Daxxar Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Halloj! Blev medlem på pokertime.com och fick 10$ gratis. Dessa pengar har nu blivit en ansenlig summa som jag vill ta ut. Jag har endast ett konto hos dom och alla uppgifter stämmer men något säger mig att jag kommer få ett jävla mycket att göra ifall jag vill ta ut pengarna, faxa och skit... Så jag undrar om någon har någon erfarenhet från den sajten eller om jag ska göra en chipdumpning till ett annat konto på ett annat skin inom prima? * Ny SAJT-tråd, flytt till Övriga Pokersajter - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Har de inte neteller? http://www.neteller.com Bara att öpnna ett konto där och föra över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Varför skulle du chipdumpa till ett annat konto? Chipdumpa är det dummaste du kan göra, det finns gamla trådar här som handlar om folk som "bara ville chipdumpa" och fick kontot och alla sina pengar låsta. Varför? Jo, för att chipdumpning är förbjudet. Det är väl bara att faxa en kopia på legitimation om de nu kräver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 27 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Mjo får väl kanske göra det, men det är ju så jäkla opraktiskt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VicDamone Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Mjo får väl kanske göra det, men det är ju så jäkla opraktiskt för mig Beror det på att du är under 18? Förstår inte varför det är så himla jobbigt att casha ut i annat fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Utnyttja bonusen flera gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JEPpoker Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Det är ofarligt att chipdumpa om man gör det nattetid då ingen ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Det är ofarligt att chipdumpa om man gör det nattetid då ingen ser. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 du får väl vänta med att ta ut pengarna tills du är 18 el ringa runt till folk med samma namn som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 be dina föräldrar hjälpa dig att byta namn. no joke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 28 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Haha varför förutsätter alla att jag inte är 18? Är bara jävla lat av mig och har dålig erfarenhet från såna här sajter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 har dålig erfarenhet från såna här sajter... Definiera "såna här sajter...". Vad är det för skillnad mot den site du tänkte chipdumpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 28 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Sajter där man får pengar då man reggar sig, helt gratis så att säga. Sen när man ska plocka ut pengarna så ska skicka det hit och det hit sen tar de tid som fan och sen har ngt blivit och man måste skicka igen. Höll på i 2veckor för att ta ut mina pengar på royalvegaspoker... om jag chipdumpar till en annan sajt kan jag bara ta ut pengarna direkt utan några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Hm? Du behöver inte faxa. Du kan fota och maila in grejerna dem kräver, oftast ett foto på ett id på dig själv och ett foto på ett kvitto med namn och adress på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 varför spelar du då på saiter där man får exempelvis 10 dollar om du inte tycker att det är värt besväret att ta ut pengarna om du nu skulle vinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 om jag chipdumpar till en annan sajt WHAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kavli Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 nån som har testat deras deposit bonus? buy $20 get $1000 hur lätt är det att få raked hands på 0,25-0,50 man får $20 för varje 500 Bonus Redemption Points Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 nån som har testat deras deposit bonus? buy $20 get $1000 hur lätt är det att få raked hands på 0,25-0,50 man får $20 för varje 500 Bonus Redemption Points Det är en sida i prima-nätverket, så jag skulle tro att samma regler gäller här, alltså 0.25 $ i rake för att det ska räknas som en raked hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 24 Juni , 2006 Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 har de ingen support via email, bara chat????? fattar intee ns hur jag registrerar konto... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Nån som spelar på pokertime? Verkar vara en nice sida men bra promo och bonusar, vill gärna börja spela på prima men svårt o bestämma mig för vilken sajt jag ska välja. Va tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carloskar Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Testade spela där idag, tyckte poängen rullade in sakta. Läste sedan på hemsidan att poängsystemet inte är likadant som på andra microgamingsidor. Man måste lira så högt som 5-10FL för att få ett helt poäng i en rejkad pott tex. Cashade ut direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Nån som spelar på pokertime? Verkar vara en nice sida men bra promo och bonusar, vill gärna börja spela på prima men svårt o bestämma mig för vilken sajt jag ska välja. Va tycker ni? Svint0 lirar där och är jäkligt nöjd vet jag, han dyker kanske upp här och förgyller dagen med ett svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flushdraw Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Jag vet inte om det är någon som spelar på PT här, men om så är fallet så kanske ni har märkt detta: EDIT: Jag fick inte posta länken, så jag gör såhär istället.. PokerTime Bryter Sig Loss från MicrogamingBy Dan Published: Friday, May 16, 2008 Email Print Det är inte ovanligt att se onlinepokerrum lämna sina nätverk för att ta täten mot grönare gräs. Vad som däremot är ovanligt är när ett pokerrum lämnar med egentligen inte går... någonstans. Så är fallet med PokerTime. I torsdags tog PokerTime dess första steg till att bli ett privat pokerrum genom att flytta alla dess hold'em bord med insatsgränser $1/$2 och lägre bort ifrån Microgaming nätverket och till deras egna självstyrda nätverk. För tillfället kommer alla andra spel vara kvar på Microgamings nätverk. PokerTime kommer också att fortsätta använda Microgaming's mjukvara även efter att det blivit fullständigt privat. PokerTime's mål är att kunna erbjuda "större och bättre exklusiva promotioner" till dess kunder, inklusive hälsosamma bonusar och privata turneringar. Vanligtvis erbjuder onlinepokerrum standardpromotioner som ges till dem av deras nätverk, med utrymme för anpassning. Genom att kunna göra deras egna promotioner medan de fortfarande låter spelare delta i Microgaming nätverkets turneringar tror PokerTime att dess kunder kommer att få det bästa av båda världarna. Bra eller anus? Just nu verkar det anus. Inte en spelare är aktiv på 0.5/1-borden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Testade spela där idag, tyckte poängen rullade in sakta. Läste sedan på hemsidan att poängsystemet inte är likadant som på andra microgamingsidor. Man måste lira så högt som 5-10FL för att få ett helt poäng i en rejkad pott tex. Cashade ut direkt. Nej det är exakt samma som alla Prima sidor med den enda skillnaden att det räknar 1:100 dollar/poäng istället för 1:300 dollar/poäng som andra prima-sidor. Du får 1/3 mindre poäng på PokerTime än de flesta prima-sidor men de är alltså värde 3 ggr mer, så det är exakt samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Jag vet inte om det är någon som spelar på PT här, men om så är fallet så kanske ni har märkt detta: EDIT: Jag fick inte posta länken, så jag gör såhär istället.. Bra eller anus? Just nu verkar det anus. Inte en spelare är aktiv på 0.5/1-borden.. Anus... det förklarar vad som hänt, har knappt hittat några spel alls den senaste veckan, undrade vad som hänt på Prima... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts