Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 5 postas här!


Matteprof

Recommended Posts

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1200 VIP på 0,1/0,2 borden lär ta lång tid.

På 1st 8pers NL 0,25/0,5 drar jag in ca 15VIP i timmen i snitt(många tighta bonusjagare). Potten måste ju komma upp i minst 7€(rejk 0,35€) för att du skall få 1 VIP.

 

Jag skulle gissa att du får in 3-5 VIP i timmen per bord på den nivån så (1200/2)/5 =120 timmars spelande minst..............

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ajdå :D men så är det när man lever i ett samhälle där dem rika bara blir rikare ;)

 

Men om finns det någon som kan tipsa om en bra bonus man kan klara på nl $0.10/$0.20 så hojta till!

 

Det bästa du kan göra är nog att köra en raid på Party/Empire/Multi/Intertops/PokerNow. De har alla $100 sign-up bonusar som är baserade på antalet händer du spelar, och inte på räjken. Lägsta nivån är $0.10/$0.25, och jag kommer inte på någon annan sajt på rak arm som har värdefulla bonusar för den nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick min bonus på bestpoker nu.

 

dock så torskade jag 280 Euro under hela sessionen på mycket sjuka saker. när jag spelade in bonusen på 3000 VIP hos martins poker gick jag plus på samma bord... JAJA 280 EURO pluss iaf.

 

skall gå lite med bestpokers t-shirt på stan nu.

 

Jag fick mina bonusar oxå nu. :D

Tappade nästan lika mycket som du innan det vände, värsta raset jag varit med om. Helt sjukt vad folk ställde in med,likt förbannat fick dom

nötterna i slutänden. Men det går fort att spela upp sig igen.

Mao. ett perfekt ställe att spela på, här stannar jag ett tag. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du är ute efter bonusar med liten rulle gör du bättre i att lägga NL på hyllan och hålla dig till FL, det gör stor skillnad, och då kan du inrikta dig på många fler bonusar.

 

Rullen ligger på ~2700$ men sh NL 0.10/0.20 är det högsta jag har spelat på :oops:

 

Då är det det på tiden att börja vänja sig vid nästa nivå. ;)

Vinner du på $20 bord så vinner du säkert på $50 bord.

Spelar du flera bord så kan du köra hälften $20 och de andra $ 50 till att börja med så vänjer du dig snart.

Kör du bara ett så kan du avvara en viss summa till NL $50, förlorar du de pengarna kan du gå ner igen om det känns för obehagligt.

Sen spelar du upp dig igen och gör om försöket.

Antar att du är jäkligt rädd om rullen och att det är därför du inte har gått upp i nivå tidigare, eller? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ajdå :D men så är det när man lever i ett samhälle där dem rika bara blir rikare ;)

 

Men om finns det någon som kan tipsa om en bra bonus man kan klara på nl $0.10/$0.20 så hojta till!

 

Bet365 ger upp till 100 USD. Jag har lyckats fixa 60 av dessa på ett par veckor och jag spelar endast 0.10/0.20 NL och ett bord. Klart bästa bonusen för mig som microlimitspelare av de sajter jag lirat (expekt, martinspoker)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Är nu klar med BestPoker och kontot har krediterats 560 varmt välkomna euros.

 

Följaktligen dags att dra vidare till nästa bonus. Hade tänkt mig Victor Chandler då jag hört och vet en del intressant om sajten.

Till att börja med: Spelarna på nätverket är askeffa och i särklass de sämsta jag spelat emot. Dessutom verkar bonusarna relativt enkla att cleara.

 

Däremot så vet jag inte hur jag ska komma åt de lite bättre bonusarna. På sajten erbjuds en ganska sunkig $100-Sign up. På bonuswhores finns en $300-sign up med tillhörande kod. Står dock att det bara är för "US customers". Någon som vet ifall det är möjligt att komma runt?

 

Då jag sökte med hjälp av den "fin-fina sökfunktionen" här på forumet såg jag något om en $600-bonus med nån "new year-kod". Nån som tagit den? Någon som vet om den fortfarande finns kvar?

 

Over n out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Bestpoker- bonusarna, kan man göra så här?

Man sätter in £140 / dag med div. bonus koder i 4 dagar så man får sign-up bonusen + reload bonusarna.

Sen börjar man spela när man satt in 4*140£, klarar 1200 vip, sen dyker det upp $560 friska på kontot automatiskt? :)

 

Ja, förutom att du lär sätta in €uro och få bonusen i €uro. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan rapportera att alla koder plus reloadfeb fungerade tidigare idag runt 17.45. Jag snackar alltså om Bestpoker.

Koderna är:

 

100% upp till €140 för 1200 VIP.

trix140

vbg140

texas140

 

50% upp till €200, €10 för varje 100 VIP. 30 dagar.

febreload

 

Jag har använt mig av pokerforums sign up bonus och clearat den för några veckor sen.

Kan jag nu börja om och ta trix140,vbg140,texas140 för 1200 vip eller kan jag bara ta febreload.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Bestpoker- bonusarna, kan man göra så här?

Man sätter in £140 / dag med div. bonus koder i 4 dagar så man får sign-up bonusen + reload bonusarna.

Sen börjar man spela när man satt in 4*140£, klarar 1200 vip, sen dyker det upp $560 friska på kontot automatiskt? :)

 

Var hittar man dessa koder? (Förutom signupkoden och reloadfeb eller vad den nu hette)

 

edit: missade förra inlägget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ajdå :D men så är det när man lever i ett samhälle där dem rika bara blir rikare ;)

 

 

Men om finns det någon som kan tipsa om en bra bonus man kan klara på nl $0.10/$0.20 så hojta till!

 

Bet365 ger upp till 100 USD. Jag har lyckats fixa 60 av dessa på ett par veckor och jag spelar endast 0.10/0.20 NL och ett bord. Klart bästa bonusen för mig som microlimitspelare av de sajter jag lirat (expekt, martinspoker)

 

Ohh den hade jag glömt! tack för påminnelsen :-o

Ska ta den så fort jag har kommut upp i 300 dollars rake på nordicbet så jag får mina 10%.. känns för jävligt :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...