Mjukis Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Klubben har fått en egen signup kod. Den ger er som använder den 100%, max €200. 10 VIP / €1 för att cleara och de har 30 dagar på sig från första insättningen. Koden är: WESTBAY Citera
DiegoForlan Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Funkar koden hur länge som helst? Somliga har ju lite strul med att få ut sina cash från battlefield just nu =) Kejjan jag blev redigt rörd av orden du skrev förut ! Tänk att du äntligen har förstått att Diego's ord är dom bästa ! All IN grabbar jag e lite shortstacked ! Citera
fannys Postad 26 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2006 Ariados.... 200€ spärren har dom bara som en säkerhetsspärr... om nån tomte kommer över ett kontokort... Bara att pm:a heyJohan eller prata med supporten så fixar dom högre spärr... Tror du Tina1 (tobias persson) började med 200€ eller.. lol /kejan Citera
Andersson1 Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 trejtak (Lennard) och Inthehole (kniven) drar med in en o annan summa på dessa sidor.. har spelat rätt länge på denna client.. bra spelare. och tomtar! Citera
fannys Postad 26 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2006 Du spelar inte på heypoker nu eller?? Martins?? Måste säga att heypoker har dom skönaste borden jag nånsin sett... fan vad behagliga alla färger är.... och "klirret" av markerna e fint ... har fan högsta volym på... Blir nog att grinda 18h/dag istället för 14h Citera
TomEriksson Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Kejan vad heter du på Hey? Regga mig nu i dag och det verkar redigt sjysst!... Citera
Andersson1 Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 haha jo jag gillade med färgerna mer. spelade på unibet och bet 24 innan.. men var riktigt sköna färger på något sätt.. så håller på o få över pengar till heypoker nu. vad har du för alias kejjan? Citera
Mjukis Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Värst vad alla e efter dig Kejan Jag chansar på att han har fanny(s) eller Kejan som alias... Citera
fannys Postad 26 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2006 Bra gissningar.... men jag håller det för mig själv... Har inte börjat spela än... då jag väntar på ett litet uttag från william Hill, så det blir nog att testa siten på måndag... Räknade lite hur mkt man måste spela för att fixa deras WSOP paket för 120 000VIP. Shorthanded NL 1-2 (2 bord) 10h/dag i 4 månader sen är det klirrat.... Jag ska ha fönsterplats på flyget... MaKa.. hehe vilket minne Tom.... Citera
TomEriksson Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Tjena... Jooo tänkte höra om ni vet vad som gäller på heypoker... Gäller 100% insättning efter 30 dagar alltid eller bara 1:a ggn? Citera
DiegoForlan Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Är inte helt 100 men skulle tro att det bara är vid en insättning ! Kika i HeyPoker tråden i huvudformet så kanske det står mer där ! Citera
fannys Postad 5 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2006 på tal om sponsor... Tjejen fick en sponsor idag... STOLT... Väldigt givande sådan /kejan Citera
DiegoForlan Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Fint ! Får man fråga i vilka färger hon kommer spela nu framöver då? Citera
fannys Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2006 vet inte vilka "färger" men hon spelar i grebbestad.. så tre turneringar är bestämda iallfall.. gratis boende, mat, buy in... hon får 75% på inspelade $$$$.... Citera
quila Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 jaha då har gubben varit i farten igen.... Jo då så sant...pojkarna kommer inte få åka ensamma på poker semestern=) tackar för gratulationerna=) Citera
Mjukis Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Får väl fortsätta visa att jag inte är ngn mansgris o gratta dig igen då Jessica Ses i grebbestad! Citera
fannys Postad 7 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2006 hur blir det med resan dit?? Samåka eller?? Citera
some1blue Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Tycker def vi ska satsa på att samåka... bekvämt o allt... faan ska vi bo tillsammans många av oss kan vi ju lika gärna åka dit tillsammans... tycker vi kan passa på att äta tillsammans, komma till finalbordet tillsammans o åka hem tillsammans Citera
Herman Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Mjukis tar väl helikoptern dit antar jag ...hähähä! Citera
fannys Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2006 tack Per...... kul att du är feminist Ska ni andra bo på hotellet el i stugorna? Och hur många är det igentligen som ska åka? /jessica Citera
some1blue Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 stugor? finns de fler alternativ? jag håller mig till det som är billigt tror jag, inte alla som är sponsrade med boende... vi är väl ett gäng härifrån trots allt?! tycker vi får ta o börja styra upp det där snart.. Citera
Andersson1 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Grattis jessica! hade jag färgen eller hade jag den inte?? Citera
Recommended Posts