garpen Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Spelar helst på sådana sajter där man kan grinda till sig saker (pokerresor, kläder, elekronik osv), kan ni hjälpa mig med att göra en lista över dom sajterna som kör med det systemet? Kan börja; Pokerstars Heypoker empirepoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 empirepoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Party har en shop. Eller när jag tänker efter så är den fan inte värd att bli kallad shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lill-z Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Full Tilt har en shop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simpkiller Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Bestpoker.com kommer med en snart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Full Tilt har en shop Ja men sist jag försökte köpa något där var det bara folk i USA och Kanada som kunde handla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjulben Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Absolute poker har väl en Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 ultimate bet hade en sist jag spela iaf, med en hel del sjyssta grejer faktist. golfklubbor, tv, u name it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vigge Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 UltimateBet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 JambaPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Worldpokerarena , har ganska fiina saker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 26 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Absolute poker har väl en Hittade ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 26 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Worldpokerarena , har ganska fiina saker Oja, såg riktigt bra ut, någon anning om hur "värdet" på grejerna är? Speltid/värde? Eller hur man ska utrycka säg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrBanan Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Party har ju ganska nyligen skaffat sig en vettig(are) shop men jag har ingen uppfattning om den är bra eller ej. Jag spelar NL50 och får alltså 4 poäng för 20 händer. En Ipod video 60 GB kostar 100.000 poäng... Hur står detta sig jämfört med t.ex. Heypokers shop som jag hört gillas av en hel del? Om man bara går efter EV på shopen, är Partypoker en bra site då? Vore kul om någon som har lite koll svarar. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Party har ju ganska nyligen skaffat sig en vettig(are) shop men jag har ingen uppfattning om den är bra eller ej. Jag spelar NL50 och får alltså 4 poäng för 20 händer. En Ipod video 60 GB kostar 100.000 poäng... Hur står detta sig jämfört med t.ex. Heypokers shop som jag hört gillas av en hel del? Om man bara går efter EV på shopen, är Partypoker en bra site då? Vore kul om någon som har lite koll svarar. Tackar! Värdet på Partys shop är katastrofalt dåligt i jämförelse med Heypoker eller Stars. På Heypoker kostar en Ipod Nano 4Gb 15000 vip-poäng, man får en poäng/pott när raken går över €0,31 På Stars kostar den 16000 FPP, en poäng/pott när potten överstiger $20 vid NL-spel och FL $2/4 och uppåt. På Party kostar en Ipod 2Gb 50000 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Victor Chandler har en ganska bra shop... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giggz Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 http://www.24hpokervip.com LEARJET 360,000,000 VIP Bara börja grinda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Absolute poker har väl en Hittade ej. http://www.absolutepoker.com/promotions-absolute-rewards-store.asp Man måste gå via cashiern för att komma åt den. Mest AP kläder, lite pokertidningar och böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 Nån som vet om det finns någon sida inom prima nätverket som har en vipshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts