Gå till innehåll

Ruterkung pottar PLO och spelar lite FLT


Ruterkung

Recommended Posts

Första gången på 3 ½ år som jag verkligen skiter i forumet. Från att ha varit inne här nästan varje dag till att skita i det totalt. För varje månad som går försvinner mer och mer folk så det blir bara sämre och sämre.

 

När jag var ny här kunde man läsa alla inlägg som skrev och jag tror nästan alla HH's fick något svar av Hjort, Ector, Gdaily och andra kunniga spelare. Iofs kom ju QoS in och skrev i Handanalyserna men det kan man ju ta ibland;-) . Jag lärde mig otroligt mycket det första året och efter varje bok jag läste så kände jag att jag redan hade den kunskapen som stod där och det har jag att tacka pokerforum för.

 

Dagböckerna var en annan sak då. Kom ihåg de första(?) dagböckerna här. Jag tror de skapades av Norrlands och Liggat som skulle dubbla sina br. Det var kul med lite nya influenser då. Nu är det lite skillnad, alla har verkligen dagböcker och 99% är likadana.

 

Det finns alldeles för mycket brus här nu och det är näst intill omöjligt att filtrera bort. Innan kunde man nästan alla aktiva medlemmar här men nu är det massa folk med 1000+ inlägg som man ALDRIG har märkt av. Det är liksom bara att kolla på 10 senaste dagböcker och där är det bara Zyr jag känner igen. Då har jag varit sjukt aktiv i 3 ½ år...

 

Men det är väl såhär det blir när forum blir förstora. Man gjorde ett försök med avancerade pokerskribenter men tyvärr så blev inte det den jättesuccé man hade hoppats på men det var iallafall ett bra initiativ. Visst har det kommit in bra spelare på senare tiden också men i förhållande till den stora massan som söker sig hit varje dag så ger det inte mycket. När man väl hittar en rikitgt bra spelare så är det ju klart att den personen tröttnar och lägger ner(all_ur_horses). Man förstår ju att de inte vill vara här när de istället kan diskutera med varandra på msn eller vad som helst. Hjort är ju inte heller så väldigt aktiv i handanalyserna som han var i början utan det blir mest sporadiska inhopp för hans del nu. Det borde tändas en röd lampa när han har skrivit ett inlägg i handanalysen så man vet att nu kan man läsa något vettigt.

 

Det var en kort inledning märkte jag:-) .

Ja, det jag ville komma fram till var helt enkelt att jag funderar på att bara släppa pokerforum nu. Allt roligt är borta och det enda som gör att man är halvsugen på att kolla in ibland är att Saint_bjorn fortfarnade skriver. Såg nyss att Miami hade stängt sin dagbok, hajen är borta m.m.

 

Jag får se hur jag känner mig senare men dagboken kan iallafall vara öppen ifall jag får infall av att skriva något i den. Jag ska ju till CC nästa helg så om jag inte tokbackar (puh, lönen hinner inte komma) så skriver jag kanske en liten reseberättelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagböckerna var en annan sak då. Kom ihåg de första(?) dagböckerna här. Jag tror de skapades av Norrlands och Liggat som skulle dubbla sina br. Det var kul med lite nya influenser då. Nu är det lite skillnad, alla har verkligen dagböcker och 99% är likadana.

 

 

Haha ja min dagbok var inte att leka med, 7 inlägg eller nåt :)

 

Trist att du ska dra ner på forumtid, läser din dagbok och de andra FL killarnas. Känner mig själv lite dum... spelat fixed limit ganska länge nu men aldrig varit aktiv och diskuterat något.

 

Lycka till på CC!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla fiskar :)

 

Nu har man inte lirat på två veckor, känns som om det var två år ungefär, och först nu inser man att något varit fel med prioriteringarna.

Sover som aldrig förr, dvs vackert lugnt och är tröttare än någonsin på morgonen :)

 

Take it cool ruter, med ögnandet av trådar, blir ofta en besatthet ;)

 

Bump. =)

 

Bästa IT helpdesk !

 

 

 

Förra året uppgraderade jag från Flickvän 7.0 till Hustru 1.0. Så fort

jag hade installerat programmet märkte jag att det började kräva att jag

skulle installera Barn 1.1, 1.2 och 1.3. Det tog en massa tid och krävde

en massa resurser. Det stod det inget om i programspecifikationen.

Dessutom installerade sig Hustru 1.0 i alla andra program och dyker upp

så fort jag startar datorn - och övervakar alla mina aktiviteter. Gamla

program som Pokerafton 10.3, Fyllefest 3.5 och Söndagsfotboll 5.0

fungerar inte längre. När jag försöker starta dem får jag

felmeddelandet: "Du har utfört en otillåten aktivitet. Stäng genast ner

alla program som inte stöds av Hustru 1.0 !" Det är omöjligt att hålla

Hustru 1.0 i bakgrunden medan jag försöker köra några av mina

favoritprogram. Jag har funderat på att återgå till Flickvän 7.0, men

jag kan inte ens avinstallera Hustru 1.0.

 

 

 

Kan ni hjälpa mig ? Tack på förhand !

 

 

 

Frustrerad och förvirrad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla fiskar :)

 

Hejhej:-)

 

 

Förra året uppgraderade jag från Flickvän 7.0 till Hustru 1.0. Så fort

jag hade installerat programmet märkte jag att det började kräva att jag

skulle installera Barn 1.1, 1.2 och 1.3. Det tog en massa tid och krävde

en massa resurser. Det stod det inget om i programspecifikationen.

Dessutom installerade sig Hustru 1.0 i alla andra program och dyker upp

så fort jag startar datorn - och övervakar alla mina aktiviteter. Gamla

program som Pokerafton 10.3, Fyllefest 3.5 och Söndagsfotboll 5.0

fungerar inte längre. När jag försöker starta dem får jag

felmeddelandet: "Du har utfört en otillåten aktivitet. Stäng genast ner

alla program som inte stöds av Hustru 1.0 !" Det är omöjligt att hålla

Hustru 1.0 i bakgrunden medan jag försöker köra några av mina

favoritprogram. Jag har funderat på att återgå till Flickvän 7.0, men

jag kan inte ens avinstallera Hustru 1.0.

 

Det är ett världsproblem jag tyvärr itne kan hjälpa dig med:-)

 

 

 

:d::h::s::c:

 

Är det någon som vet vad man kan få tag på The Himalayans skiva She likes The Wheather. Har sökt lite överallt men kan tyvärr inte hitta den. Stör mig lite på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte egentligen bara ta en hand men hittade en till som kanske är intressant.

 

Hand 1:

 

 

***** Hand 447006737 *****

15.00/30.00 Texas Hold'em (FL) - Monday, September 17, 2007 1:03:54 PM

Hilda 3 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: lsson (922.35)

Plats 2: Helios2 (1414.62)

Plats 3: vonAxel (610.65)

Plats 4: kevvancool (1596.97)

Plats 5: Ruterklonk (1108.10)

Ruterklonk lägg LM 7.50

lsson lägg SM 15.00

** Giv **

lsson [N/A, N/A]

Helios2 [N/A, N/A]

vonAxel [N/A, N/A]

kevvancool [N/A, N/A]

Ruterklonk [9h, Knh]

*** Bet Runda 1 ***

Helios2 Lägg

vonAxel Höj till 30.00

kevvancool Lägg

Ruterklonk Höj till 45.00

lsson Lägg

vonAxel Syna 45.00

 

Som vanligt standardmuppar jag pre.

 

*** Flop(Board): *** : [7h, 2s, 4k]

*** Bet Runda 2 ***

Ruterklonk Satsa 15.00

vonAxel Syna 15.00

 

Det får ses som en ok flop. Två överkort ett litet dumt färgdrag och ett ännu dummare stegdrag. Fi har ju missat floppen, dvs okej i min värld:-) .

Jag fortsätter givetvis beta och fi synar och säger att jag har höga kort, ä du tom som vanligt?

 

*** Turn(Board): *** : [7h, 2s, 4k, 8s]

*** Bet Runda 3 ***

Ruterklonk Satsa 30.00

vonAxel Syna 30.00

 

På turn sitter hålpipedraget och ett bra bluffkort eftersom fi fortfarande borde vara tom.

 

Jag: Haha, jag har kanske något så jag betar. Du är iallafall übertom, eller?

Fi: Tror du jag är dum eller? Du har aldrig haft något nånsin så sluta upp med att säga att du träffar. Jag är iofs lite rädd för dig för jag har bara mellan A och Q hög själv.

 

*** River(Board): *** : [7h, 2s, 4k, 8s, 5h]

*** Bet Runda 4 ***

Ruterklonk ???

 

Vad ska jag säga här och komemr fi tro på mig tillräckiligt ofta att en bet kan vara motiverad?

 

 

Hand 2:

 

Här är det turn jag undrar över.

 

***** Hand 447004581 *****

15.00/30.00 Texas Hold'em (FL) - Monday, September 17, 2007 1:00:17 PM

Hilda 3 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: lsson (572.00)

Plats 2: Helios2 (1294.62)

Plats 3: vonAxel (500.00)

Plats 4: kevvancool (1522.47)

Plats 5: Ruterklonk (1290.50)

Helios2 lägg LM 7.50

vonAxel lägg SM 15.00

** Giv **

lsson [N/A, N/A]

Helios2 [N/A, N/A]

vonAxel [N/A, N/A]

kevvancool [N/A, N/A]

Ruterklonk [10s, Ds]

*** Bet Runda 1 ***

kevvancool Syna 15.00

Ruterklonk Höj till 30.00

lsson Lägg

Helios2 Syna 30.00

vonAxel Lägg

kevvancool Lägg

*** Flop(Board): *** : [Dk, Knk, 6s]

*** Bet Runda 2 ***

Helios2 Passa

Ruterklonk Satsa 15.00

Helios2 Syna 15.00

*** Turn(Board): *** : [Dk, Knk, 6s, 2s]

*** Bet Runda 3 ***

Helios2 Passa

Ruterklonk Satsa 30.00

Helios2 Höj till 60.00

Ruterklonk Höj till 90.00

Helios2 Syna 90.00

 

Ska jag gå för synen när han c/r eller trebeta och ta gratis SD? Om han fyrbetar och vi missar går det väl inte att lägga river och det blir ju ganska dyrt då. Hur spelar ni såna här händer?

 

*** River(Board): *** : [Dk, Knk, 6s, 2s, 2r]

*** Bet Runda 4 ***

Helios2 Passa

Ruterklonk Passa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med J9 känns det som det mesta du reppar borde vara ganska rädd för den rivern. Utom typ 66. Set med. Vet inte, känns som du reppar en ganska liten range med ett riverbet. Frågan är hur bra koll fi har på det. Tror du han kan synat turn med typ A-hög så provar jag nog att skjuta river iaf.

 

Hand två förstår jag inte riktigt trebeten på turn, tror i princip aldrig den kan vara för värde, om inte fi är en extremt notorisk turncheckraisare då. Syna turn, höj alla riverförbättringar typ.

 

 

Inte spelat limit på minst ett halvår för övrigt :twisted: Kanske skriver helt CPiga saker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med J9 känns det som det mesta du reppar borde vara ganska rädd för den rivern. Utom typ 66. Set med. Vet inte, känns som du reppar en ganska liten range med ett riverbet. Frågan är hur bra koll fi har på det. Tror du han kan synat turn med typ A-hög så provar jag nog att skjuta river iaf.

 

Men sitter man och synar turn med överpar/A7/A8?

 

Hand två förstår jag inte riktigt trebeten på turn, tror i princip aldrig den kan vara för värde, om inte fi är en extremt notorisk turncheckraisare då. Syna turn, höj alla riverförbättringar typ.

 

Tänkte att det blir ju samma sak ändå. Träffar jag får jag in fyrabets och missar jag så kostar det tre, eftersom jag alltid låter rivern gå check-check om jag missar. Frågan är bara hur ofta fi fyrbetar/donkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men sitter man och synar turn med överpar/A7/A8?

