Gå till innehåll

Pokersajter med VIP-shop?

garpen

Recommended Posts

• 1 month later...

Party har ju ganska nyligen skaffat sig en vettig(are) shop men jag har ingen uppfattning om den är bra eller ej. Jag spelar NL50 och får alltså 4 poäng för 20 händer. En Ipod video 60 GB kostar 100.000 poäng...

Hur står detta sig jämfört med t.ex. Heypokers shop som jag hört gillas av en hel del? Om man bara går efter EV på shopen, är Partypoker en bra site då?

Vore kul om någon som har lite koll svarar. Tackar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party har ju ganska nyligen skaffat sig en vettig(are) shop men jag har ingen uppfattning om den är bra eller ej. Jag spelar NL50 och får alltså 4 poäng för 20 händer. En Ipod video 60 GB kostar 100.000 poäng...

Hur står detta sig jämfört med t.ex. Heypokers shop som jag hört gillas av en hel del? Om man bara går efter EV på shopen, är Partypoker en bra site då?

Vore kul om någon som har lite koll svarar. Tackar!

Värdet på Partys shop är katastrofalt dåligt i jämförelse med Heypoker eller Stars.

På Heypoker kostar en Ipod Nano 4Gb 15000 vip-poäng, man får en poäng/pott när raken går över €0,31

På Stars kostar den 16000 FPP, en poäng/pott när potten överstiger $20 vid NL-spel och FL $2/4 och uppåt.

På Party kostar en Ipod 2Gb 50000 poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser