Gå till innehåll

Varför spelar någon överhuvud taget på B2B?


Basil67

Recommended Posts

Japp, du valde nog tyvärr den värsta dagen på månaden då alla sitter och sliter för att få ihop till VIP Cash Back bonusen.

 

Kom tillbaka i morgon och kolla om det är likadant då.

 

Och tycker du det är tight så rekommenderar jag dig nästa söndags Pokerforum.nu-Online. Slaskigare än så kan det knappast bli :D

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, du valde nog tyvärr den värsta dagen på månaden då alla sitter och sliter för att få ihop till VIP Cash Back bonusen.

 

Kom tillbaka i morgon och kolla om det är likadant då.

 

Och tycker du det är tight så rekommenderar jag dig nästa söndags Pokerforum.nu-Online. Slaskigare än så kan det knappast bli :D

 

Mvh Johan

 

Det gäller framför allt när det spelas nått obskyrt spel som ingen kan reglerna till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, du valde nog tyvärr den värsta dagen på månaden då alla sitter och sliter för att få ihop till VIP Cash Back bonusen.

 

Kom tillbaka i morgon och kolla om det är likadant då.

 

Och tycker du det är tight så rekommenderar jag dig nästa söndags Pokerforum.nu-Online. Slaskigare än så kan det knappast bli :D

 

Mvh Johan

Räknas inte VIP-poängen man får på måndag och tisdag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rubriken borde ändras eftersom det inte handlar om Heypoker utan B2B. I övrigt förvånas även jag över att spelare stannar kvar i detta "übertajta" nätverk. Det går att tjäna pengar under peaken mellan 19-23 men då får man istället stå ut med sirapssega servrar. Grindar man bara bonuspoäng är risken stor att man förlorar pengar istället.

 

Det positiva jag kan säga är att mitt spel förbättrats av att hänga där plus att bonusarna och heyshop är kanon. Även service, kundvård och trevlig personal hos Heypoker är tipptopp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade just lite FL 1/2 och det var ju tajtare än absolute poker.

Potterna kommer ju upp i blindsen typ.

Bara en massa blind stealing.

 

Tillbaka till dom roliga siterna för min del ><

 

* Rp, lite kortare - QoS *

 

Förstår dig helt och hållet. B2B flockas ju mest av europeer och framförallt folk från norden. Och här i norden är det ballast att köra NL. Vill man spela FL är B2B sämsta nätverket av alla imo.

 

Dock har de ju sjuka bonuserbjudanden som gör att man i princip blir tvingad att spela där då och då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur fungerar det med vip cash back?

hittar ingen info om detta på heypokersidan

 

Edit: hittade info om detta nu efter lite letande...

 

Jag har letat men hittar ändå inte så du eller någon annan kanske kan berätta vad vip cash back är för något?

 

Du hittar länken längstupp till vänster under menyn. Är en animerad gifbild

Här är länken http://heypoker.com/heypoker.vipcashback.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar själv B2B och framför allt Heypoker. Men visst B2Bs server är segare än sirap ibland. Men jag har inga problem att plussa på de lägre nivåerna på SH NL så jag stannar kvar och hoppar runt och plockar bonusar på de olika siterna. Sen att man kan köpa varor på Heypoker ger den siten extra pluss i kanten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...