AoZ Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Fan jag trodde jag hade hade HH på denna men icke... Sitter på 1/2 i en HU match mot en hyffsat aggro fi. Vi båda har ca 70€ i stacken. Jag plockar upp ett öppet stegdrag (skithand HU) som fi öppningsbettar på med standardbett. Jag reraisar i förhoppning om att han ska lägga sig. Tvärtom så tvingar han mig allin (nu har jag ca 30€ kvar) och jag trycker på call knappen i ren desperation. Samtidigt som han byter 3 kort säger han "opps" i chatten och bekänner sitt misstag. Jag säger efter hans byte i chatten att jag bluffade oxå och sitter med ett sketet stegdrag J hög. Beslutar mig då att slänga alla kort förutom J. Får inget J men däremot AA som håller mot hans 88. Looool! Inte ofta man byter 4kort i en sådan pott. Visst jag spelar som en tomte men han fick betala av för att han begick misstaget att bekänan det i chatten innan jag bytt kort. (nej stegen hade inte klonkat in) Ps. nej detta är inget spel som jag brukar göra eller rekommenderar! EDIT: jag uppmanar er andra som lirar 5cd att posta intressanta händer, så det blir lite 5cd action här på forumet! Jag kommer garanterat att läsa och besvara! * RP, lite kortare - QoS * Citera
Recommended Posts