Jensation Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Hej Heyjohan! Jag ser att det finns en funktion som tillåter överförning av VIPpoäng från olika klienter på B2B nätverket. Jag hade nu tänkt att gå över till Heypoker på heltid och undrar om jag kan göra något för de VIP jag för över från andra skins som t.ex. Martins- eller Bestpoker. Tänkte då främst på om man kan utnyttja de överförda VIPsen till att handla i Heyshopen. Citera
HeyJohan Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Tyvärr kan man inte flytta VIP mellan olika skins eftersom man får VIP på det ställe där man har genererat rake. Om du kunde flytta dem så innebär det att du kunde generera inkomst till skin X och sen handla för dem på skin Y. Lite obra för skin Y's ekonomi Mvh Johan Citera
Sisko Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Skin X skulle ju kunna betala Skin Y vid transfern för att motverka. Jag antar att VIP-poängen har samma pengavärde på de olika skinsen. Citera
wedo Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 så då går skin x som betalat ut en bonus till spelaren back eftersom skin y får alla rakeintäckter och skickar ut grejer? Man kan inte ens flytta vips inom samma skin Citera
Jensation Postad 29 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2006 Tyvärr kan man inte flytta VIP mellan olika skins eftersom man får VIP på det ställe där man har genererat rake.Om du kunde flytta dem så innebär det att du kunde generera inkomst till skin X och sen handla för dem på skin Y. Lite obra för skin Y's ekonomi Mvh Johan det var det jag tyckte. Men på bestpoker finns det en funktion för överföring av VIPS men det kanske bara är inom det egnat skinnet. tack för svaren! Citera
HeyJohan Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Japp, det är för överföring inom det egna skinnet. Ledsen att jag inte kan hjälpa dig med det här. Mvh Johan Citera
Jensation Postad 29 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2006 Japp, det är för överföring inom det egna skinnet. Ledsen att jag inte kan hjälpa dig med det här. Mvh Johan Ingen som helst fara! Att tro att det skulle funka var att hoppas lite för mycket! =) jag får helt enkelt lira som en dåra och tjäna ihop lite VIPs Citera
HeyJohan Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Det är så klart också en möjlighet Mvh Johan Citera
Recommended Posts