Matteprof Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Jaja vi kör väl lite post game snack här då så slipper vi fylla SCOOP tråden Citera
QoS Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Matteprof, fan, du hann före! Än så länge är jag kvar. - QoS Citera
Matteprof Postad 24 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Jag åker nog fort i den här. Ska upp kl 05:20. Planet går norrut från ARN kl 07:55. Blir borta en vecka i jobb. Ingen poker... Ska faktiskt bli skönt för jag kände mig ruggigt less på poker efter spel igår på klubben. Lycka till alla... Citera
QoS Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Matteprof, vad det är det för inställning? Spela för att vinna! - QoS Citera
SantaClawzz Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Skönt, då blev man inte sist iallafall 91 kvar Citera
Riverking Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Jag kom inte in i turneringen förrän nu, jag vet inte vad mitt program höll på med. Någon annan som hade detta problem? Citera
gdaily Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Vi har faktiskt lyckats skapa något riktigt bra här. Tack vare rankingen så vill alla spela så bra som möjligt, så att en frirulle kan bli en riktigt bra tävling. Bra jobbat QoS! Citera
Cain Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Vi har faktiskt lyckats skapa något riktigt bra här. Tack vare rankingen så vill alla spela så bra som möjligt, så att en frirulle kan bli en riktigt bra tävling. Bra jobbat QoS! Hmm? Någon som spelar bra vid ditt bord? (edit: lägger in en smiley så alla fattar humor) Citera
Papa Kubo Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Cain, håll käften! Limpa in med A7, vad är det för stil? Citera
SantaClawzz Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Ouch, då åkte man ut då. AQo mot AKo, och en "fin" 87:e plats Citera
Cain Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Cain, håll käften! Limpa in med A7, vad är det för stil? Now now Stuey. Don't play with those funny looking toys of yours. (lägre tvåpar) Someone could get hurt. Citera
DirtyLouie Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 hmm... om man får bra kort i början av turneringen så brukar alltid fru fortuna vara otrogen lagom tills spelet verkligen börjar få betydelse.... Citera
Cain Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 ut som plats 80 tror jag. Kvällen var mest vigd åt Everquest II och rödvin så pokern fick lida på alla möjliga sätt Nästa gång, då jävlar Citera
QoS Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Snart en timme och jag är kvar! - QoS Citera
QoS Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Btw, nån som vet om det går att få hem resultat listan per mail? Känns lite jobbigt att sitta och ta screenshots på klienten. - QoS Citera
Matteprof Postad 24 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Yiack. Ute. AK all in mot 88 som håller. före det cripplad med AQ i ruter all in mot KK. Såg bra ut då med 2 ruter på floppen. Lycka till ni andra. Citera
Papa Kubo Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Btw, nån som vet om det går att få hem resultat listan per mail? Känns lite jobbigt att sitta och ta screenshots på klienten. Ja, då du åker ut får du väl frågan om du vill ha en tournament summary mailad till dig då skiten är färdigspelad. Citera
gdaily Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Känns lite jobbigt att sitta och ta screenshots på klienten. Det finns en analog metod också - papper och penna Citera
Sunbird Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Verkligen trevligt det här. De som är på plats går verkligen in för det och det är inte den vanliga all-in festival som det annars lätt blir på freerolls. Dock var det 4 st vid mitt första bord som inte dök upp så deras blinds blev lätt byte. Antar att det är ofrånkomligt tyvärr... Citera
QoS Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Kubo, nice! gdaily, analog? Penna? Papper? Har det något med internet att göra? - QoS Citera
kydyl Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Jaha, då var man ute som 75:a då. Enda bra handen på hela turneringen AKs och får pisk av 77 Citera
QoS Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Verkligen trevligt det här. De som är på plats går verkligen in för det och det är inte den vanliga all-in festival som det annars lätt blir på freerolls. Precis, sen är det kul med allt snack omkring, inte så tyst och tråkigt som det brukar vara. Och jag är fortfarande kvar! - QoS Citera
Papa Kubo Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Men spelet är lite småtråkigt. Spelare X höjer lagom mycket preflop, alla andra lägger sig. Citera
Skanke Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Spelade ganska illa men så dyker det upp två fina kungar trycker in de slantar jag har kvar, får svar mot AQ. Redan efter floppen har han tvåpar. 69 blev jag visst. Citera
Mr_Mitac Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Efter dåliga kort hela tiden och ännu sämre spel Så åkte jag på på 70:e.. Har suttit och spelat SnG hela dagen mot massa lättlurade amerikaner.. Glömde att "ställa om" Men men det får bli nya tag på GC.... Citera
Recommended Posts