 

 

 

Tänkte att det blir ju samma sak ändå. Träffar jag får jag in fyrabets och missar jag så kostar det tre, eftersom jag alltid låter rivern gå check-check om jag missar. Frågan är bara hur ofta fi fyrbetar/donkar.

 

Om man är dum i huvet kanske man gör?

 

Seriöst, jag är så sjukt jävla rostig med limitspelandet att det knappt känns lönt att försöka diskutera. Känner verkligen att jag inte vet vad jag snackar om :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har man varit och testat CC i Göteborg. Jag spelade en 1000 kr Freezeout turre med 20 deltagare. Det var 2 st fullbord och det roliga var att vi fyra som gick dit kom på samma bord:). Jag spelar välsigt tight i början och lyckas grinda upp 1-2K utan att egentligen spelat en hand.

 

Efter drygt 1h så slår jag ut en spelare med 99 mot AQ. Jag går som tåget och har drygt 6K i marker (man började med 3K) när jag torskar AJs vs AQs all in pre. Hittade ett färgdrag och stegdrag men ingen hjälp denna gången. Efter denna handen började jag dock bli mer aktiv och stal upp till nästan dubbla average. Det var jag och en till vid vårt bord som tog hand om 90% av potterna, tyvärr hade han position på mig.

 

Så till handen som jag åkte ut på. Det ska precis bli finalbord för 9 stycken så vi spelar sista handen innan finalbordet. Alla foldar till mig i sb som hittar KQo och slår upp till 850 med 150/300 blinds. BB som var den andre stora stacken slår om till 2300. Jag har 9K och bb 7,5K. Jag kan bara inte tro på honom så jag ställer in och fi synar snabbt. Jag blir inte direkt glad först men sen säger han att han vill lira lite cg istället så han gamblar lite och visar upp T9s. Floppen kommer KJ7 och jag är chanslös när åttan faller på turn. Handen efter blir det finalbord och jag ställer UTG med de resterande markerna med 65o och får syn av AJ och trots jag har både tvåparsdra, färg- och stegdrag så hittar jag inget på river och får tacka för mig.

 

Det var lite surt att torska KQ mot T9 men det är inte så mycket att snacka om. Hade jag tagit den potten så hade jag haft 17K av 60K och troligtvis tagit hem allting men det är ju sånt som händer. Efter detta så testar jag lite maskiner och backar kanske 1 lax på dom. Spelade bort 1,2K på de sista 5 minuterna innan vi drog.

 

Sen tar vi taxi hem, eller rättare sagt trodde vi det. Vi hade inte en jävla aning var vi var och efter att vi hade gått i 45 minuter så orkade vi inte mer och beställde en ny taxi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har det varit vilda västern med Ruterkung på SvS nu. Pangpangpang sa det och vips var man nästan ner 100BB på 15/30. Men skam den som ger sig säger Ruterkung och gör såhär;

 

457364499 Friday, September 28, 2007 1:52:53 PM Texas Hold'em Vanlig Cash Game 15.00/30.00 FL Hilda 7 +850.00

(Dvs 15BB på turn med AA vs QQ på AQxx bräda.)

 

(Jag kan inte se något i HH's utan all är bara tomt, lägger upp händerna om det går senare.)

 

Efter denna potten är Ruterkung glad i hågen och fortsätter spela. Genom några riggade händer senare är Ruterkung endast 11.80 kr back och ska sluta. Vad händer då? Jo, han hittar finfina ATo och höjer, får lite motstånd och förlorar potten.

"Man är ingen riktigt pokerspelare om man slutar efter en förlorad pott", tänker Ruterkung och spelar lite till.

