Gå till innehåll

Intressekoll: Pokerkontor i Lamai


heltok

Recommended Posts

lol, Robin tiltar ur på alla lata jävlar. :D

 

Här i Karon sitter jag i min egen lilla värld, utan hitler och utan lata jävlar, bara en Andreas. Ganska harmoniskt faktist. lol

 

Förövrigt plussade jag 2000$ på NL200 på några timmar så jag ska väl vara nöjd. ;) (sen tiltade jag bort 600 på 10 min i slutet, men det låtsas vi inte om)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Feetvarmt utan AC i detta satans kontor! Måste åtgärdas på något sätt. 2 månaders bakfylla bakom sig, plus 40 grader varmt kontor är inte den bästa grindmiljön... :?

 

Jävla kärring, tål ingenting som vanligt! Hörde att det är runt 15 grader i kära gamla Svedala nu.....

 

Jag går inte och spyr i papperskorgar iallafall, sen trycker ner det med en handduk, och låter städerskan ta hand om allting :lol:

 

Vi bodde ju faktiskt i serviced apartments. Nån jävla valuta för pengarna ska man väl ha... Betydligt sämre service på mitt nuvarande hotel. Råkade sparka ner alla ölflaskor från nattduksbordet i fyllan o villan när jag skulle lägga mig tillrätta i sängen. Stinker gammal rutten öl i hela rummet o glaskross över hela golvet. O inte fan fick man nån städning idag heller. Piss!

 

Orka släppa in städerskan ändå liksom. Och orka duscha, det är ju fett EV-. Det verkar som att ditt rum börjar likna något som passar en AIK:are...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote name="Kollikock

Orka släppa in städerskan ändå liksom. Och orka duscha, det är ju fett EV-. Det verkar som att ditt rum börjar likna något som passar en AIK:are...[/quote]

 

Såg snarare ut som en första klassens bajenpundarkvart här, men nu är det stil o klass på lyan igen. Hoppas det är snöstorm i Sverige så du fryser rejält din böckling! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...