Gå till innehåll

Kunde inte se mina kort.


mazd

Recommended Posts

Hej!

Är det någon annan som inte kan se sina kort eller dom som ligger på bordet?

Är j-vligt förbannad på B2B, är mitt i en hand och ska beta när korten försvinner och i nästa hand är jag BB och måste slänga den handen oxå.

Är det nåt mygel eller bara fel på nätverket?

 

//Mazd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Satt och lira lite SnGer idag, hade väl haft datorn igång en 10-12 timmar när det plötsligt började gå väldigt segt, efter ett tag blev det gråfönster och sörja över hela skärmen. Lite tråkigt sätt att åka på, är det ett känt problem?

 

Jag har inte haft stora problem förut men efter senaste uppdateringen är det som programmet inte städar ordentligt utan efter en 8-10h börjar det skita sig. Ett eller två bord verka jag kunna köra i princip hur länge som helst, men dunkar man upp många så de överlappar är det bara en tidsfråga.

 

Jag vet att det var snack om det här förut och då kom ni fram till några felkällor och teorier om vad det kunde bero på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Är det någon annan som inte kan se sina kort eller dom som ligger på bordet?

Är j-vligt förbannad på B2B, är mitt i en hand och ska beta när korten försvinner och i nästa hand är jag BB och måste slänga den handen oxå.

Är det nåt mygel eller bara fel på nätverket?

 

//Mazd

 

Var med om samma sak på bubblan i en €50 sng för några veckor sen,

fick stänga bordet o öppna upp det igen mellan nästan varje hand.

Spelar andra bord också så det som händer kommer som en mindre chock.. jag ser ner på 28o, floppen ligger 882, det är raisat o re-raisat, så jag ställer in o får syn av en... då kommer helt plötsligt en annan flop fram :D o jag får pisk så klart... vi agerade tydligen preflop o floppen med 882 hade fryst fast sen förra handen, perfekt timing B2B! Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...