 

Några händer senare så har Ruterkung förlorat lite till, inte så farligt men lite är lite för mycket för Ruterkung. Helt plötsligt kommer handen som han väntat efter, 54s! När floppen kommer ut 542 kan Ruterkung inte annat än små le och pumpa in 10BB. När turn lämnar en tvåa får Ruterkung en liten tår i ögat eftersom han vet att fi har överpar. Men 4 outs stärker Ruterkungs hopp men när rivern lämnar en obetydlig 7 så får Ruterkung skjuta över pengarna till den glada motståndaren som stolt visar upp JJ.

 

"Det här var ju ganska dumt, jag borde kanske slutat innan", tänker Ruterkung.

"Det enda som går att göra nu är att panga på för man kan inte folda sig ifrån ett minus resultatet", säger djävulen vid Ruterkungs öra.

 

Jaha, sagt och gjort så spelar Ruterkung alla händer (och många väldigt dåligt) och lyckas backa ännu mer. När tilten är som värst kommer så hittar han 74o. Jag har ju vunnit med den alla andra 3 gånger jag haft den idag och sen är det ju sjufyran också, Pangpang tänker Ruterkung. De där pangpang blev ganska många pang och efter 12 höjningar så börjar inte detta se så roligt ut. Men floppen har inte kommit ännu tänker Ruterkung och pangar på lite till.

 

Aldirg förr har väl en 975 flop sett bättre ut. Nu är vi ju med i matchen. Turn leverar en Q och river ger sällskap åt den andra flickan. Hoppas det håller, hoppas det håller tänker Ruterkung. När fi visar upp AKo så måste Ruterkung ge ifrån sig ett glädjetjut.

 

Efter denna pers (Stavas det pers eller pärs och är det ett riktigt ord eller ett småländskt uttryck?) så hittar Ruterkungen äntligen tillbaka till toppformen och tackar och bockar för sig när minusreslutatet endast tillskrivs 100 riksdaler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyss lirat en session mot en polare och plussade 2K på 20/40 hu. Tyck inte synd om honom för igår så slaskade han hem 33K på nl så denna förlusten kan han allt ta.

 

Några roliga händer;

 

Superstandard...

 

 

***** Hand 462922107 *****

20.00/40.00 Texas Hold'em (FL) - Wednesday, October 03, 2007 7:12:18 PM

Gottberg 7 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Ruterklonk (2944.00)

Plats 2: JessicAA (535.00)

JessicAA lägg LM 10.00

Ruterklonk lägg SM 20.00

** Giv **

Ruterklonk [4r, 7k]

JessicAA [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

JessicAA Höj till 40.00

Ruterklonk Höj till 60.00

JessicAA Syna 60.00

*** Flop(Board): *** : [10k, 5h, 3s]

*** Bet Runda 2 ***

Ruterklonk Satsa 20.00

JessicAA Höj till 40.00

Ruterklonk Höj till 60.00

JessicAA Syna 60.00

*** Turn(Board): *** : [10k, 5h, 3s, 8s]

*** Bet Runda 3 ***

Ruterklonk Satsa 40.00

JessicAA Syna 40.00

*** River(Board): *** : [10k, 5h, 3s, 8s, 6s]

*** Bet Runda 4 ***

Ruterklonk Satsa 40.00

JessicAA Höj till 80.00

Ruterklonk Höj till 120.00

JessicAA Syna 120.00

*** Showdown *** : Rake: 5.00 Totalpott: 555.00

Ruterklonk [4r, 7k] Stege med högsta kort åtta Vinst: 555.00

JessicAA Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

Denna handen är bara såååå sjuk. Han säger att han viker 777 och jag har ingen anledning att tro honom då det bara är han som kan göra idiotiska/störda/konstiga/overkliga foldar.

