Gå till innehåll

Ruterkung pottar PLO och spelar lite FLT


Ruterkung

Recommended Posts

Var med om en marthon session i lördags/söndags. Spelar HU i 15h. Först mellan 12.00 - 18.00 och sedan mellan 23.00 - 09.00. Blev inte trött förrens framåt 9 och sov sedan bort nästan hela söndagen.

 

Slutade med 100 kr upp. Etthundra riksdaler på 15h HU, hur fan är det möjligt att spela så länge, med så sjuka swings och bli så lite pengar ändå?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

trist :-(

ljungby när sthlm gbg malmö ? FL på CC är nöten upp 10k där på livespel :mrgreen:

 

Nu får du kommentera min senaste HH 4raise på flopp i min dagbok , intressant :)

 

Jag tror det där är typ det mest osammanhängande som en intelligent nykter person nånsin har presterat! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat på att skicka in lite pengar på SvS om en månad. Skulle tro att det tar ungefär så lång tid innan jag har fixat mitt spelkort igen (plus att lönen har kommit då;-) ).

 

Nej men lite allvarligare. Ska försöka komma tillbaka sugen till nätpokern och verkligen ge det en seriös chans igen och inte bara leka bort allt som jag gjorde senast. Funderade först över vilket mål jag ska ha och kom på att det får bli typ 3-4K händer i månaden:-) . Har jag sagt att jag inte är en bra nätgrinder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

åh den kombon funka ju toppen förra gången =(

 

Hursom, GL.

 

Ta det lungt. Det är inte mitt konto jag spelar på.

 

Nej, det är lungt nu faktiskt. Har tagit mig själv i örat och faktiskt hållit mig borta från nätpokern nu (om man bortser från en blixtdeposit som blev till en cashout på 1h^^) och kommer hålla uppe nästa vecka också. Ska fixa lite seriösa dagsgränser på SvS så jag inte fylletiltar bort alltför mycket. Funderar på att ha ett jobbigt lösenord som jag inte kommer ihåg utan fusklapp plus att fixa tillbaka den klassiska livelådan så jag aldrig behöver ha med mig mitt VISA:-) .

 

Gör jag ett sånt spel som hos dig så får jag fan lägga ner allt och det vill jag verkligen inte. Nu är det ett seriöst tight, nåja, ett seriöst spel på nätet från min sida:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ska uppdatera mitt livespel igen. Kom på att det troligtvis inte är någon idé att fortsätta. Mest pga att det inte finns så mycket händer att prata om och dels för att det verkar vara lite dåligt med action här i dagboken.

 

Vad ska man analysera i denna handen t.ex.

 

Jag: :Ay::Ky:

Brosan :Kc::Tc:

 

Pre cap.

 

Flop: :Jc::7c::2y:

 

Bet-raise-syn

 

Turn: :9y:

 

Bet-raise-3bet-4bet- han slänger in 5beten, jag synar.

 

River: X

 

Check-check.

 

Det finns liksom inget att analysera eftersom jag vet att jag troligtvis ligger före, men det är ju inte direkt standardspel mot någon man inte vet hur han spelar.

 

Jag har hittat plusset live och är upp ca 3K på 2½ vecka vilket är ok med tanke på att jag tog 4K och eldade upp dem eftersom jag inte hade något annat att göra...

 

:h::s::d::c:

 

Miami; du får hitta railen när jag klonkar några finalbord sen;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjo!...Kul o hälsa på den "berömda" ( iaf på PF) Ruterkung!

 

När tänker du starta på SvS då?...Tror du kan spela skjortan av de flesta på deras mellannivåer o plussa ganska rejält8-)

 

Det är så måmga lågnolimitgrinders här på PF på svenska spel men ack så få som spelar limit....Lite synd. Saknar dagböcker om det.Finns väl Gillos. Själv väntar jag lite med o fläka ut mitt spel då jag fortfarande tycker jag är för dålig!:mrgreen:

 

Nåväl...drick nu inte upp alla dina öl ikväll! Peace!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjo!...Kul o hälsa på den "berömda" ( iaf på PF) Ruterkung!

 

När tänker du starta på SvS då?...Tror du kan spela skjortan av de flesta på deras mellannivåer o plussa ganska rejält8-)

 

Det är så måmga lågnolimitgrinders här på PF på svenska spel men ack så få som spelar limit....Lite synd. Saknar dagböcker om det.Finns väl Gillos. Själv väntar jag lite med o fläka ut mitt spel då jag fortfarande tycker jag är för dålig!:mrgreen:

 

Nåväl...drick nu inte upp alla dina öl ikväll! Peace!

 

Hejsan!

 

Kul att spela mot dig lite. Du såg ju ungefär min skill när jag bluffa bort allt emd typ J-hög:-) .

 

Vi kanske ses vid borden senare, gl isåfall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var premiärsession avslutad. Hittade plusset på 15/30 vilket resulterade i 340 kr på 38 händer.

 

Kommer troligtvis inte bli något mer spel denna veckan då jag kommer få jobba häcken av mig ons-fre och sedan ska man väl ut på lördagen. På söndagen vet man väl inte hur sugen man är:).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner mig inte uppdaterad. Spelar du FLT på SvS nu? Hur är isf det?

 

 

Jag svarar med på fråga 2... Det är faktiskt rätt ok och jag e nybörjare...Är man lite skillad som dig o Ruter så är det nog mer än rätt ok. Finns en hel del spel mest kvällstid på 15/30 upp till 50/100. Men du kanske spelar 50/100 och uppåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...