lagu2653 Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Är fold-knappen satt inaktiv på alla pokerrum när man har möjlighet att checka? Så att man inte foldar av ren slentrian. Jag tänkte börja spela på Everest Poker. Citera
Bubbla Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Är fold-knappen satt inaktiv på alla pokerrum när man har möjlighet att checka? Så att man inte foldar av ren slentrian. Jag tänkte börja spela på Everest Poker. Nej Citera
raptorjr Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Jag lirar på Prima och där är det väldigt svårt att folda av misstag. Där man håller muspekaren oftast är över check/fold rutan. Den man klickar i om man vill agera innan man har sin tur. Om dom framför dig agerar väldigt fort så blir den rutan som värst en Check knapp. Om du bara har alternativet att Folda så måste du flytta musen. Bortsett från att jag inte är så förtjust i klienten på 24hpoker så minns jag ett antal gånger när man skulle klicka i Check rutan och personerna före agerade väldigt snabbt. Så istället för en Check ruta så hoppade det fram en Fold knapp, och jag kan ju säga att Fold inte alltid var ett önskat resultat. Kan inte förstå hur man kan göra en så kass klient. Fast dom kanske har bättrat sig nu. Har testat ett antal klienter men den som har enligt mig den bästa lösningen är de flesta Prima klienter. En del klienter har tyvärr knapparna på bordet när man ska agera. Det gillar jag inte, ett jäkla jagande med musen. Men de flesta har alla knappar längst ner till höger. Har ingen info om Everest tyvärr. Citera
thebeater Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 händer nästan aldrig, om du har 4-5 bord uppe samtidigt så finns det en liten risk.... Citera
sheena Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Är fold-knappen satt inaktiv på alla pokerrum när man har möjlighet att checka? Så att man inte foldar av ren slentrian. Jag tänkte börja spela på Everest Poker. på everest är den inte inaktiv, foldar du så foldar du *vet* Citera
PhantomJoker Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Något drygt hände mig imorse, spelade lite NL Hold em och fick 3-3, höjer och floppen kommer 8-3-3. Dvs floppar fyrtalet, en snubbe går all in me K-K och en synar me A-8, alla dem satt före mig. Kul va?... Nej det var inte kul, vet ni varför? För jag råkar folda!!!!! Citera
Recommended Posts