Gregg Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Hur skulle ni säga att spelet skiljer sig på i rubriken stående bord. Spelar på Fulltilt på 5$. Har kanske spelat sju, åtta bord sen jag bytte till fulltilt och har kommit ITM på alla utom ett. Hur är nivåskillnaden om man kliver upp ett steg, till 10$? Citera
thebeater Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 spelet är lite tightare på $10...men lika många tomtiga all-ins... Citera
Lunkan88 Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 På de sidor jag spelat på är skillnaden obefintlig. Har dock inte spelat på Fulltilt. Citera
Gregg Postad 25 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2006 Nu har jag spelat två sng:s på 10$-nivån och jag hade lite oflyt i första, blev utdragen i några nyckelpotter, men andra vann jag. Folk är lite mer medvetna, lite mer rädda om flisen på högre nivån. Det är rätt skönt, för jag tycker det är svårare att möta ett gäng som slänger in sina slantar på vad skit som helst. Fast ni har rätt, det är rätt mycket fiskiga all-ins. Citera
majorj Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Har en känsla av att folk är tajtare på de allra första rundorna på den högre nivån, men att de loosar till sig ganska snabbt. Tror inte det är nån medveten strategi, utan att borden är fulla av 5$-lirare som skärper tlil sig i några minuter och sen faller tillbaka i gamla synder. Citera
thebeater Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Har en känsla av att folk är tajtare på de allra första rundorna på den högre nivån, men att de loosar till sig ganska snabbt. Tror inte det är nån medveten strategi, utan att borden är fulla av 5$-lirare som skärper tlil sig i några minuter och sen faller tillbaka i gamla synder. det stämmer... Citera
brant Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Har en känsla av att folk är tajtare på de allra första rundorna på den högre nivån, men att de loosar till sig ganska snabbt. Tror inte det är nån medveten strategi, utan att borden är fulla av 5$-lirare som skärper tlil sig i några minuter och sen faller tillbaka i gamla synder. Hur kan borden vara fulla av $5-lirare när ni spelar $10 sng? Borde de inte vara fulla av $10-lirare då...eller? (kunde inte låta bli..) Citera
slice74 Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Har en känsla av att folk är tajtare på de allra första rundorna på den högre nivån, men att de loosar till sig ganska snabbt. Tror inte det är nån medveten strategi, utan att borden är fulla av 5$-lirare som skärper tlil sig i några minuter och sen faller tillbaka i gamla synder. Hur kan borden vara fulla av $5-lirare när ni spelar $10 sng? Borde de inte vara fulla av $10-lirare då...eller? (kunde inte låta bli..) Citera
majorj Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Har en känsla av att folk är tajtare på de allra första rundorna på den högre nivån, men att de loosar till sig ganska snabbt. Tror inte det är nån medveten strategi, utan att borden är fulla av 5$-lirare som skärper tlil sig i några minuter och sen faller tillbaka i gamla synder. Hur kan borden vara fulla av $5-lirare när ni spelar $10 sng? Borde de inte vara fulla av $10-lirare då...eller? (kunde inte låta bli..) Åååå. Jag har ingen aaaning om vad jag menade. Så knasigt av mig. Hjälp mig någon. Citera
thebeater Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Har en känsla av att folk är tajtare på de allra första rundorna på den högre nivån, men att de loosar till sig ganska snabbt. Tror inte det är nån medveten strategi, utan att borden är fulla av 5$-lirare som skärper tlil sig i några minuter och sen faller tillbaka i gamla synder. Hur kan borden vara fulla av $5-lirare när ni spelar $10 sng? Borde de inte vara fulla av $10-lirare då...eller? (kunde inte låta bli..) Jag uppfattade majorj's inlägg så här, att de som vanligtvis spelar $5 sng tagit steget upp och lirar $10, men att de blir loosa som fan efter några händer och åker ut. Så kan det vara ibland... Citera
Recommended Posts