 

 

***** Hand 462920550 *****

20.00/40.00 Texas Hold'em (FL) - Wednesday, October 03, 2007 7:11:04 PM

Gottberg 7 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Ruterklonk (2679.00)

Plats 2: JessicAA (805.00)

Ruterklonk lägg LM 10.00

JessicAA lägg SM 20.00

** Giv **

Ruterklonk [6h, 8h]

JessicAA [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Ruterklonk Höj till 40.00

JessicAA Syna 40.00

*** Flop(Board): *** : [10h, 4h, 7r]

*** Bet Runda 2 ***

JessicAA Passa

Ruterklonk Satsa 20.00

JessicAA Höj till 40.00

Ruterklonk Höj till 60.00

JessicAA Höj till 80.00

Ruterklonk Höj till 100.00

JessicAA Höj till 120.00

Ruterklonk Syna 120.00

*** Turn(Board): *** : [10h, 4h, 7r, 3h]

*** Bet Runda 3 ***

JessicAA Satsa 40.00

Ruterklonk Höj till 80.00

JessicAA Syna 80.00

*** River(Board): *** : [10h, 4h, 7r, 3h, Kr]

*** Bet Runda 4 ***

JessicAA Passa

Ruterklonk Satsa 40.00

JessicAA Lägg

*** Showdown *** : Rake: 5.00 Totalpott: 475.00

Ruterklonk Vinner potten Vinst: 475.00

JessicAA Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

Sen ser man denna synen...

 

"Hej, jag viker set på löpande band men synar ner med tredjepar..."

 

***** Hand 462950889 *****

20.00/40.00 Texas Hold'em (FL) - Wednesday, October 03, 2007 7:33:56 PM

Gottberg 7 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Ruterklonk (3787.00)

Plats 2: JessicAA (1561.89)

Ruterklonk lägg LM 10.00

JessicAA lägg SM 20.00

** Giv **

Ruterklonk [8s, Knk]

JessicAA [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Ruterklonk Höj till 40.00

JessicAA Syna 40.00

*** Flop(Board): *** : [Dr, 2h, 10k]

*** Bet Runda 2 ***

JessicAA Passa

Ruterklonk Satsa 20.00

JessicAA Syna 20.00

*** Turn(Board): *** : [Dr, 2h, 10k, Knr]

*** Bet Runda 3 ***

JessicAA Passa

Ruterklonk Satsa 40.00

JessicAA Syna 40.00

*** River(Board): *** : [Dr, 2h, 10k, Knr, 4k]

*** Bet Runda 4 ***

JessicAA Satsa 40.00

Ruterklonk Höj till 80.00

JessicAA Syna 80.00

*** Showdown *** : Rake: 5.00 Totalpott: 355.00

Ruterklonk [8s, Knk] Par i knektar Vinst: 355.00

JessicAA Lägger mig Vinst: 0.00

 

Jaja, det var iallafall en rolig session. GG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte gjort mycket väsen av mig här de senaste dagarna. Har inte gjort så mycket väsen av mig någonstans egentligen men har pottat lite PLO och 6K på 4h spel får ses som bra, speciellet när det är 1/2 man lirar:-) . Börjar faktiskt gilla det mer och mer och kommer nog pausa från limit lite, om jag inte får games av JessicAA för då känner jag att jag måste lira.

 

Några roliga händer från Omaha spelet.

 

Hur mjuka är inte spelen? Hyffsade stackar vi sitter på...

 

 

***** Hand 465769723 *****

1.00/2.00 Omaha (PL) - Saturday, October 06, 2007 12:11:25 PM

Britta 68 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Doris88 (400.00)

Plats 2: maaattt (383.70)

Plats 3: Ruterklonk (2713.62)

Plats 4: thalmJD (2441.00)

Plats 5: fyllot (394.75)

fyllot lägg LM 1.00

Doris88 lägg SM 2.00

** Giv **

Doris88 [N/A, N/A, N/A, N/A]

maaattt [N/A, N/A, N/A, N/A]

Ruterklonk [Ks, 5h, 8s, 10k]

thalmJD [N/A, N/A, N/A, N/A]

