Trolldeg Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Btw, nån som vet om det går att få hem resultat listan per mail? Känns lite jobbigt att sitta och ta screenshots på klienten. Ja, då du åker ut får du väl frågan om du vill ha en tournament summary mailad till dig då skiten är färdigspelad. Nej Kubo... Endast på Sngs... Citera
DirtyLouie Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Men spelet är lite småtråkigt. Spelare X höjer lagom mycket preflop, alla andra lägger sig. Yup, känns som om alla ser monster under sängen... Skrämmiga monster.... Pokermonster Citera
WinstonSmith Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Hmm, 73:a, inget jag är speciellt nöjd med. Slowplayade 33 när floppen kom As10c3s, så jag får väl skylla mig själv. Citera
QoS Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Jaha, då åkte jag. Satt på BB med 99, gdaily höjer pre-flop, men jag trycker in ändå. 99 mot AQ med QQ på bordet - tack för den! En 59:e plats blev det i alla fall. - QoS Citera
Greenbay Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Mina pocket KK höll konstigt nog inte mot pocket AA. Annars är det ju med AA som jag brukar åka så det här var en kul omväxling... Citera
gdaily Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Du var ju riktigt duktig QoS, du överlevde ju nästan dom som inte kom till start utan blev bortblindade. Citera
DirtyLouie Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 suck. KK on the button mot Axs som får sin färg på rivern. fanns inte mkt kvar efter den handen. Citera
QoS Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 gdaily, jag ser bara att du skrev "Du var ju riktigt duktig QoS" - tack! - QoS Citera
snudde Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 jaja åkte man som 38a, satt vid ett jättetight bord och höll mig levande, blev flyttad till ett mer normalt bord, höll mig inte levande. gaming club nästa! Citera
Nusseman Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Inte min dag idag 36:a efter att ha floppat toppar mot triss, efter att trisskillen limpat först in i cutoff. Svårläst med så små stackar som vi hade. Innan lekte jag mest Jojo mellan 1K och 2K. Snodde mig upp till 2K åkte på en utdragning ner till 1K, snodde upp till 2K osv.. Citera
Papa Kubo Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 jaja åkte man som 38a, satt vid ett jättetight bord och höll mig levande, blev flyttad till ett mer normalt bord, höll mig inte levande. gaming club nästa! Jag fick känslan att alla bord var snortajta. Citera
Sunbird Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Sådärja, då åkte man på 24:e plats. Hade en riktigt bra period, men fick mot slutet enbart skito ch för att inte bli uppäten gick jag all-in i BB med 5,5 och fick svar av A,7 ruter som självklart sätter ett A på floppen... Men kul var det! Citera
airhead Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Slutade som 33:a. Gick all in med mina pocket sjuor mot pocket sexor som flopat set, skyller på att jag pratade i telefon med flickvännen och inte riktigt tänkte på vad jag gjorde Citera
Trolldeg Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Spela grymt dåligt hela turneringen igenom och slutade på en 27 plats. Citera
Papa Kubo Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Men du var rolig att prata med Trolldeg. Synd att du inte antog mitt vad. Citera
Papa Kubo Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Själv slutade jag 23:a då jag var shortstacked och försökte stjäla mörkarna med 87. Fick syn av A3. Är ändå ganska stolt över min prestation. Det tog fem minuters spel så var jag nere på 240 chips efter att ha lurats av en vinalkis, och ändå lyckades jag grinda mig upp. Citera
Bateman Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Åkte ur på 19e plats med min AQ mot någons AK. Lite trökigt. Är alltid framme och kan börja känna lukten av ITM, men det skiter sig alltför ofta. Alltid, när jag tänker efter ... ;-> Kul var det iallafall. Ska kika om det finns nå bra erbjudanden hos Gaming Club, så kan jag regga mig där. Citera
gdaily Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 17:de, typ Svårt att lägga KK UTG när man har 3*bb, men givetvis var man uppe mot AA. Citera
Mullansson Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Jaha då åkte man (MingDa) som 16:e man. Spelet var inte bara supertight det var även superweakt. Folk har ju gott i den pokerforumska skolan ni vet. Nädå det var jäkligt kul att lira även om spelet inte var så himla spännande i sig. Ser redan fram emot nästa tävling på GC Citera
kauppinen Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Detta var kul. Bra jobbat QoS med att anordna denna tävling. Det gick jäkla dåligt i början och var nere runt 150, men lyckades ta upp mig och hamnade på 14 plats. Blev av med dom mesta av mina marker när jah hade KK och någon callade med A 8 och träffar så klart ett ess. Nåja kul var i allafall ! Visst var det en himla massa KK vs AA i denna turnerning, har inte varit med om att det händer så frekvent annars. Citera
Mr Zero Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 En 12e plats för mig idag, satt på AKs mot KTs men rivern var inte på min sida den här gången Citera
quizz_kid Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 9:e... sitter på knappen med JJ... ställer in och blir synad av 22... killen floppar 2:an och jag är ute... surt surt surt... men det var kul... Citera
che1977 Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Trevlig turnering. Känns som att motståndet var rätt avancerat, e lite beginner själv. Känner mig nöjd med min 22a plats även om det hade varit kul att nå finalbordet. Slog i alla fall ut ett par namnkunniga spelare på vägen... Nästa känns tveksam.. har för mig att TGC har så taskiga bonus-erbjudanden... Citera
martenmania Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 13:e All-in (c:a 6BB) med K7s i CO, får syn av BB med 44. Känns skit att åka så nära degen, men alltid kul att lira mot bättre motstånd. Citera
Recommended Posts