ekonomiskt. 24hnetwork har helt sagt ifrån sig ansvaret trots att det var i deras system buggen fanns. Bestpoker har alltså valt att trots felet helt stå för kostnaderna för buggen för alla spelare som redan fått bonusen utbetald, men kan inte stå för den för alla som inte fått ut bonusen än.

 

Som jag tidigare sa. Den frustration spelare känner på Bestpoker är inget emot den frustration Bestpoker känner mot 24hnetwork om de frånsagt sig kompensation till Bestpoker. Jag kan inte vara sur på Bestpoker (kanske för att jag fick ut mina pengar o redan fått in dem till min bank)

 

 

Men gör en leverantör fel och låter underleverantören stå för kostnaden tycker jag personligen det är horribelt.

 

Ungefär som att man köper en dator hos OnOff genom ett utförsäljningserbjudande. Efter 2 veckor återkallar OnOff datorerna på grund av att DELL märkt att just den modellen börjar brinna. Låt oss då anta att kunden inte får tillbaka sina pengar när de lämnar in datorn till OnOff. Vem blir de sura på, jo på OnOff. Men varför ger inte OnOff tillbaka sina pengar, jo för att Dell frånsäger sig allt ansvar på datorerna och vägrar kompensera OnOff.

 

Vem är då skurken i dramat.. jo DELL, men vem blir kunden sur på jo OnOff.

 

Svagt av 24hnetwork anser i alla fall jag, men det är mina personliga 2 cents och under förutsättningen att de vägrar kompensera Bestpoker för sin systembugg...

 

Ganska lätt att säga så när man fått betalt, men summan av kardemumman är att man går in i ett avtal med leverantören, hur dom sedan sköter sig affärsverksamhet med underleverantörer är knappast kundens problem. "bugg" är väl att ta i då det var helt legitimt, om man inte uppmärksammas på att dom stackas genom 10 000 mail med denna förfrågan till martinspoker så tar man faktiskt inget ansvar för sin verksamhet. Jag förutsätter att du skickar tillbaka dina pengar till Bestpoker för att visa din solidaritet.

Postad

Och då tycker du att det är rätt kunden får stå för det? Hänger inte med riktigt här..

 

Nej att kunden ska stå för det är aldrig rätt, det enda jag anser är rätt är att den som felat får ta kostnaden... och även om felet användes på Bestpoker var det 24hnetworks system som felade.

 

Men jag har full förståelse för att ni som inte fått era pengar är upprörda.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...