fyllot [N/A, N/A, N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

maaattt Höj till 7.00

Ruterklonk Höj till 24.00

thalmJD Lägg

fyllot Lägg

Doris88 Syna 24.00

maaattt Syna 24.00

*** Flop(Board): *** : [Kns, 8r, 8h]

*** Bet Runda 2 ***

Doris88 Passa

maaattt Passa

Ruterklonk Satsa 73.00

Doris88 Syna 73.00

maaattt Lägg

*** Turn(Board): *** : [Kns, 8r, 8h, 2k]

*** Bet Runda 3 ***

Doris88 Satsa 219.00

Ruterklonk Höj till 438.00

Doris88 All-in 303.00

*** River(Board): *** : [Kns, 8r, 8h, 2k, 10r]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 810.00

Doris88 [2h, Ek, 10h, Knh] Två par, knektar och tior Vinst: 0.00

maaattt Lägger mig Vinst: 0.00

Ruterklonk [Ks, 5h, 8s, 10k] Kåk Vinst: 810.00

thalmJD Lägger mig Vinst: 0.00

fyllot Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

 

***** Hand 465737263 *****

1.00/2.00 Omaha (PL) - Saturday, October 06, 2007 11:20:08 AM

Britta 68 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Doris88 (429.57)

Plats 2: crocket (365.64)

Plats 3: Ruterklonk (1637.82)

Plats 4: Kakburken (513.70)

Plats 5: jmtrip (305.00)

Ruterklonk lägg LM 1.00

Kakburken lägg SM 2.00

** Giv **

Doris88 [N/A, N/A, N/A, N/A]

crocket [N/A, N/A, N/A, N/A]

Ruterklonk [Kr, 3r, Eh, Dr]

Kakburken [N/A, N/A, N/A, N/A]

jmtrip [N/A, N/A, N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

jmtrip Lägg

Doris88 Syna 2.00

crocket Syna 2.00

Ruterklonk Höj till 10.00

Kakburken Syna 10.00

Doris88 Syna 10.00

crocket Syna 10.00

*** Flop(Board): *** : [9k, Er, 4h]

*** Bet Runda 2 ***

Ruterklonk Satsa 40.00

Kakburken Lägg

Doris88 Syna 40.00

crocket Lägg

*** Turn(Board): *** : [9k, Er, 4h, 3k]

*** Bet Runda 3 ***

Ruterklonk Satsa 120.00

Doris88 Syna 120.00

*** River(Board): *** : [9k, Er, 4h, 3k, 7h]

*** Bet Runda 4 ***

Ruterklonk Satsa 360.00

Doris88 All-in 259.57

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 864.14

Doris88 [Knr, Dk, 5h, Knh] Par i knektar Vinst: 0.00

crocket Lägger mig Vinst: 0.00

Ruterklonk [Kr, 3r, Eh, Dr] Två par, ess och treor Vinst: 864.14

Kakburken Lägger mig Vinst: 0.00

jmtrip Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

 

***** Hand 465718842 *****

1.00/2.00 Omaha (PL) - Saturday, October 06, 2007 10:46:11 AM

Britta 68 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Doris88 (592.00)

Plats 2: crocket (100.05)

Plats 3: Ruterklonk (868.60)

Plats 4: Kakburken (624.30)

Plats 5: linux10 (428.30)

crocket lägg LM 1.00

Ruterklonk lägg SM 2.00

** Giv **

crocket [N/A, N/A, N/A, N/A]

Ruterklonk [10r, Eh, Er, 2k]

Kakburken [N/A, N/A, N/A, N/A]

linux10 [N/A, N/A, N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Kakburken Höj till 7.00

linux10 Syna 7.00

crocket Syna 7.00

Ruterklonk Höj till 35.00

Kakburken Höj till 119.00

linux10 Lägg

crocket Lägg

Ruterklonk Höj till 371.00

Kakburken All-in 624.30

Ruterklonk Syna 624.30

*** Flop(Board): *** : [8h, Kns, 4h]

*** Turn(Board): *** : [8h, Kns, 4h, Es]

*** River(Board): *** : [8h, Kns, 4h, Es, 10s]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1247.60

Doris88 [N/A, N/A, N/A, N/A] Högsta kort åtta Vinst: 0.00

crocket Lägger mig Vinst: 0.00

Ruterklonk [10r, Eh, Er, 2k] Triss i ess Vinst: 1247.60

Kakburken [5r, 9s, Kr, Kh] Par i kungar Vinst: 0.00

linux10 Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

Så håller det på hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...