Emilio Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 lol, Robin tiltar ur på alla lata jävlar. Här i Karon sitter jag i min egen lilla värld, utan hitler och utan lata jävlar, bara en Andreas. Ganska harmoniskt faktist. lol Förövrigt plussade jag 2000$ på NL200 på några timmar så jag ska väl vara nöjd. (sen tiltade jag bort 600 på 10 min i slutet, men det låtsas vi inte om) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Feetvarmt utan AC i detta satans kontor! Måste åtgärdas på något sätt. 2 månaders bakfylla bakom sig, plus 40 grader varmt kontor är inte den bästa grindmiljön... Jävla kärring, tål ingenting som vanligt! Hörde att det är runt 15 grader i kära gamla Svedala nu..... Jag går inte och spyr i papperskorgar iallafall, sen trycker ner det med en handduk, och låter städerskan ta hand om allting Vi bodde ju faktiskt i serviced apartments. Nån jävla valuta för pengarna ska man väl ha... Betydligt sämre service på mitt nuvarande hotel. Råkade sparka ner alla ölflaskor från nattduksbordet i fyllan o villan när jag skulle lägga mig tillrätta i sängen. Stinker gammal rutten öl i hela rummet o glaskross över hela golvet. O inte fan fick man nån städning idag heller. Piss! Orka släppa in städerskan ändå liksom. Och orka duscha, det är ju fett EV-. Det verkar som att ditt rum börjar likna något som passar en AIK:are... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 [quote name="Kollikock Orka släppa in städerskan ändå liksom. Och orka duscha, det är ju fett EV-. Det verkar som att ditt rum börjar likna något som passar en AIK:are...[/quote] Såg snarare ut som en första klassens bajenpundarkvart här, men nu är det stil o klass på lyan igen. Hoppas det är snöstorm i Sverige så du fryser rejält din böckling! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Här nere i söder (inte så långt från Svedala) är det väldigt sällan snöstorm. Sällan snö över huvud taget faktiskt. Och just det, Böckling kan du vara själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Love is in the air.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 http://picasaweb.google.com/pokerkollo/KontorPoppa så såg det ut iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kojak Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Shit, Jimbo kör fyra bord...samtidigt? Hur länge orkade han jobba i den takten? En kvart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Shit, Jimbo kör fyra bord...samtidigt? Hur länge orkade han jobba i den takten? En kvart? looooooooooooooooooooooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 tycker heltok verkar vara en riktigt grym snubbe som fixar allt det där åt dem, han skulle behöva lite uppskattning. En massage eller något skulle sitta fint! seriöst dock, han har slitit hund för er alla, some apreciation god damnit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 lol, folk från svedala. Sick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Tja! Ser att du kommit till Poppas nu, tror du blir nöjd! Får berätta hur du trivs. Men antar att du saknar kontoret efter den sjukliga mängd timmar du spenderat där Ha det bra på er, ska försöka ta mig iväg från Sverige igen om en inte allt för lång tid hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Shit, Jimbo kör fyra bord...samtidigt? Hur länge orkade han jobba i den takten? En kvart? Nu ska vi inte överdriva, 10 min. fick räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts