Gå till innehåll

Intressekoll: Pokerkontor i Lamai

heltok

Recommended Posts

Tja! Jag bor på lamai wanta, 22nov-3dec. Vill grinda 3-4 timmar om dan och trodde de skulle funka på wanta. Men jag bokar också upp mig på ert kontor om plats fortfarande finns! Hur betalar jag, eller gör jag det på plats?

Mvh Martin

Kom ner å håll käften, betalning sker i natura, helst oralt, till unge herr heltok, oftast medans han käkar sin ägg-å-kaviar-macka från ciao.

Var det nån som blev utdragen precis eller?

AA mot AJ på Q85-floppen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tja! Jag bor på lamai wanta, 22nov-3dec. Vill grinda 3-4 timmar om dan och trodde de skulle funka på wanta. Men jag bokar också upp mig på ert kontor om plats fortfarande finns! Hur betalar jag, eller gör jag det på plats?

Mvh Martin

Hej

Japp, det finns fortfarande plats. Men vi har en del förfrågningar nu, så hör av dig snarast.

Kommer inte vara hemma på ett par dagar, så kontakta mig helst via telefon på nr.

/heltok

Länk till kommentar

Hey..! Vi ä 4 pokerspelare som kom till Lamai Wanta idag (efter Heltoks dagboksrekommendationer =) ). Hur har det gått med projektet? Hur är linan? Vi kommer nog inte lira så mkt, några timmar per dag kanske. Ska göra lite annat oxå som dykning och utflykter, men det vore najs att få kontakt med er! Är det där du bor Heltok? Jag PM:ar dej mitt mobilnr och mail Heltok för lite info!

Länk till kommentar

Mvh Martin

Hej

Japp, det finns fortfarande plats. Men vi har en del förfrågningar nu, så hör av dig snarast.

Kommer inte vara hemma på ett par dagar, så kontakta mig helst via telefon på nr. .

/heltok

vem fan är du? obs det ovan skrev inte jag och stämmer inte.... jag är hemma och har inte det numret....

Länk till kommentar

vi hänger på #pokerithailand @ QUAKENET (irc). där kan vi diskutera. cash rent allmänt är ett mindre problem, vad fan. 1000baht/dag/8pers=$3/dag.

det som har kostat var möbler+taxiresor+tid+dötid. när allt börjar klarna gör vi upp en "betala din del av kakan"-plan.

viktigaste nu är att allt lossnar och vi börjar grinda. ska försöka fixa allt idag, men folk här är så sjukt sega och jag tvingas piska igång alla och folk gillar inte att bli piskade... :oops:

Länk till kommentar

Alla fixar boende på Samui var för sig. Sedan kan man köra poker där efter förmåga och alltid ta en öl eller två på kvällen och diskutera allt från poker till damer.

vad finns där emellan?

antar att det inte blir så brett med samtalsämnen..

Vill du ha en hel lista på saker man kan diskutera :P? Tänker du så när du träffar nya människor hemma också te.x i skolan..Hmm nu kan ja bara prata skola med dem..

Länk till kommentar

bra bandbredd

Your current bandwidth reading is:

8.73 Mbps

which means you can download at 1.09 MByte/sec. from our servers.

bra ping

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=106ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=109ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=128ms TTL=239

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=133ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=144ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=122ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=114ms TTL=239

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=104ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=133ms TTL=239

bra riggat:

img1139ur6.th.jpg

bra rigg:

riggjq8.th.jpg

allt är bra här på kontoret. =)

Länk till kommentar

Alla fixar boende på Samui var för sig. Sedan kan man köra poker där efter förmåga och alltid ta en öl eller två på kvällen och diskutera allt från poker till damer.

vad finns där emellan?

antar att det inte blir så brett med samtalsämnen..

Vill du ha en hel lista på saker man kan diskutera :P? Tänker du så när du träffar nya människor hemma också te.x i skolan..Hmm nu kan ja bara prata skola med dem..

jag menar, vad finns mellan brudar & poker?

annars kan man säga allt mellan himmel & jord, men mellan brudar & poker, inte så mycket?

Länk till kommentar

Tjena Heltok!

Tycker det låter sjukt intressant det här!

Tyvärr går jag skola fortfarande men till nästa höst så har jag och flera andra funderat på att fara till Thailand.

Ett par frågor bara:

1. Poker är väl olagligt i THailand, har ni mött några komplikationer än så länge? Har dom någon större koll på sånt?

2. Hur många platser har ni på kontoret? är det privat för er? bjuder ni in folk osv?

3. Hur mycket går det för er ung i månaden? Och hur lyxigt lever ni på dom pengarna anser du

4. Var det svårt att greja pokerkontoret? Tog det mycket tid osv?

Länk till kommentar

Tjena Heltok!

Tycker det låter sjukt intressant det här!

Tyvärr går jag skola fortfarande men till nästa höst så har jag och flera andra funderat på att fara till Thailand.

Ett par frågor bara:

1. Poker är väl olagligt i THailand, har ni mött några komplikationer än så länge? Har dom någon större koll på sånt?

2. Hur många platser har ni på kontoret? är det privat för er? bjuder ni in folk osv?

3. Hur mycket går det för er ung i månaden? Och hur lyxigt lever ni på dom pengarna anser du

4. Var det svårt att greja pokerkontoret? Tog det mycket tid osv?

1. ingen koll alls. har spelat poker jämte poliser, de kollar fundersamt vad för tevespel de dumma farangerna spelar. så länge man inte tar pengar av thailändare eller skadar thailands ekonomi är det mesta lugnt. rent allmänt fattar nästan ingen vad vi gör. det är för bisarrt för att de ska tro på oss fullt ut om vi säger sanningen.

2. vi har väl obegränsat med platser. men folk får kanske orka handla sina egna möbler, vilket tar någon timme och kräver viss anstränging.

3. vi bränner rätt mycket 20kkr/månad++ typ.

4. var mest jobbigt att tjata på alla lata jävlar som inte kan ta några initiativ alls. jag har fått vara hitler och piska alla och folk blir griniga på mig för det, och gillar inte att folk är griniga på mig... men jag orkar inte göra allt själv igen....

skriva kontrakt tog väl någon timma, handla möbler några timmar, vela med möbler/internet/annat någon timme, en del dötid emellan också. så jag har väl offrat 2-3dagar för att få igång allt, vissa andra kanske har lagt ner någon timme. några få andra har hjälpt till en del också. men rent allmänt, jag börjar lessna lite på allt whineande från folk som inte orkar lösa problem vi ställs inför själva utan väntar på att jag ska lösa dem. aja, nu har jag whineat klart, skönt gäng ändå trots deras whineande och slapphet.

aja, klonkade $1500 på några timmar NL200 idag, så jag ska väl vara glad :P

Länk till kommentar

Feetvarmt utan AC i detta satans kontor! Måste åtgärdas på något sätt. 2 månaders bakfylla bakom sig, plus 40 grader varmt kontor är inte den bästa grindmiljön... :?

Jävla kärring, tål ingenting som vanligt! Hörde att det är runt 15 grader i kära gamla Svedala nu.....

Jag går inte och spyr i papperskorgar iallafall, sen trycker ner det med en handduk, och låter städerskan ta hand om allting :lol:

Länk till kommentar

Feetvarmt utan AC i detta satans kontor! Måste åtgärdas på något sätt. 2 månaders bakfylla bakom sig, plus 40 grader varmt kontor är inte den bästa grindmiljön... :?

Jävla kärring, tål ingenting som vanligt! Hörde att det är runt 15 grader i kära gamla Svedala nu.....

Jag går inte och spyr i papperskorgar iallafall, sen trycker ner det med en handduk, och låter städerskan ta hand om allting :lol:

Vi bodde ju faktiskt i serviced apartments. Nån jävla valuta för pengarna ska man väl ha... Betydligt sämre service på mitt nuvarande hotel. Råkade sparka ner alla ölflaskor från nattduksbordet i fyllan o villan när jag skulle lägga mig tillrätta i sängen. Stinker gammal rutten öl i hela rummet o glaskross över hela golvet. O inte fan fick man nån städning idag heller. Piss!

Länk till kommentar